Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[16.01.2014] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri | Golden Disk Award Rookie Ödülü

[16.01.2014] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri | Golden Disk Award Rookie Ödülü

[16.01.2014] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri | Golden Disk Award Rookie Ödülü

[16.01.2014] BANGTAN Fancafe Güncellemeleri | Golden Disk Award Rookie Ödülü

[SUGA] BURASI GOLDEN DISK!!!

Merhaba ben Suga şu an Golden Disk'e geldik!! alkış alkış alkış

Çok gerginim.... Öğlen 2:30'dan sonra kırmızı halı girişleri var fakat sahnede durmaya kıyasla kırmızı halıya çıkarken daha çok gergin olduğumu düşünüyorum ıngkyakya
Ayrıca canlı yayın öğleden sonra 4:30'da bu yüzden herkes izlemede kalsın hihi
______________________________________________________________________________




[J_HOPE] ARMY'LER!!!


Tüm ARMY'lerimiz, ben Hobie!!

Şu an Golden Disk Ödül Töreni bekleme odasındayız!!! Heo-eok kalbim gerçekten güm güm atıyor!
Sadece hayal edebileceğim Golden Disk sahnesindeyiz sonunda.... !!!!! heu-ah bunun ARMY'lerimiz sayesinde olduğunu düşünüyorum heu-gyu heu-gyu Gözyaşları çoktan……. ㅠㅠ 
ARMY'lerimiz sahnemiz şimdi geliyor bu yüzden kanalı değiştirmeyin~ @-@/
Havalı bir sahne hediye edeceğiz size bugün de güçlü olalım!!! Fighting!!!! Euhahahaha Bir fotoğraf yükleyip gideceğim ~~~
Bekleme odası gerginliği geçti bbye~~~
______________________________________________________________________________

[JIN] ARMY'LERE MİNNETARIM 


Merhaba ben Jin.

En İyi Yeni Çaylak ödülünü aldık tekrar
İsmimiz okunduğunda ve sahneye geldiğimizde, aklımdan bir sürü sahne geçti fakat bunlar arasında en hatırlanabilir olanı ARMY'lerle yaptığımız ilk hayran buluşmasıydı, bu en derinde kalan anı.
Görmek istediğimiz ARMY'lerimiz!
Ah-yoo nasıl böyle tatlı olabilirsiniz
Biz böyle mutlu olabiliyorsak ARMY'lerimizin sayesinde
Her birinize bir kaşık pilav vermek istiyorum şimdi bu kalbimin isteği haha
Birlikte böyle duygulu anlar paylaşmaya devam edeceğimizi ve uzun bir süre devam edecek bir ilişkimiz olmasını umuyorum.
Ben de sıkı çalışacağım ve şu an bile hala eksik kalsa da sonunda Bangtan'dan hiç utanmayan Jin olmak için çalışacağım!
ARMY'ler! En İyi Çaylak ödülü için çok teşekkür ederim~
______________________________________________________________________________

[RAP MONSTER] SON DERECE MİNNETTAR


İkinci En İyi Çaylak ödülümüzü aldık ve ayrıca bu Golden Disk'te olduğu için! ARMY'lerimizin gücü ve En İyi Çaylak ödülü arasındaki anlamı anlamaya başlıyorum. Yeni bir çok ekip çıktığı için, En İyi Çaylak ödülünü kazanacak takım olmamız aslında çok yüksek ihtimalde değildi. Gerçekten gerçekten onur duyduk ve aynı zamanda gevşememek ve küstah olmamak için daha tedbirli olacağız. Yeni albümümüzün hemen öncesi olduğu için çok daha fazlası.

Benim ve üyelerimin gücü ile birlikte, müzik ve sahnemiz üzerinden böyle bir sevgi almak hala gerçek değilmiş gibi hissettiriyor. Ayrıca daha fazla daha fazla göstermek istiyorum ve sizin de daha fazla daha fazla dinlemenizi! Doğrusu yapımcılıkta sıkı çalışıyorum bu yüzden bana dikkatle bakın.

