Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - JUNGKOOK

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - JUNGKOOK

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - JUNGKOOK

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - JUNGKOOK


Soru: Bu albümde en çok hangi şarkıyı seviyorsun ve  en çok hangi şarkıya çalışmak için vakit ayırdın?
Cevap: 'BTS Cypher Pt. 2' yi seviyorum, en çok yoran şarkı 'Tomorrow'.

Soru: 'Boy in Luv'da "Neden kalbimi titretiyorsun" kısmındaki gibi son günlerde senin de kalbini titreten bir şey oldu mu?
Cevap: Açıkcası kilo vermek istiyorum fakat lezzetli yemekler beni kendine çekiyor!

Soru: Üyeleri okul araç-gereçlerine benzetsen, hangi üye ne olurdu?
Cevap:
Suga => Sınıf başkanının arkadaşı
Jin  => Annesini gururlandıran öğrenci tipi (yüzü öyle hissettiriyor)
Jimin => Sporda iyi olan bir öğrenci
Jungkook => Sadece sporda iyi olan bir öğrenci

Soru: En erkeksi üye kim? (*Boy in Luv dönemlerinde hep sorulan soru)
Cevap: Rap Monster. Lider olduğu için görünümü ve tavrı çok erkeksi. Dahası, kendi eşyalarını hatta üyelerin bedenlerini bile kırar/incitir. (*Sakarlığından bahsdiyor)

Soru:  Öğrenciyken üzerinde en derin izlenim bırakan şey neydi?
Cevap: "İşte bu" diyebileceğim bir şey yok; fakat faaliyetlerimizle ilgili bir sürü anım var.

Soru: Her zaman vokalini geliştirmek istediğini söylüyorsun. Bu albümdeki vokalinden memnun musun? Kendine kaç verirsin?
Cevap: Hmm.. Kendime 50 vereceğim; çünkü henüz olgunlaşamadığım birçok şey var. Eğer her şey sorunsuz bir şekilde ilerlerse iyi bir şekilde yapabilirim; ama işin püf noktasını anlamak kolay değil. (Jimin: Jungkook evde ve arabada pratik yapıyor. O gerçekten iyi.)

Soru: Müzik programında birinciliğe aday olduğunuzda nasıl hissetmiştin? (A/N: BTS 23 Şubat 2014'te SBS Inkigayo'da ilk defa Boy in Luv ile birinciliğe aday gösterilmiştir. Hayran oylarının %100'ünü almasına rağmen 3. olmuştur. Birincinin belirlendiği sahneyi izlemek için TIKLAYIN)
Cevap: SNS ve hayran oylamaları çok yüksek çıktığı için çok duygulandım. Hayranlara minnettarım. Daha da çok çalışacağım!

Soru: Boy in Luv şarkısıda "Senin oppan olmak istiyorum." diye şarkı söylediğinde ifadenle herkeste derin bir izlenim bıraktın. Buna çalışmış mıydın?
Cevap: Ben sadece, bir kadının benim olmasını  istememin ifadesini göstermek istedim. 
Jimin: Daha 16 yaşında ve kendi kadını olması istediğini söylüyor! hahaha (güler). 
JK: Fakat klip çekimlerinde, çok utangaç olduğum için hiçbir şekilde bayan oyuncuya bakamadım.(güler)

Soru: "10 yıl sonra ben..." sorusu için, bir keresinde "kendi ördek dükkanımı açmak veya bir dövme sanatçısı olmak" diye cevap vermiştin. Hala aynı mı düşünüyorsun?
Cevap: Ah, şimdi fikrim değişti. Hiçbir şekilde kendi ördek dükkanım olmayacak (güler). Hala bir dövme sanatçısı ya da bir bestekar/müzisyen olmak istiyorum. Şimdiden dövmelere ve hatta farklı tasarımlara çok ilgiliyim. Bir yetişkin olduğum zaman bunu denemek istiyorum. Bir de son zamanlarda gitarla uğraştığım için, 10 yıl sonra çok iyi bir şekilde çalıyor olmalıyım. Muhabir: Neden kendi ördek dükkanın olmasını istemiştin?
JK: Ördek yemeyi sevdiğim için. Kendi dükkanım olursa, istediğim kadar yiyebilirim. (Güler)

Soru: Hala kızların sana "oppa" demesini istiyor musun? Biri sana "oppa" derse nasıl bir tepki verirdin? Ayrıca lütfen noona hayranlar için de bir şeyler söyle!
Cevap: Noona hayranların oppası olacağım!

Türkçe Çeviri: taeyaren@BTSTurkey
Eng. Trans: yoogamin.tumblr & btsdiary
Scan cr; lovemoment

Yorumlar