Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[18.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemesi

[18.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemesi

[18.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemesi

[18.10.2013] Bangtan Twitter Güncellemesi

[J-HOPE] Millet ben Hope-y~@.@ ㅠㅠㅠ Çoktan!! ㅠㅠMusic Bank bitti  ㅠㅠㅠçoktan!!! N.O'nun son performansı.. ㅠㅠㅠ Enerjik tezahüratlarınız ve çığlıklarınız için teşekkür ederim (Dans ederken ağladım bile ㅠ) Her zaman minnettarım ve ARMY'lerimizi gerçekten çok seviyorum u.mut.lu.ge.ce.ler

[JIN] Merhaba ben Jin, Music Bank'teki son performansımızdı  ㅠㅠㅠㅠ Son performansımız olduğu için bir çok ARMY geldi, gerçekten minnettarım ve gittiğim her yerde sizi gördüğüm için çok mutluyum ARMY'lerimize her zaman minnettarım-jin! Hehe

[SUGA] Merhaba ben Suha bugün Music Bank'teki son performansımızdı!! Canlı yayında ve bizim için tezahürat etmeye giremeyip TV karşında bize tezahürat eden ARMY'ler!! Çok teşekkür ederim!! Sizi seviyorum ARMYYYY!!

[JIMIN] ARMYler~~~Ben Jimin!
Bugün Music Bank'teki son performansımızdı nasıldı? ㅜㅜ 
Son performansımız olması yüzünden hayal kırıklığına uğradığımı biliyor musunuz? 
Son performans olduğu için daha fazla enerjimi! ortaya koydum nasıldı? ㅎㅎ 





[JUNGKOOK] ARMY'ler, ben JungKook. Bugün Music Bank'teki son performansımızdı çünkü daha Inkigayo var. Hepinizi görmek için bir fırsatımız daha olduğu için mutluyum. O zaman

[V] ARMYler eve güvenle vardınız mı? Bugün sadece Music Bank'teki son performansımız değildi JungKook ve benim sunucu olduğumuz bir gündü nasıldı? Canlı yayındı ve ben gerçekten çok heyecanlandım. Bir çok eksiğim var fakat daha sıkı çalışacağım~ iyi geceler~-Д- 




Eng Trans: BTS_Trans
Tr Trans: S-Nuna @BTSTurkey

Yorumlar