Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
Jimin Fancafe Güncellemeleri | Jimin'in İsyanı

Jimin Fancafe Güncellemeleri | Jimin'in İsyanı

Jimin Fancafe Güncellemeleri | Jimin'in İsyanı

Jimin Fancafe Güncellemeleri | Jimin'in İsyanı

[24.11.2013] JIMIN'İN İSYANI 1.BÖLÜM

Şimdi ~~~ !
Burada ARMY’ler için hazırladığım bir hediye varㅎㅎ
Bugünden başlayarak yavaşça açıklamaya başlayacağım~~~
Geçen seferki V postundan ilham aldım ve bu, çok sıkı çalıştıktan sonra ortaya çıkan final ürünü!!!
Projenin adı "Jimin’in İsyanı"!
Başlangıçta, Monnie hyung ve şeker hyung var!
Monnie hyung ve şeker hyung uyurken çok çekici görünüyor~
Ah Monnie hyung’un kalın dudakları!
Suga hyung’un pürüzsüz çenesi!
Gerçekten söyleyecek hiçbir şeyim yok, dilim tutuldu~~

Pekala, geri döneceğim~~~^^ Bye~





[26.11.2013] JIMIN'İN İSYANI 2.BÖLÜM

Çok beklediniz değil mi? Hehe~~
Ben de buraya gelmeyi bekliyordum~>_

Bugün~~~Jin hyung ve Jungkookie!!!

Jin hyung~~ Başın düşecek~~

JungKook, devrileceksin~~~~~~

Bu ikisinden intikamımı alacağım günü hayal ediyordum
Şimdi bu fotoğraflara tekrar baktığımda, tatlı görünüyorlar değil mi?...yo………….
Fotoğrafları çekerken çok eğlendim fakat çoğunda ben garip görünüyorum………ㅠㅠ
Fakat hala anlamlı çünkü bunları gizlice çektim~~^^


3.Bölümü bekleyin~~ 





[29.11.2013] JIMIN'İN İSYANI 3.BÖLÜM

ARMYler~~~
Sizler için hediyemin sonuna ulaşıyoruz.
Sonuna kadar çok çalışan bir Jimin olmak için hediyemin 3. bölümünü takdim ediyorum!~~
Bugün, (sıradaki) atlet Kim TaeTae~~~
Gözleri... Süper ışıltılı ve büyüleyici?!ㅋㅋㅋ
Bu fotoğrafı sabah erkenden, uyandıktan sadece birkaç dakika sonra çektim, bu yüzden gözlerimiz şişti...haha
İyi olduğum için bazı sevimli göz etiketleri ekledim. 
(V,bu abine minnettar ol ㅡ.,ㅡ^;)
Sanırım bir sonraki bölümden sonra son bölüm olacak ~~~~çok moral bozucuㅜㅜ
Hepiniz iyisiniz, değil mi?
Ben, Tayland'da olduğum için hepinizi özleyen Jimin.

Çok yakında döneceğiz bu yüzden bekleyin~~~ birazcık~~~daha ㅎ




[02.12.2013] JIMIN'İN İSYANI SON BÖLÜM!

ARMY~ Son hediye geldi!
Son kişi Jj~~Hope'dan başkası değil!!
Ah~~~Hobie hyung'kini diğer üyelerden 3 hafta sonra çektimㅜㅜ 
Çok zordu ㅜ Tamamen zorlu!!!!
Uyuyor musunuz…………
Her neyse sıkı çalışmam sonunda Hobie hyungumuzun masumca uyurken fotoğrafını çekebildim..
Gerçekten çok iyi çektim..ㅜㅜHepinizin bana minnettar olması gerek!!!Çabukㅜㅜ hehe

Ayrıca!
Programımızı güzelce bitirdik ve Kore'ye dönmek için uçağımızı bekliyoruz!
Ah~~~ Bekliyorsunuz değil mi? heh biraz endişelendiniz değil mi?ㅎBunun farkındayız~~
Çok yakında Kore'ye döneceğiz birazcık daha bekleyin sadece hehe



Eng Trans cr; BTS_Trans
Tr Trans: BTSTurkey

Yorumlar