Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2014] POTATO Dergisi BANGTAN Röportajı

Tüm Bölümler

*NOT: Bu röportaj/fotoğraf çekimi yapılırken SUGA hastaydı!

“Banyoyu kullanma kuralı: İlk gelen ilk kullanır
Oda belirleme yöntemi: Taş-kağıt-makas

-Lütfen üyelerin dış görünüşlerinin hangi hayvanlara benzediğini söyleyin ve onları tanıtın.

V: Bence lider Rap Monster hyung tilkiye benziyor. Gözleri ve ince dudakları yüzünden onu tilkiye benzetiyorum. Ayrıca, sahnede gerçekten havalı bir aurası var ama yurttayken biraz çekingen ve çok ilgili, bir tilki gibi.

RAP MONSTER: Jungkook tilki taklidi yapan bir ayı? Başını gerçekten hızlı döndürüyor ve kendi yaşam şartları konusunda iyi eğitilmiş; öte yandan hiç aegyosu yokmuş gibi davranıyor; ama aslında bir av köpeği gibi canlı ve konuşkandır.

JUNGKOOK: Jin hyung erkeksi görünüyor ve bir kurt gibi şık ama kaygısız bir kişiliği var; bu yüzden tembelhayvan (fotoğraf) gibi (gülüyor). O gerçekten iyi biri, ayrıca iyi bir aşçı; bu yüzden ona aramızda “Büyük anne” diyoruz.

JIN: J-Hope av köpeği yavrusu gibi. Evde çok düzensizdir, her şeyi bir kenara saçar ve her zaman insanlara yapışır.

J-HOPE: Jimin de bir köpeğe benzetilebilir? O gerçekten şirin gözüküyor; ama insanları dinlemediği başka bir yönü de var.

JIMIN: V ne yaparsa yapsın garip. Hayvandan çok, başka bir gezegenden gelen bir uzaylıya benziyor (kahkahalar).

-Rap Monster, J-HOPE ve Suga tüm şarkı yapma/söz yazma işlerinde yer aldınız, peki nasıl çalıştınız?

RAP MONSTER: Her şeyden önce, yapımcıdan şarkı alırım ve nasıl uygun şarkı sözü yazacağım ya da besteleyeceğim hakkında düşünürüm. Sonra tüm üyelerle konuşurum ve birlikte karar veririz. “İyi bir işten (sonuçtan) daha iyi bir şey yoktur” bu sebeple bütün üyelerin düşünceleri sonunda önemlidir ve böylece iyi bir çalışma ortaya çıkar.

-Okulda nasıl bir öğrenci olduğunuzu anlatır mısınız?

V: Teneffüslerde tüm sınıflara göz atmaya veya yiyecek bir şeyler almaya giderdim, bir saniye bile yerinde durmayan bir çocuktum. İlkokuldayken Drag* yarışmasına katıldım (kadın kıyafeti giymiştim) ve elemeleri geçtim. Bu iyi bir anı oldu (kahkahalar).
(*Drag yarışı; kadın kılığına girilerek yapılan yarış)

RAP MONSTER: Ortaokuldayken onur öğrencisiydim. Ayrıca sınıf başkanı olmak isteyen biriydim; ama şirkete girdim ve stajyer hayatım başladı. Bu yüzden okula sadece uyumaya gittim (kahkahalar). Şirkete girmeden önce ulusal bir sınavda birinci oldum; ama sonra ikinciliğe ve üçüncülüğe düştüm.

HERKES: Yine de bu inanılmaz ~!

JUNGKOOK: Stajyer olabilmek için Busan’dan Seoul’e geldim; ama utangaç olduğun için arkadaş edinemedim; bu yüzden biraz yalnızdım…

HERKES: Zavalı şey~!!

JIN: Benim de aptal bir yanım var; ama sınıfta dersi güzelce dinlerdim, yemeğimi de güzelce yerdim ve okul bittiğinde doğruca eve giderdim. Herkes vasat bir öğrenci olduğumu söylerdi.

J-HOPE: Ortaokulda ders çalışırken bir yandan da dans etmeyi öğrenebilmek için elimden gelen en iyisini yaptım! Dans performanslarımdan çeşitli ödüller kazandım. Ayrıca arkadaşlarımın arasında oldukça ünlü olduğumu da hatırlıyorum~ (kahkahalar).

JIMIN: Busan'da bir sanat okuluna girdim! Ama stajyer olduğum için şafak vaktine kadar derslerim oluyordu. Bu yüzden derslerde uyurdum (kahkahalar).

-Aranızda ne tür kurallar var?

JIN: Duşa ilk önce gelen girer. İlk önce banyo yapmak isteyen kişi merdivenlerden çok hızlı çıkmalı! Ayrıca yurtdışına, bir başkasına veya başka bir şehire gittiğimizde odalarımızı taş-kağıt-makas oynayarak belirleriz.

J-HOPE: Bunları yaş sırasına göre belirlemiyoruz.

RAP MONSTER: Eskiden bir kuralı çiğnediğinde 1,000 won ödeme cezası uyguluyorduk. Ama sürekli kuralları çiğniyorduk ve ödeyeceğimiz para çoktu... Bu yüzden liderlik ayrıcalığımı kullanarak bu kuralı kaldırdım.. (gülüyor)

V: Acaba topladığımız para hala buzdolabında mıdır…?

JIN: Siz!! Unutmuş olabilirsiniz ama parayı ben yönetiyordum ve şimdi sadece 1,3000 won'umuz kaldı. Paranın çoğunu doğum günü partisinde aldığım tavuk ve pizza için harcadık~!

-Siz gerçekten aile gibisiniz.

Hepsi: EVET! (Altı üye hepberaber high five (*çak bi beşlik) yaptı)

-İlk defa Japonya'da bir showcase verdiniz, Japon hayranlarınız tepkileri nasıldı?

RAP MONSTER: Japon hayranların genelde sessiz olduğunu duymuştum; çok tutkulu olduklarını görünce şaşırdım. Ben konuşurken sessizce dinlediler, çok görgülü olduklarını düşündüm.

J-HOPE: Herkesle high touch* (high five gibi) yaptık; ama aralarında çok utangaç olanlar vardı. Bazıları gözlerimize bile bakamıyordu...

V: Ben sadece "arigatou gozaimashita~ (Japonca 'teşekkürler'~)" dedim ama bir dahaki sefere hepinizle daha fazla konuşmak istiyorum!

Hepsi: 2014'te Japonya'da tanıtım yapmayı planlıyoruz. Lütfen bizi destekleyin!!

Eng. Trans: bts-trans
Tr Çeviri: RedMaknae@BTSTurkey
Düzenleme: Golden_v@BTSTurkey
Scans cr: 贺凝不是我真名@weibo

Yorumlar