Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MAYIS/2014] IZE V 10 Soru 10 Cevap

[MAYIS/2014] IZE V 10 Soru 10 Cevap

[MAYIS/2014] IZE V 10 Soru 10 Cevap

[MAYIS/2014] IZE V 10 Soru 10 Cevap

                   

Soru: Lunapark'a gider gitmez, tüm oyuncaklara dokundun. En çok hangisini sevdin?
V: Heyecanlandım çünkü çocukken binemediğim oyuncaklar vardı. Uçabileceğim Squirrel Container gibi oyuncakları seviyorum. Lunaparkları gerçekten çok seviyorum; özellikle, Gyro DropGyro Swing ve roller coaster'ı. Genelde hayaletlerden korkarım, kaba ve çirkin şeylere dokunamam ve yüksekten de korkarım; ama lunaparktaki oyuncaklar farklı. Hem güvende hissettiriyor hem de heyecan veriyor.

Soru: Fotoğraf çekimlerinde, rahatça hareket ediyor gibi görünüyordun. Çekimler nasıldı?
V: Model arkadaşlarım, çok hareket edersem fotoğrafların iyi çıkmayacağını söyledi. Onları dinledim ve çok fazla hareket etmedim, böylece fotoğraflar gerçekten daha iyi çıktı. GD ve Gongyoo sunbaelerimin verdiği pozlara bakarak poz vermeyi denedim; fakat daha doğru pozumu bulamadım. Henüz çekimden çıkacak fotoğrafları dört gözle bekleyecek bir konumda değilim.

Soru: Üyelere takılmaya ve onlarla uğraşmaya bayılıyorsun. Üyelerden seninle uğraşmayı seven var mı? 
V: Evet, Suga hyung. Diyelim ki yatıyorum hemen yanıma gelip "Seni serseri, yorgun musun?" diyor. Beni yakalıyor ve rahatsız ediyor. (güler) Bazen rap kısımlarını hazırlarken Rapmon hyung kafiyeli bir şekilde şaka yapmaya başlıyor ve kimse takip edemiyor. Ben deneyince de şöyle çıkıyor "Hyung, şimdi at (*Türkçe'si "at" olan "mal" kelimesi Korece hem "söz/kelime" hem de "at" anlamına geliyor) söyleyeceğim.", "Kılıcını tut ve arkadaşını ara."
(Ç/N: Normalde bunun kelime oyunu olması gerekiyordu ama çevirince garip oldu :D)

Soru: Animeleri seviyorsun, değil mi? Son zamanlarda hangilerini izledin?
V: <One Piece>'i izliyorum. Ama Jin hyung dışında diğer üyeler animeleri sevmiyor. Gerçekten eğer bir kere izleseniz siz de bayılacaksınız diyorum, ama buna rağmen izlemiyorlar. Bazen karakterlerden bazıları ölüyor, bazıları yaşamaya devam ediyor. Ben de bu dokunaklı anları diğer üyelerle paylaşmak istiyorum fakat paylaşamıyorum. Bu da beni üzüyor.  

Soru: Son zamanlarda beste yapıyorsun. Yeteneklerini geliştirdin mi?
V: Bestelerle aramdaki mesafeyi koruyorum. Bir melodi yapıyorum, sonra da sözleri yazmaya çalışıyorum; ama sözler bir türlü gelmiyor. Aklıma gelen sözler sadece "Seni gerçekten seviyorum" ya da "Biliyorum o sensin." gibi. Daha iyisini yapabilmek için bekleyeceğim.


Soru: Japonca çalıştığını duydum. Ne kadar öğrendin?
V: Normal bir diyalog kurabilirim. Kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum çünkü imza günümüze gelen Japon hayranlarla birazcık konuşabiliyorum. 'Komibako' (Çöp tenekesi) ve 'guragura' (titremek) kelimelerini seviyorum. 'Komi' kelimesi çöp anlamına geliyor ama söylemesi güzel, değil mi? Komi... Komi... Komi...(güler) Kolayca dilime dolanıyor. Normalde, Japonca'yı Rapmon hyung ile öğreniyordum; heralde eskiden en iyi %1'in içinde olduğundan, kendine özgü öğrenme yöntemleri var. Karşısına bilmediği bir kelime çıktığında, hemen telefonuna veya bilgisayarına yazıyor. Bazen, yakında eline de yazacak heralde, diyorum. (güler)

Soru: Hobi olarak öğrenmek ya da yapmak istediğin birçok şey var gibi görünüyor. Bir şeyden çabucak soğuyan tiplerden misindir?
V: Evet. 3 yıl saksafon öğrendim. Ama 4 yıl dinlendikten sonra yeteneklerim hiç de iyiye gitmedi ve tekrar denemeye çalıştığımda ağzım acıyor. Eskiden (saksafonumun) kendine özgü bir sesi vardı ama tekrar denediğimde diğerleriyle aynı sesi çıkardığımı fark edince (kendime ait o sesi bulamayınca) devam etmemeye karar verdim. Eagles'ın "Desperado" şarkısını çalarak ödül kazanmıştım. O zamanlar bu şarkıyla rüzgar gibi eseceğimi düşünmüştüm ama sonra herkes aynı şarkıyı çalmaya başladı. Başka şarkı seçmeye karar verdiğimde ise BTS'e seçildim ve bırakmak zorunda kaldım.

Soru: İyi bir moda anlayaşın olduğunu söylüyorsun. Kıyafet seçiminde standartların nelerdir?
V: Dikkatleri tek bir renkte toplamaya çalışıyorum. Mesela tamamıyla siyah bir kıyafet giydim diyelim o zaman renkli bir bandana, o yoksa değişik bir şapka ya da snapback tarzı yuvarlak bir şapkayla görüntümü tamamlıyorum. Taşıyamadığım hiçir kıyafet yok. Benim için hiçbir şey imkansız değil. Diyelim şapka yakışmadı, kıyafetimi tamamen değiştirebilirim. Eğer gözüme güzel gelen bir şapka bulursam sırf ona uyması için yeni pantolon ve ayakkabı alabilirim. Eğer bir kez bu şekilde alışveriş yaparsam, 5 ay boyunca hiç kıyafet satın almıyorum.

Soru: Senin tüm üyeler tarafından sevildiğin söyleniyor. Sırrın ne?
V: Herkese arkadaşımmış gibi davranıyorum, yaşı kaç olursa olsun. Böylece, benden küçükler yanımdayken çekingen hissetmiyorlar, rahatlıkla eğlenebiliyoruz. Çevremdeki insanların beni gerçekten önemsediklerini hissediyorum. Bazen arkadaşlarımın sorunlarını dinliyorum ve onlar da "Bu konuyu anlattığım tek kişi sensin." diyor. Veya bir süre onlarla görüşemediğimde, "Seni özledim, arkadaşım." diye arıyorlar. Geçen doğum günümde, uzun uzun yazılmış 50 tane kutlama mesajı aldım.

Soru: Normalde senin 4D olduğunu biliyoruz. Hiç "Bunu bile düşündüm yaa." dediğin şeyler oldu mu?
V: Bazı garip konular var tabi ama genellikle Iron Man'e dönüştüğümü hayal ediyorum. Çünkü ben de uçmak istiyorum. Eğer uçaktan bir parça alırsam ve jet yakıtı ile doldurursam, işte o zaman uçmamın mümkün olacağını düşünüyorum.

Türkçe Çeviri: Taeyaren

Yorumlar