Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2014] BANGTAN - K-STYLE J-HOPE & Rap Monster Röportajı

Tüm Bölümler
NOT: Bu röportaj Kstars Wonderland Dating Simulation oyunu fotoğraf çekimleri sırasında yapılmıştır.

J-HOPE “SEVGİLİMLE EL ELE TUTUŞUP KUMSALDA YÜRÜMEK İSTİYORUM”


S1: Bu tür bir oyunda yer almak hakkında ne düşünüyorsun?
JH: Yaptığımız her şey bizim için yeni olduğundan gerçekten ilginç bir şey ve çok eğleniyorum.

S2: Oyunun en sevdiğin konsepti/kostümü nedir?
JH: Henüz hepsini bitirmedim ama takım elbise giymeyi seviyorum. Erkeksiliğimi ortaya çıkarıyor bu yüzden seviyorum (gülüyor).

< J-Hope, favori takım elbisesi ile gösteriş yaparken>


S3: Bazı ifadelerin fotoğraf çekerken zor olduğunu düşündün mü? Lütfen özel olarak sevdiğin bir tanesi söyle.
JH: Farklı kostümler deneyebildiğim için, zor olmaktan ziyade eğlenceli olduğunu söyleyebilirim.

S4: Bu bir aşk simülasyonu oyunu, peki sen ne tür bir randevu yapmak istersin? İdeal randevun nasıl olmalıdır?
JH: Denizi sevdiğim için, sevgilimin elini tutarak sahilde yürümek isterim. Az çok romantik adamım (gülüyor).



RAP MONSTER "BEN SIRADAN BİR ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİSİ GİBİ RANDEVUYA ÇIKMAK İSTİYORUM"



S1: Bu tür bir oyunda yer almak hakkında ne düşünüyorsun?
Benim ilk oyunculuğumdu; bu yüzden zordu ama farklı şeyler tecrübe edebildiğim için mutluyum. 

S2: Oyunun en sevdiğin konsepti/kostümü nedir?
Bugün bir sürü konsept denedik ama kafe, sokak dansçısı, rock grubu... Bunların arasında en çok takım elbise giymeyi sevdim. 


<RAP MONSTER bu pozu kamerayla karşı karşıyayken yaptı>


S3: Bazı ifadelerin fotoğraf çekerken zor olduğunu düşündün mü? Lütfen özel olarak sevdiğin bir tanesi söyle.
Birçok ifadeye çalıştım. Bence güzel oldu; ama kızgın ve “katı” ifadeleri yapmak biraz zor oldu. 

S4. Bu bir aşk simülasyonu oyunu, peki sen ne tür bir randevu yapmak istersin? İdeal randevun nasıl olmalıdır?
Ben sadece normal üniversite öğrencisi gibi randevu isterdim.. Beraber film izlemek, beraber öğle yemeği yemek, yer yer gezmek… Bunun gibi bir aşk istiyorum. Çünkü bunları kesinlikle yapamam (Güler).


Eng. Trans: bts-trans
Tr. Çeviri: Sugaric RedMaknae

Oyundan fotoğraflar için TIKLAYIN
Oyundan videolar için TIKLAYIN

Yorumlar