Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - RAP MONSTER & SUGA

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - RAP MONSTER & SUGA

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - RAP MONSTER & SUGA

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - RAP MONSTER & SUGA

 
scan cr; only jin


RAP MONSTER


Soru: Bu albümde (Skool Luv Affair) en çok hangi şarkıyı seviyorsun ve en çok hangi şarkıya çalışmak için vakit ayırdın?
Cevap: En sevdiğim ‘BTS Cypher Pt. 2’. Bu şarkı aynı zamanda en yorucu olan şarkı.

Soru: 'Boy in Luv' şarkısının "Neden kalbimi titretiyorsun" kısmındaki gibi son günlerde senin de kalbini titreten bir şey oldu mu?
Cevap: Diyet yapmam gerektiğini biliyorum; ama aperatifler hala kalbimi titretiyor. Uyku ve takılar de öyle.

Soru: Üyeleri okul araç-gereçlerine benzetsen, hangi üye ne olurdu?
Cevap:
V => Hoparlörler (Çünkü hep gürültülü)
J-Hope => Öğretmen (Çünkü hareketleri biraz öğretmen gibi)

Soru: Müzik programında birinciliğe aday olduğunuzda nasıl hissetmiştin? (A/N: BTS 23 Şubat 2014'te SBS Inkigayo'da Boy in Luv ile ilk defa birinciliğe aday gösterilmiştir. Hayran oylarının %100'ünü almasına rağmen 3. olmuştur. Birincinin belirlendiği sahneyi izlemek için TIKLAYIN)
Cevap: Gerçekten heyecanlandım. "Bu gerçek mi....?" diye düşündüm. Fakat gerçekten çok mutlu oldum.

Soru: Öğrenciyken üzerinde en derin izlenim bırakan şey neydi?
Cevap: Öğle arasında rap şarkı sözü yazar ve söylerdim. Bunların benim bugünkü benliği/kimliğimi oluşturduğunu düşünüyorum. 

Soru: Showcase'de daha önce 20-30 tane bölüm dışı derslere katıldığını söylemiştin. Ne tür bölüm dışı derslere katıldın?
Cevap: İngilizce, matematik, kimya, taekwondo, piyano, satranç… Hatırlayamayacağım kadar çok ders aldım. Bazılarını gerçekten öğrenmek istediğim için aldım; bazılarını da notlarımı yükseltmek için. Ama bu çok zordu; sınıfa tıkılmaktan nefret ediyordum (güler). Gerçekten tembellik etmeyi istesem bile gençtim, kendimi tembellik yapmaya ikna edemedim. Sadece "Cidden tembellik yapmak istiyorum~" diye kendi kendime düşündüm. Yine de satranç çok eğlenceliydi.

Soru: Günlük yaşamdan ilham aldığını duyduk. Peki Japonya'da "Oraya gidersem çok güzel şarkı yazabilirim" diye düşündüğüm bir yer var mı?
Cevap: Hmm.. Harujuku ya da kaplıcalar..? Harujuku'daki insanlar, havalı ve stil sahibi insanlar. Bu yüzden orada aklıma bir sürü fikir geleceğini hissediyorum. Harujuku'ya son gittiğimizde yalnızca bir saat kadar etrafta dolaşabilmiştik; ama ben daha fazla gezmek istiyorum, sadece kıyafet satın almak için değil! Ah, Ama daha önce kaplıcaya gitmedim; bu yüzden önce gitmem lazım. (Güler)

Soru: Birden saç stilini değiştirdin. Memnun musun? İnsanların tepkisi nasıl? (Saç rengini; sihaytan, gri/beyaz olarak değiştirmesinden bahsediliyor.)
Cevap: Şahsen ben çok memnunum; çünkü bu tarzı seviyorum ve aslında öneren bendim. 
(Bu sırada V aniden röportaja daih oluyor)
V: Ben de havalı olduğunu düşünüyorum!
RM: Sana soran olmadı. (Güler) Ama V'inki gibi yorumlar almak güzel. 
(V karışmaya devam ediyor)
V: Bu benim de sevdiğim bir saç stili!
Soru: O halde V de böyle bir saç stili yapmalı mı? 
V: Hayır, olmaz!
RM: Konu bu rengi kendi saçına yapmaya gelince yapmayacağını size söylemiştim. (güler)

Soru: Hala kızların sana "oppa" demesini istiyor musun? Biri sana "oppa" derse nasıl bir tepki verirdin? Ayrıca lütfen noona hayranlar için de bir şeyler söyle!
Cevap: Elbette çok mutlu olurum. Gerçekten de noonaları seviyorum. Aşırı seviyorum!!!


