Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[11.02.2014] BANGTAN 'Skool Luv Affair' Showcase Çevirisi

[11.02.2014] BANGTAN 'Skool Luv Affair' Showcase Çevirisi

[11.02.2014] BANGTAN 'Skool Luv Affair' Showcase Çevirisi

[11.02.2014] BANGTAN 'Skool Luv Affair' Showcase Çevirisi


- 3 tane Rookie ödülü kazandınız. Nasıl hissediyorsunuz?

JIN: Çıkış yaptığımızdan beri Rookie ödülünü kazanmak istediğimizi söylüyorduk. Bu hayalimizin gerçekleşmesi bizim için bir onur. BANG PD~nim, hep yanımda olan üyelerim, çalışanlar ve ARMYlere çok teşekkür ederim!

Rap Monster: Rookie Ödülünü kazanırsak bol pantolonlarla dans edeceğimize söz vermiştik. V bu sözü tuttuğu ve bunu yaptığı için çok minnettarız.

V: Ben, doğum günü partimde, harika bir performans sergileyen Çikolata Kaslı V'yim. Aranızda doğum günü partimde bol pantolonla dans ettiğimde orada olanlar var mı? (Hayranlar çığlık atar) Ah! Çok kişi varmış. Teşekkür ederim.

SUGA: V gerçekten harikaydı! Bol pantolonla dans ederkenki hali... En küçük ayrıntılara bile tek tek dikkat etti. Gerçekten çok havalıydı!

V: Teşekkürler.

Jimin: Bunun dışında bir de kıyafetlerimizi yırtacağımızı mı söylemiştik? 
(Hayranlar çığlık atar)
Jimin: Yoksa kaslarımızı göstereceğimizi mi söylemiştik?
(Hayranlar çığlık atar)
Jimin: Ama bu +19 olduğu için ARMYlerimiz yetişkin olunca, Çikolata Kaslı Taehyung sözünü tutacak.

V: Evet, bu doğru. Ben; Çikolata Kaslı V! Bu kez... hayal ederek...


-Skool Luv Affair! Bu, "Derslerinizi boşverin, sadece sevin" anlamına mı geliyor? Rap Monster, lütfen albümü tanıtır mısın?

Rap Monster: 2. mini albümümüzde gençlerin aşk hikayelerinden bahsettik. Ayrıca şarkı prodüksiyonunda da yer aldık. Ayrıca hareketli şarkılar, örneğin az sonra dinleyeceğiniz Boy in Luv ve önceden yayınlanan 'Just One Day' veya 'Where Did You Come From' gibi hoş şarkılar da var. Oldukça çeşitli/farklı şarkılar var.

~Suga EXO'ya benzetilen konseptleri hakkında da konuşuyor~

Suga: Okul çocuğu konseptini kullanmayı taa en başından beri düşünmüştük fakat rastlantısal olarak EXO sunbaelerimizle konseptlerimiz karşılaştırıldı. EXO ile kıyaslanıyor olmak büyük bir onur. EXO'nun kendine has bir stili olduğunu ve bizim de kendimize ait bir stilimiz olduğunu düşünüyorum. Çok sıkı çalışırsak EXO gibi ikonlar olabileceğimize inanıyorum.

~J-HOPE ve JungKook Boy In Luv'ı Tanıtıyor~

J-HOPE: Albüm çıkış şarkısı Boy in Luv'ı; SUGA hyung, Rap Monster, yapımcımız PDogg ve Bang Sihyuk PD~nim beraber yaptılar. Biraz daha ayrıntı vermem gerekirse, eski hip hop okul melodisi var. Güçlü bir beat/melodisi var! Bu bağımlılık yapıcı dilinize dolanacak bir şarkı şarkıyı dinleyince neşelenecek ve hareketleneceksiniz.



JungKook: "İlk duyduğumuz anda '상남자(Sert/Gerçek Erkek)' ismini sevmiştik. Fakat Başkan Bang SiHyuk "Bunu neden sevdiniz?" diye sorduğunda '상남자' çıkış parçasının ismi olarak kullanmak biraz ağır hissettirdi... Fakat Girls' Generation Taeyeon'un bizim için 'Sert/Gerçek Erkek' dediğini duyduk ve bunun kader olduğunu düşündük. Böylece bunun çıkış parçamızın ismi olmasına karar verdik."

A/N: Golden Disk Awards'ta üyelerin sahnelerinden hemen sonra Taeyeon diğer sunucularla onlar hakkında konuşurken "Sert/Gerçek erkekleri severim" demişti.



~Üyeler Albümdeki En Sevdikleri Şarkılardan Bahsediyor~

Rap Monster: Ben en çok Satoori şarkısını seviyorum, 'Where Did You Come From'. En çok bu şarkıyı seviyorum. Herhangi bir şivem olmadığı için aslında şarkıda çok partım yok ama şarkının geçiş kısmını ben yazdım. Çok güzel yazmışım :D

J-HOPE: Ben en çok Just One Day'i seviyorum. Bu çok samimi hislerle yazdığım bir şarkı. Şarkının son halini dinleyince, çok gururlandım ve duygulandım. 


JIN: Ben de şahsen en çok Just One Day'i seviyorum. Öncelikle şarkının melodisi/beat sesimle çok uyumlu ve bana çok uyduğunu düşündüğüm için en çok bu şarkıyı seviyorum.

