Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [04.06.2014] Bts K-Style Röportajı (Özel Ameba Debut Kutlaması)

Tüm Bölümler

K-Style röportajında BTS üyeleri; profil bilgileri, 12 Haziran 2013'te Kore'deki çıkışları, ve No More Dream Japonya çıkışı hakkındaki soruları yanıtladı.

İlk olarak BTS için gelen sorularla başlıyoruz...


SORU: Japonya'ya ilk geldiğinizde sizi en çok şaşırtan şey neydi?
V: Japonya'ya ilk kez geçen sene Ekim ayında geldim. Güzel ve temiz Harajuku yolları... Şehri gördüğümde gerçekten çok şaşırdım.
J-Hope: Bütün Japonya güzel/temiz, tuvaletler bile...
SORU: Tuvaletler ve yollar temiz, peki kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Tüm üyeler: Güzel! (Gülerler)
SORU: Film ya da televizyon izlerken güzel ve yetenekli olduğunu düşündüğünüz oyuncu ya da şarkıcı var mi?
V: Nodame Cantabile dizisindeki Ueno Juri-san!
Jongkook: Ishihara Satomi!
Rap Monster: Ishihara Satomi Kore'deki en ünlü oyuncu.
J-Hope: Bir manken... Adını hatırlamıyorum.
Tüm Üyeler: Hepsi çok güzel.


SORU: Sevdiğiniz bir Japon sanatçı var mı?
Rap Monster: M-FLO, X-Japan, Utada Hikaru, Zeebra... Genellikle bütün hip hop şarkıları dinliyorum.
Jimin: Üyeler Rap Mon için Hasamo Gag yapmayı denediler; ama ilgilenmedi bile.



SORU: Şarkıcı olarak kendinizi en çok adadığınız şey ne?
Suga: Tüm gücümüzle, sahnede elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Daha iyi görünmeye ve kendimizi daha iyi ifade etmeye çalışıyoruz.



SORU: Japonya çıkışınızdan beklentileriniz neler?
Jin: Japonya ve Kore farklı kültürlere sahip. En çok Japon hayranların bizim hakkımızda ne düşüneceğinden endişeleniyorum.
Masuda: Şu durumda, Jin yemek pişirmede iyi ve siz de Japon yemeklerini biliyorsunuz. Favori Japon yemeğiniz var mi?
Jin: Takoyaki!
Jimin: Gerçekten takoyakiyi ben de seviyorum! Harajuku da yedim.
Masuda: Osaka Takoyaki, Osaka!
Jin: Ve Japon sığır eti.
V: (Tatlı bir şekilde) Gerçekten seviyorum!



SORU: Japon hayranlarınıza ne göstermek istersiniz?
Jimin: Onlara karşı olan tüm hislerimi.
Masuda: Ne tür hisler?
Jimin: Hırsımı göstermek istiyorum ve ayrıca her zaman havalı görünmek istiyorum.
Masuda: Havalı mı? Çekici değil mi?
Jimin: Havalı!
V: Jimin ilgi çekici değil (Güler)
J-Hope: Sadece yüzü ilgi çekici.  (Güler)
Jimin: (V'ye kızar) Sen de çekici değilsin!
Jungkook: Benim cazibem sesim. (Aishiteru'yu söyleyerek, Yoko Oginome'yi taklit eder)
(Hep beraber gülüyorlar.)


  

Şimdiyse sırada üyelere yapılan istekler var...

Röportajın ikinci kısmında üyeler hayranlardan gelen istekleri yerine getirmek için çalışıyorlar.

İSTEK: (Jimin'e) Japonya çıkışınız hakkındaki mutluluğunuzu vücudunuzla anlatın! 



Jimin dans etmeye başladığında biraz çekingendi. J-Hope dans etmesi için Jimin'e çok ısrar etti. Jimin de bunun üzerine değişti ve parlak gülüşüyle poz vermeye karar verdi.

İSTEK: (V'ye) Üyelerin taklidini yap!



(Üyelerin taklidini yapmak için) V seçildi. İlk başta sıkıntılıydı. V, Rap Monster'ın kızgın ifadesini taklit etti. V ile karşılaştırabilmek için Rap Monster da kızgın yüz ifadesini gösterdi.

İSTEK: (Suga'ya) Bana çekici yönünü söyle!



Suga poz verirken, kameraya doğru bakıp her zamanki "tatlı göz" gülümsemesini yaptı. Digğer üyeler de onu destekledi. 

İSTEK: Japon ARMY'ler için aşk öpücüğü yolla!



V- Sunucu V'ye Rap Monster'in kızgın ifadesini taklit ederken öpücük atmasını istedi.
Jin - İki eliyle öpücük attı.
Rap Monster - O da kızgın yüz ifadesiyle öpücük attı.
J-Hope - Uçan öpücük! Sert öpücük!  "Typhoon!"
Suga - Tek gözünü kırparken tek eliyle öpücük attı.
Jungkook - Garip bir sekilde hızlıca öpücük attı.
Jimin - Öne doğru büzdüğü dudaklarını göstererek öpücük attı.

Jimin: Dudaklarım gerçekten kalın. (Büzülmüş dudaklarını gösteriyor.)
Masuda: Bu bir ahtapot. Busan'dan bir ahtapot!
(Stüdyo kahkahalara boğulur)

Bu yayın BTS'in Japonya'daki ilk canlı yayın programıydı. Dil konusunda biraz zorlansalar da yine de çok eğlendiler...


29.05.2014 tarihinde yayınlanan Ameba Public Stream programını İngilizce altyazılı izlemek için TIKLAYIN!



Türkçe Çeviri: Syupcube
Düzenleme: Zimbiyan
Eng Trans: BTS Diary

Yorumlar