SUGA


Soru: En erkeksi üye kim? (*Boy in Luv dönemlerinde hep sorulan soru)
Cevap: Rap Monster. Lider olarak bize önderlik ettiği için çok erkeksi görünüyor.

Soru: BTS'in erkeksi üyelerinden bahsediyorsak, o halde bu Suga olmalı, öyle değil mi? Adın gibi tatlı bir yanın var mı?
Cevap: Genelde çok sakinimdir; fakat hayranların önünde farkında olmadan biraz tatlı bir hale geliyorum. Söz gelimi, normalde kesinlikle yapmadığım aegyo (*şirinlik) yapmaya başlıyorum.

Soru: Japonya Showcase'inde Jin sana sürpriz bir mektup yazdı. Nasıl hissettin?
Cevap: Hiç beklemediğim için gerçekten şaşırdım. Showcase'den önce hastalandığım için sahnede çok zor ayakta duruyordum. O anda üyelere sorun çıkarmaktan endişelendim bu yüzden Jin'in "Sıkıntılarına rağmen bu kadar çok çalıştığın için çok teşekkürler" dediğini duyunca çok duygulandım. O gün herkes duygulandı...

((**Admin Not: Burada bahsedilen showcase BTS'in 6 Ocak'taki Japonya/Tokyo showcase'i. SUGA 9 Aralık'ta apandis ameliyatı olduktan sonra ilk defa bu sahnede performans sergilemiştir. Jin'in SUGA'ya yazdığı mektubu okurken kaydedilen fancam ve mektubun Türkçe çevirisi için TIKLAYIN^^))

Soru: Bu albümde en çok hangi şarkıyı seviyorsun ve  en çok hangi şarkıya çalışmak için vakit ayırdın?
Cevap: En çok 'Tomorrow' şarkısını seviyorum ve en çok yoran şarkı 'BTS Cypher Pt.2'ydi.

Soru: 'Boy in Luv' şarkısının "Neden kalbimi titretiyorsun"  kısmındaki gibi son günlerde senin de kalbini titreten bir şey oldu mu?
Cevap: Her konserimizde hayranlarımızı görmek beni duygulandırıyor (*kalbimi titretiyor).

Soru: Üyeleri okul araç-gereçlerine benzetsen, hangi üye ne olurdu?
Cevap:
Rap Monster => Sınıf başkanı (Lider olduğu için)
V => Silgi (Çünkü onu aradığınız zaman bulamazsınız)
Jungkook => Elektrikli süpürge (Çünkü çok gürültülü)
J-Hope => Ampul (Çok parlak/canlı bir karakteri olduğu için)

Soru: Müzik programında birinciliğe aday olduğunuzda nasıl hissetmiştin?
Cevap: Çok heyecanlı, özellikle hayran oylamalarından tam not aldığımızda. Hayranlara minnettarım.

Soru: Öğrenciyken üzerinde en derin izlenimi bırakan şey neydi?
Cevap: Müzik yapmaya başladığımda çok küçüktüm. Sınıf arkadaşlarımdan daha çok, beraber müzik yaptığım hyunglarla zaman geçirirdim. Bu yüzden bende derin izlenim bırakan şey, bu hyunglarla zamanımı kayıt stüdyosunda geçirmem.

Soru: 'Tomorrow' ve 'Jump' şarkıları, stajyer döneminde yaptığın çalışmalar. Bu şarkıların yeniden canlanması nasıl hissettirdi?
Cevap: Detay-odaklı biri olmama rağmen, bu sefer teorik şeylere çok fazla odaklanmadım. Gönülden iyi bir şeyler üretmek istedim. Dinleyince inanılmaz diye düşündürecek bir şeyler üretmek istedim.

Soru: Hala kızların sana "oppa" demesini istiyor musun? Biri sana "oppa" derse nasıl bir tepki verirdin? Ayrıca lütfen noona hayranlar için de bir şeyler söyle!
Cevap: Noonaları da gerçekten seviyorum. Açıkçası, yaş benim için bir sorun değil. Hayranlarımızın hepsini çok seviyorum!

Türkçe Çeviri: taeyaren@BTSTurkey

Eng. Trans: yoogamin.tumblr & btsdiary
Scan cr; lovemoment & only jin

Yorumlar