V: Bu şarkı preview'de yoktu ama Cypher! Rap Monster, SUGA ve J-HOPE hyung üçü birlikte bu şarkıyı yaptılar.Rap Monster, SUGA ve J-HOPE hyung efsaneler!! 

Jungkook: Ben de en çok Cypher'ı seviyorum. Hyunglar çok iyi rap yapıyor. Çok havalılar!

Jimin: Ben 
en çok daha sonra dinleyeceğiniz Boy In Luv'ı seviyorum. Çıkış şarkımız olduğu için, lütfen dört gözle bekleyin. Size gerçek erkeğin nasıl olacağını göstermek için kendime bir poz buldum. (Seyircilere poz veriyor)

Jungkook: Çok havalı!!

SUGA: Ben, 6. şarkı olan Tomorrow'u seviyorum. Sebebine gelirsek, çünkü yapımcılığını ben yaptım. Bu şarkıyı stajyerlik zamanımda yapmıştım ve albümde olduğu için gerçekten çok mutluyum.


-BTS üyelerinin kendi şarkılarını albüme koyması ve yapımcılıklarını üstlenmesi onları daha çekici kılıyor, öyle değil mi??

Hayranlar: EVEEETT!!!

J-HOPE: SUGA hyung Tomorrow'un dışında Jump'ın da yapımcılığını üstlendi.


SUGA: Jump'ın 4 yıl önce daha yeni stajyerliğe başladığım zamanlarda Rap Monster ile beraber üzerinde çalışmıştım. Gerçekten albümde yer aldığı için çok çok çok mutluyum! Şimdi, neredeyse tüm şarkılarda bizim de adımız var. Bu albüm üzerinde çok çalıştık, lütfen dört gözle bekleyin.



-Albüm üzerinde çalışırken, zorlandığınız zamanlar oldu mu? Jungkook diğer üyeler sana baskı yapıyor mu?

Jungkook: Hayır yapmıyorlar. Benim için, sesimi eğitmek üzerine çalışmam en zorlu kısımdı. Bugünkü showcase için çok çalıştım ve çok endişeliydim. Şu an da çok heyecanlıyım; ama elimden gelenin en iyisini yapacağım!!


-Ayrıca SUGA'nın apandis ameliyatı olduğunu duydum. Nasılsın?

SUGA: Aslında, bunu defalarca söylemek çok utanç verici. Evet apandis ameliyatı oldum.

Ameliyattan sonra vücudum hafiflemiş gibi hissediyorum. Yıl sonu etkinliklerinde diğer üyelerle birlikte sahnede performans sergilemek istemiştim; ama yapamadım. Albüm şarkıları üzerinde çalıştım.... Albüm şarkıları üzerinde çalışmam gerekiyordu ve çok az zamanımız vardı.
Albüm kaydını yayına hazır hale gelmesinden birkaç gün önce bitirdik. Bu yüzden şarkılar üzerinde hızlı bir şekilde çalıştık. Yine de iyi bir şekilde sonuçlandı ve rahatladım.

-Rap Monster bu konuda ne hissediyor?

Rap Monster: Benim için yorulmaktansa pişman olduğum şeyler var. Çok hızlı dönüş yaptık, değil mi? Rise of Bangtan tanıtımlarını bitirdikten hemen sonra yeni albüm üzerinde çalışmalara başladık. Her şeyiyle mükemmel bitirmek istiyordum. Bu yüzden birazcık pişmanlığım var.

-Liderin kesinlikle müzik konusunda farklı bir tutku seviyesi var! Diğer üyeler ne hissediyor?


JIN:
Benim için koreografi ve diyet çok zordu. Öncelikle, koreografi benim sonsuz arkadaşım (gülüyor) Bu sefer diyet yaparken 2 ay boyunca her gün egzersiz yaptım. Ayrıca koreografimizi de her gün yaklaşık 15 saat çalıştık. Gerçekten çok kilo verdim. Umarım kilomu korurum.


Jimin: Benim için Boy In Luv kayıtları çok zordu. En iyi sesimle kayıt etmek istediğim için, kayıttan sonra boğazım ağırdı. Sadece bu da değil, saçımı da kısa kestirdim. Kestirdikten sonra yanaklarım çok tombul gözüktü (gülüyor). Bu yüzden, "Diyete başlamalıyım" diye düşündüm. 


V: Benim için de aynı... Koreografimiz çok yorucuydu. Öncelikle, sizlerin de bildiği gibi koreografimiz çok güçlü. Bunu söylediğim için özür dilerim ama koreografimiz çok sert!! Boy in Luv performansları çok sert olacak. Günde yaklaşık 15 saat çalıştığımız için performanslarımız mükemmel olacak!


JHOPE: Bence en kötüsü çok kısıtlı zamanımızın olmasıydı. Rise of Bangtan performanslarımızdan sonra hiç ara vermedik, ayrıca yıl sonu etkinlikleri ve ödül törenleri için özel performanslar hazırladık. Bu yüzden boş zamanımız çok azdı; bu yüzden bizim için çok yorucu oldu ve bazı pişmanlıklarımız da var.





V: Yapımcımızla çalışırken birçok kere müzik dosyası değiştirdik. Şarkının adları, 'Dünya Yıkımı' ve 'Versay'ın Gülü' gibi garip isimler aldı. Ama en sonunda '상남자(Sert/Gerçek Erkek' oldu.

cr; Allkpop & Soompi
Photo cr; BANGTAN Daum Cafe

Yorumlar