Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MAYIS/2014] IZE JIMIN 10 SORU 10 CEVAP
6.6667

[MAYIS/2014] IZE JIMIN 10 SORU 10 CEVAP

[MAYIS/2014] IZE JIMIN 10 SORU 10 CEVAP

[MAYIS/2014] IZE JIMIN 10 SORU 10 CEVAP


Soru: Çekimlerdeyken şort giyip bacaklarını gösterirken rahatsız oldun. Tenini göstermeye utanıyor musun?
Jimin: Vücudumu göstermek benim için sorun değil; çünkü çıkış yaptığımızda karın kaslarımı çok kez gösterdim. Hayranlar karın kaslarımın şu an ne durumda olduğunu merak ediyor; ama hepsi gitti... Fakat maknae ile yeniden egzersizlere başladım! Promosyonlarımız süresince çok fazla zamanımız olmuyor; fakat her gün programımız bittikten sonra egzersiz yapıyorum, saat çok geç olsa bile.

Soru: Çok kalın eyeliner çeken üyelerden birisi de sensin. Eyeliner ve güvenin arasında nasıl bir ilişki var?
Jimin: Eyeliner benim hayatım gibi. Eyeliner sürmediğim zaman utanıyorum ve hip hop dansını yapamam gibi hissediyorum. Bazen, pratik odasında eyeliner olmadan dans ederken yüzümle güçlü ifadeler yapamadığımı hissediyorum. Çünkü aynada çok basit görünüyorum.(güler). Ama gerçekten eyelinerı nasıl çekiyorlar? Bu beni çok şaşırtıyor. Bu yüzden sık sık makyajımızı yapan noona'yı seyrediyorum. Yine de kendi başıma yapabileceğimi sanmıyorum.

Soru: Bir süredir siyah saçlısın, saç şeklini ya da rengini değiştirmeyi istiyor musun?
Jimin: Son zamanlarda elbiseler ilgimi çekiyor, birilerinin  bana "müthiş görünüyorsun," demesini istiyorum; ama saç şeklim hakkında düşünmedim. Bazen saçımın modelini değiştiriyorlar; bunu görünce beğeniyorum. Basitim, değil mi? (güler) Küpelere ilgi duyuyorum. Yakın zamanda kıkırdağımı deldirirken bir hata yaptım. Bu yüzden kulak memem şişti. Kulak memem iyileştiğinde tekrar deneyeceğim. Suga hyung gibi çok piercing istemiyorum, toplamda 4 tane istiyorum.Sadece bir taneye daha ihtiyacım var.

Soru: 20 yaşına yeni giren biri olarak, genç erkek ve adam arasındaki fark sence nedir?  
Jimin: Henüz  bir adam olamadım.... Adam olmak için iki şeyin gerekli olduğunu düşünüyorum. Birincisi, kuvvetli olmalı, sadece dururken bile. Ve bir erkek, güzel bir vücudu olduğunda erkeksidir. (güler) Bu yüzden vücudum ve karizmam üzerine çok çalışıyorum. En iyisi olduğumu düşünmem gerek. Aslında böyle düşünmekte kötüyüm; bu yüzden çok çalışıyorum.

Soru: Süper kahramanları sevdiğini duydum. Favori karakterin hangisi?
Jimin: <Avengers> filminden Hulk'ı seviyorum. Çoğu insan Iron Man'ı sever, değil mi? Fakat Hulk'ın seçici olmadan her şeyi parçalamasını seviyorum. Sinsi olmayı denemiyor, sadece önünde ne varsa hükmediyor.

Soru: İnsanlar üyelerin seni kızdırmaktan hoşlandığını söylüyor. Sence neden böyle söylüyorlar?
Jimin: Tepkilerimin komik olduğunu söylüyorlar. Geçenlerde, ilk kez 4D film izlemeye gittiğimizde, etkilendiğim için "Hyung! Bunun altyazısı ortasında!" dedim. Benden utanıp benimle alay ettiler. Maknae'ye ve J-Hope'a takılmayı deniyorum; ama sonunda hep kaybediyorum. (Jungkook); "Ah, hyung, yapabildiğin en iyisi bu mu?" diyor ve konu konuşmaya geldiğinde her zaman kaybeden ben oluyorum. Bu yüzden bunu kabul ettim. Benimle şimdi alay ettiklerinden daha fazla alay etmezlerse mutlu olurum.

Soru: Oldukça utangaçsın; ama kızları ayartmanın senin hobin olduğunu söyleyen dedikodular var (güler).
Jimin: Bu kesinlikle doğru değil. Üyelerin önünde göz gülümsemem (eye smile) ile tüm bayanları ayartabileceğimi söylüyorum; fakat kızlarının önünde hiçbir şey yapamam. Orta okul ve lisedeyken, karma bir okula gittim ve hem kızlarla hem de erkeklerle  oyun oynadım. Ben de neden böyleyim bilmiyorum. Bence ben utangaç bir Busan erkeğiyim.

Soru: Maknae Jungkook görsel sıralamada (yakışıklılık sıralamasında) seni her zaman son sıraya koyuyor. Eğer seçebilseydin, birinci ve sonuncu olarak kimleri seçerdin?
Jimin: Maknae her böyle dediğinde canım acıyor. Ama birinci sıra bence Jin'in. Sonuncu da... (uzaktan Rapmon'a bakıyor) şey, son zamanlarda daha yakışıklı oldu, hadi Suga hyung diyelim. (güler) Doğrudan söyleyince kötü hissettim.

Soru: Diğer insanlar seni, senin kendini düşündüğün şekilden daha farklı mı görüyor?
Jimin: Bence insanlar beni çok aegyo'lu (şirin) bir çocuk olarak görüyor. Aegyo'yu bilmem; ama ben havalı olmak istiyorum. Çocuk gibi göründüğümün farkındayım, fotoğraflarımı gördükten sonra gerçekten bir çocuk gibi göründüğümü anlıyorum. Sahnede havalı görünmeye çalışırken bile sevimli görünüyorum.

Soru: Her zaman pratik yaptığını duydum. Praktik yapmak dışında hobilerin neler?
Jimin: Son zamanlarda ülke dışına çıktığımda resim çiziyorum. Fark etmemiştim ama yabancı ülkelerde uyumadan önce resim çizmeyi seviyorum. (güler) Aslında çizimlerimden oldukça memnunum. Geçenlerde, fancafe'ye çizdiğim bir resmi yükledim, ve tepkiler; "Çizmede iyisin. Oojjoojjoo!" idi. Ama  bu sadece bir hobi, yani insanların "wow" demelerini duymama gerek yok.



Türkçe Çeviri: Taeyaren

Yorumlar