Hayatta bir kez alınabilecek En İyi Çaylak ödülünü iki kez almamıza vesile olduğunuz için samimiyetle teşekkür ederim. Ben de hayatınız tek şarkıcısı, rapçisi olacağım! Sizi seviyorum~ 24/7 (7 Gün 24 saat)
______________________________________________________________________________





[JUNGKOOK] VOAH BU EN İYİ ÇAYLAK ÖDÜLÜ.


Merhaba ARMY'ler.

Melon Müzik Ödülleri'nden sonra Golden Disk'te En İyi Çaylak ödülünü aldık. 
Bunların hepsi bize ARMY'ler tarafından verildi bu yüzden çok daha sıkı çalışacağım, daha fazla pratik yapacağım ve kesinlikle yükseleceğim.

Ayrıca bu ödülü ARMY'lerimize adayacağım.

Gelecek yıl Bonsang'a doğru gitmek için sıkı çalışacağız.
ARMY'lerimiz sonuna kadar bizimle birlikte olun. Haha

Gerçekten teşekkürler. ARMY.

______________________________________________________________________________




[J-HOPE] IHA~~

Millet ben Hob!!!!!!ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
Öncelikle ağlayarak başlayacağım heugyu heugyu heugyu
Millet!!! Golden Disk'te En İyi Çaylak ödülünü aldık!!!!! Yihuu Öncesinde bekleme odasındaki tüm gerginlik mutluluğa dönüştü~~~ yi-yeah!!!!! Böyle büyük bir ödülü bize vermek... Sık sık söylememe rağmen, bize böyle büyük bir ödülü alabilmemizi sağlayan ARMY'lerimize çok teşekkür ederim, her zaman minnettarız her zaman sizi seviyoruz ㅠㅠheugyuheugyu Bu aldığımız ikinci ödül olduğu kadar daha sıkı çalışacağız ve daha daha daha daha iyi yanlarımızı göstereceğiz ARMY'ler sizi seviyorum~~ Bu gece gerçekten umut dolu bir gece @-@/
______________________________________________________________________________



[V] BEN GELDİM

Merhaba-ong~ Ben V:D

İkinci En İyi Çaylak Ödülü!!!!!!!!!!!
Aslında En İyi Çaylak Ödülü konuşması için ben de hazırlanmıştım ama zamanlamayı kaçırdığım için hiçbir şey söyleyemedimㅠㅠ
"AMRY'lerimiz görüyor musunuz!!" demek istemiştim ama.. kekekekeke hing ㅠㅠ
Nasıl olursa olsun ARMY'lerimiz sayesinde bunu alabildik, bir kez daha söz verelim.
Amacımızı kaybetmeyeceğiz, elbette daha sıkı çalışacağız, havalı bir şekilde büyüyeyerek 2014 yılında da Bonsang (ödülünü) kazanacağız!
2014'te de bize mutluluk verdiğiniz için teşekkür ederim!
İyi geceler~(]:D)<-<
______________________________________________________________________________



[SUGA] Woah Woah Woah

Merhaba ben Suga.
Hayalimiz olan Golden Disk Award En İyi Çaylak ödülünü aldık. Çıkış yapmadan önce Golden Disk'i izlediğim zaman ben de burada bir ödül kazanırsam nasıl olur diye hayal ederdim. Şimdi o hayal gerçek oldu, daha önce hiç olmadığım kadar minnettar ve mutluyum. Eğer ödülü kazanırsak diye teşekkür konuşması hazırlamıştım ㅎAklım başımda olmadığından zamanlamayı kaçırdımㅠㅠ
Melon Awards'ta da dediğim gibi bu ödülü bize hayranlarımızın verdiğini düşünüyorum size her zaman minnettarım.

ARMY'ler! Bundan sonra daha iyi sahneler daha iyi şarkılar hediye edeceğiz sizi seviyorum!!
Mutlu bir güne başlayın!


Eng Trans cr; bts-trans & MYBTS
Tr Trans: S-Nuna @BTSTurkey

Yorumlar