Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[STARCAST] BTS'in Bir Yılda Yaşadığı En Güzel 6 Olay (2. Bölüm)

[STARCAST] BTS'in Bir Yılda Yaşadığı En Güzel 6 Olay (2. Bölüm)

[STARCAST] BTS'in Bir Yılda Yaşadığı En Güzel 6 Olay (2. Bölüm)

[STARCAST] BTS'in Bir Yılda Yaşadığı En Güzel 6 Olay (2. Bölüm)

1. BÖLÜM İÇİN TIKLAYIN

BTS GEÇTİĞİMİZ YILDA BAŞINDAN GEÇEN EN İYİ 6 DRAMATİK OLAYI ANLATTI -Bölüm 2-



Yorucu bir gün geçirdiniz, değil mi? "BTS Geçtiğimiz Yılın En İyi 6 Olayını Konuşuyor" 2. bölümüyle geri döndü. Farklı ödül törenlerinde Çaylak ödülleri süpürmelerinden, hayran kulübü açılış törenine (*MUSTER) kadarki tüm hikaye STARCAST aracılığıyla yayınlandı! Yeterince fotoğraf ve hikaye hazırladık, gözlerinizi açın ve BTS'i dikkatlice dinleyin!! GO GO~


4.Bölüm: Ödül, seni istemiş miydim?




2013 Melon Müzik Ödülleri

 
3. Gaon Chart K-POP Ödülleri


2013 Soompi Ödülleri



YinYue V-Chart Ödülleri



28. Golden Disk



23. High One Seoul Müzik Ödülleri


2013 Melon Ödülleri'nde ödülü aldıktan sonra bekleme odasındalar!


Soru: Çindeki 'YinYue V-Chart Ödülleri'ne katıldınız. En unutulmaz şey neydi?
Bangtan: JJ  Lin! Piyano çalıp şarkı söylerken gerçekten çok havalıydı!
J-Hope: Yurt dışında aldığımız ilk ödülümüz olduğu için her şey bize mükemmel geldi. 
Rap Monster: Bizimle aynı zamanda çaylak ödülü alan biri daha vardı ve tam ödül hakkında düşüncelerini paylaşacakken heyecandan konuşmaya önce ben başladım. Kendimi çok özür dilemek zorundaymışım gibi hissettim.
Jin: İlk defa birçok Çinli insanın önünde düşüncelerimi Çince söylemem gerektiği için çok gergindim.

Soru: Hayatınızdaki olaylarda bir değer sıralaması yapsanız, çaylak ödülü kaçıncı sırada olurdu?
Jimin: Şu an ikinci sırada! Birincisi, stajyerlik döneminde, doğum günümde üyelerin bana aldığı bileklik. O bileklik hayatımdaki en değerli şey.
Suga: Şu an hangi sırada olduğunu bilemiyorum. Ama ilerde büyük ödülü alırsak işte o zaman (büyük ödül) birinci sırayı alacak!
Rap MonsterÇaylak ödüllerinin kendi yeterince anlamlı olduğundan herhangi bir sıralamaya koyamıyorum. 


5.Bölüm: 23.02.2014 Tarihli
SBS Music Yayını



Birinciliğe aday olduk ve 3. olduk! İlk üç arasına girmek gurur verici! 

(A/N: BTS 23 Şubat 2014'te SBS Inkigayo'da Boy in Luv ile ilk defa birinciliğe aday gösterilmiştir. Hayran oylarının %100'ünü almasına rağmen 3. olmuştur. Birincinin belirlendiği sahneyi izlemek için TIKLAYIN)


Birinciliğe aday olduktan sonra bekleme odasında.


Soru: 'Boy In Luv' ile sıralamada ilk üçe kaldınız. Önceden biliyor muydunuz?
Bangtan: Bilmiyorduk!
Jin: Birileri yayına giderken ilk üçe kalmak hakkında konuşuyordu; ama herkes "Saçmalamayın!" demişti.
V: Aklımıza bile gelmemişti.Amacımız 'Boy In Luv' ile ilk 10'a girebilmekti; ama ilk üçe kaldık!!
Rap Monster: 6 hafta boyunca sıralamalarda ilk 10'daydık; bu yüzden ilk üçe kaldığımızı öğrenince çok şaşırdık!

Soru: Yoksa gizlice kendinize smsle oy mu gönderdiniz?
RapMon: Hayır, ben yapmadım. Yapmayı düşündüm; ama suçlu hissettim. Bu tıpkı kendi yönettiğim sınıfta kendimi sınıf başkanı seçmem gibi bir şey olurdu.
VBen adil bir şekilde yaptım! Daha sonra ailemin, akrabalarımıza sms göndermelerini söylediklerini öğrendim.
Suga: Toplam puan biz sahnedeyken artmıştı ve SNS skorları müthişti. Gerçekten duygulandım.

