Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2014] HARU HANA Vol. 22 BANGTAN Röportajı - 2014 Hedefleri

Tüm Bölümler

JIMIN’in Hedefi

Açıkcası 1.olmayı hedefliyorum! Bunun birçok anlamlı var fakat bir müzik programında 1. olmak istiyorum ve ayrıca bazı ödül törenlerinde önemli ödülleri almak istiyorum.

JUNGKOOK’un Hedefi

"2014'te sesimi geliştirmek istiyorum!"
Gerçekten becerikli biri olmak istiyorum. Her gün pratik yapıyorum fakat hala yetersiz olduğumu düşünüyorum.




J-HOPE’un Hedefi

"Ödül kazandığımız için daha sıkı çalışmak ve daha iyi bir ben göstermek istiyorum. Japonya'da da aktivitelerimiz olduğundan lütfen onları bekleyin."

Ayrıca Japonca öğreniyorum, bu yüzden çoktan Japonya aktivitelerimiz için sıkı çalışmayı aklıma koydum.


V’nin Hedefi

"2014'te sesimi çok geliştirmek ve birçok insanı etkilemek istiyorum."
Vokal yeteneğimi geliştirebilirsem BANGTAN'ın seviyesini yükselteceğimi de düşünüyorum.



RAP MONSTER’ın Hedefi

2014'te yazmak ve yapmak istediğim şarkılar hakkında yazdım. Söz konusu şarkılar olunca hüzünlü şarkılar yerine R&B melodileriyle şarkılar yapmak istiyorum. Ayrıca sadece rap yapmak istemiyorum, şarkı söylemek de istiyorum!

JIN’in Hedefi

"2014'te kaslarımın olmasını istiyorum"
Bunu bir kez denemek güzel olacaktır diye düşünüyorum. Eğer (kaslarım) olursa iyi olur diye düşündüm. Vücuduma yalan söyleyemeyeceğim için...

SUGA’nın Hedefi

"Bu yıl hastalanmamayı umuyorum..."
Hastalandığım ve hiçbir şey yapamadığım için çok üzgündüm. Bu yüzden 2014'te tüm üyeler sağlıklı olursa güzel olur.


Scan cr; OnlyJin_com
Eng Trans cr; bts-trans
Tr Trans; S-Nuna @BTSTurkey

Yorumlar