Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[07.08.2013] J-HOPE Fancafe Güncellemesi
6.6667

[07.08.2013] J-HOPE Fancafe Güncellemesi

[07.08.2013] J-HOPE Fancafe Güncellemesi

[07.08.2013] J-HOPE Fancafe Güncellemesi

GWANGJU İMZA GÜNÜ HAYRAN ANLATIMI HAYRAN ANLATIMI @-@!! 

Yep!! Gwangju imza günü hayran anlatımı biraz gecikti!!!
Ağustos'un 4'ü benim memleketim!!!! Gwangju'da imza günü düzenledik
Ağustos'un 3'ü cumartesi. Seoul'den ayrıldık!
Uljin'deki sahnemiz buz pateni pisti gibiydi..performansımız biter bitmez hemen Gwangju'ya doğru yola koyulduk~~....evet
Gwangju'ya neredeyse yarım yıl sonra döndüğüm için çok heyecanlıydım bu yüzden bütün üyeler uyurken camdan karanlık gökyüzüne bakıyordum ve kendimi Gwangju'da hayal ettim. (Beni heyecanlandırdığını düşünüyordum sadece)

Sabah 5.
Sonunda Gwangju'ya vardık!
Gwangju'nun kokusu hmmm~~.....Ev gibi kokuyor!! Kyakya gerçekten çok hoş.
Rahatladıktan sonra, bir kaç saat içinde olacak olan etkinlik için hazırlanmaya ve uyumaya gittik zzz..
(Çok derin uyudum..Belki de arabada uyumadığım içindir...Hatırlayamıyorum..)

Sonunda merakla beklenen Gwangju imza günü başladı!! @_@/
Hava çok sıcaktı.
İmza günü dışarıda olduğundan, beklemek zorunda olan ARMY'lerin ne kadar yorulacağını düşünüp endişelendim.

İmza günü alanında, bir çok ARMY bizim için bekliyordu, bu çok hoştu @-@
İmza günü boyunca yanak kemiklerim giderek belirginleşiyor.
(Fark edilebilirdi değil mi? hahahahhaa)
Hava çok sıcaktı ve yorucuydu, fakat yine de ARMY'lerimizi görmek güzeldi.
Ayrıca Gwangju için hoş görünmek istediğimiz için özel olarak beyaz kıyafetlerimizi giyindik!!!
(Hoştular, değil mi?)

Hahahahah bu utanç verici
Her neyse gerçekten çok eğlenceli ve mutluydu Gwangju imza günü!
Gwangju imza günü ile promosyonlarımızın sonuna geldik fakat yakında comeback yapmak ve ARMY'lerle yine imza günlerinde buluşmak istiyorum!!!! ㅎㅎㅎ

Hope'un Gwangju imza günü hayran altımı bitti!!!!


Fancafe post link: cafe.daum.net/BANGTAN/jbah/209
Eng Trans cr: Christie @bts-trans
Tr Trans: BTSTurkey

Yorumlar