Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[11.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[11.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[11.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[11.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemeleri

[JIMIN] Çok kısaydı ama ilk defa röportaj için  bekleme odasındaydım bu yüzden çok heyecanlandım fakat hiçbir hata yapmadım!


[SUGA] Merhaba ben müzik programının sonundaki Min van Nistelrooy. Uzaklara bakmak zorunda kalmama rağmen ARMY'lerin parıltısı sayesinde Music Bank sahnemizi havalı bir şekilde bitirdiğimizi düşünüyorum. Sizi seviyorum ARMYYYYY Ingkyakyakya

(Ç/N: Hollandalı eski futbolcu Ruud van Nistelrooy gibi olduğunu söylüyor.

[RAP MONSTER] Bugün MuBank'i başarıyla tamamladık!! Herkese teşekkürler, Ben RapMon!! Uh-haha

[?] Performansımızı izleyen, yakın-uzak tüm ARMY'lere teşekkür ederim~~ 

[JIN] Merhaba ben Jin-i-Jin
Bugün "İyi bir ev, iyi bir araba" diye bağıran birçok ARMY vardı ve böylece biz de iyi yapabildikㅎㅎ
Daima bizim için tezahürat etmeye gelenlere teşekkür ederim!!


[JHOPE] Iyaaa~ben Hope!!! Bugün güçlü bir şekilde tezahürat eden ARMY'lere çok teşekkür ederim. Bugün sabah erkenden canlı yayına kadar tezahürat ettiniz!! Wow ARMYler gerçekten jjang.
Canlı yayın, başarıyla bitti~~@-@/
ARMYler sizleri her zaman seviyorum (yaşasın yaşasın)



[RAPMOSTER] Kim-milletin-iltifatlarıyla-dolu.



[JIMIN] Bugün Music Bank bekleme odası özel sunucusuydum~ Sunbaenimleri tanıtırken biraz mahcuptum bu yüzden çok gerildim ve bence aramızdaki farkı anlayabilirsiniz! Fakat gerçekten çok eğlenceliydiㅎㅎ Bugün geldiğiniz için teşekkür ederim ARMYlerㅎ 

[JIN] Jimin-ah, bana senin için çektiğim fotoğrafı kullanacağını söyledin
Ama neden kullanmıyorsun..

Eng Trans: @BTS_Trans & @Bangtantrans
Tr Trans: BTSTurkey




Yorumlar