Soru: Birincilik ödülü alacağınızı hafiften düşünmüş müydünüz?
RapMon: Hayır, asla. Ama birincinin açıklanacağı sahneye doğru giderken bir görevli bize birinden mikrofon almamız gerektiğini söyledi. "Ne? Korkutmasanıza beni" durumundaydım. (D/N: Bir an birinci olduklarını sanmış ve gerilmiş) 
V: Arkada ayakta durduğum için ekranı göremiyordum. SNS skorlarını mükemmel olduğunu görünce, birinci olduğumuzu düşündüm. Hahaha (*BTS'in; SNS skoru %100'dü.)
(Birinciliğin açıklandığı o gergin an! Üyeler, V'nin sonucu yanlış anlamış olmasına çok şaşırdılar ve "Gerçekten mi? Toplam skorumuzun en iyisi olduğunu mu düşünüyordun cidden?" diye sordular.)


6.Bölüm: BTS'in fanclub açılış töreni nedir?

29.03.2014, Seoul Olimpiyat Salonu. Fanclub Açılış Töreni <BTS: Birinci Resmi Hayran Buluşması>
İlk defa Hayran Kulübü Açılış Töreni videosu yayınlandı!




Soru: Hayran kulübü açılış töreni sanatçılar için ne ifade eder?
Rap Monster: Benim için anlamı çok büyük! Sadece kendimize ait şarkılarla bir program hazırlayabilmiş olmak beni çok mutlu etti. Aslında öyle olmamasına rağmen, (bu programı) ilk konserimizmiş gibi düşünmüştüm.
J-Hope: Bunun bizim için 2. başlangıç çizgisi olduğunu düşünüyorum. Ağlamak istemedim; ama yine de gözyaşlarımı tutamadım.
Jin: Sunbaelerimizin performanslarını gördükçe "Biz ne zaman böyle büyük sahnelerde performans sergileyeceğiz?" diye düşünürdüm. Orada sahneye çıktığımız için çok mutluyum.

Soru: Sahneden seyircilere bakmak nasıl bir histi?
JK: Bu, daha önce hissetmediğim bir histi. Kelimelerle ifade edemeyeceğim bir şey! Rap Monster'ın dediği gibi, "Gerçekten yaşıyorum!" gibi bir his.
RapMon: Jungkook'un dediği gibi, bu his gerçekten hayatta olduğum hissini veren bir şeydi. Sahneye adım attığım anda kalp atışlarımı hissedebiliyordum ve performans bitene kadar da aynı şekilde hissettim.
Jimin: Sanırım performans bittikten sonra duygular daha da derinleşti. Hoşlandığın birini gördüğünde hissettiğin kalp atışından daha farklı, gizemli bir kalp çarpıntısıydı.
V: Performanstan sonra pizza yedik; ama (heyecandan) tadını hiç alamadım.
Jin:  Sanırım çok heyecanlı olduğumuz içindi. Kağıt yiyormuş gibi hissettirdi. (Ç/N: Tadı yoktu anlamında)

Soru: Birbirinizi çok iyi tanıdığınızdan "Bu çocuk şöyle davranacak, böyle konuşacak" vs şeklinde düşünceleriniz olmuştur. Kim tam da düşündüğünüz gibi davrandı?
Jimin: Ben V'in heyecandan bir hata yapacağını düşünmüştüm, ve gerçekten de hata yaptı! Yanlış hareket yaptı ve sonrası tamamen karmaşaydı. (Gülüyor.)
V: Hayır, hata yapmadım~~~
Suga: Ben de V'in hata yapacağını düşünüyordum! Daha önce provada da yapmıştı ve sahnede yine yaptı.(Kahkaha atar)
J-Hope: Jimin'in ağlayacağını düşünmüştüm; ama ağlamadı.
Jimin: Neredeyse ağlıyordum; ama ağlayamadım. Biri bana ödülü sorunca ağladım.
RapMon: Eğer solo konserimiz olsaydı ben de ağlardım. Sonuçta bu benim hayalim (kafamda kurduğum bir şey). Madem bu sahne BTS'in her şeyini göstermek için var, (ağlamam) mükemmel olmaz mıydı?


Bir yıllık zamanda yolculuğumuzu BTS'in solo konser hayalleriyle bitiriyoruz. Bir çaylak sanatçı olarak 2013'te çok dikkat çeken, birçok değerli anlar yaşandı. Gelecekte, STARCAST aracılığıyla birçok önemli anlarını yayınlayacağız. Üyelerin STARCAST tebrik video mesajını izlemeyi de unutmayın~



Türkçe Çeviri: Taeyaren
Düzenleme: Zimbiyan
Eng cr: Naver

Yorumlar