Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - V & JIMIN

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - V & JIMIN

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - V & JIMIN

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - V & JIMIN

scan cr; only jin

V


Soru: Bu albümde en çok hangi şarkıyı seviyorsun ve  en çok hangi şarkıya çalışmak için vakit ayırdın?
Cevap:  ‘Where Did You Come From’ şarkısını seviyorum. ‘Jump’ çok zor, özellikle kayıt yaptığımız zaman.

Soru: Boy in Luv şarkısının "Neden kalbimi titretiyorsun" kısmındaki gibi son günlerde senin de kalbini titreten bir şey oldu mu?
Cevap: Yemek. Ve şu an diyetteyim…..

Soru: Üyeleri okul araç-gereçlerine benzetsen, hangi üye ne olurdu?
Cevap: Rap Monster = Sınıf başkanı
Suga =>  Disiplin kurulu üyesi
Jimin => Nöbetçi Öğrenci
J-Hope => Sandalye
Jin => Peluş oyuncak
V => Dağ


Soru: En erkeksi üye kim? (*Boy in Luv dönemlerinde hep sorulan soru)
Cevap: Jimin. Bebek yüzlü olsa da, kıyafetlerini çıkarırken çok erkeksi oluyor. (A/N: Aynı röportajı başka birisi "kıyafetlerini çıkarınca çok erkeksi oluyor" diye çevirmiş")

Soru: Müzik programında birinciliğe aday olduğunuzda nasıl hissetmiştin?
Cevap: Cennetin kapısına yürüyormuşum gibi hissettim.

Soru: Öğrenciyken üzerinde en derin izlenimi bırakan şey neydi?
Cevap: Okula geç kalmamak için bisikletimi son hızla sürdüğümü hatırlıyorum.

Soru: Showcase'de üyeler seni "Erkekliğin tanımından en uzak erkek" olarak seçtiler. Bu konuda üyelere ne söylemek istiyorsun?
Cevap: Hiçbir şey (Güler) Çünkü bu gerçek. Kişiliğim oldukça canlı/enerjik ve bazen duygularıma kapılıyorum. Bu yüzden de "Ciddi adam" tanımına uygun değilim. Sert Bir erkek gibi olduğum zaman? Hmmm.. muhtemelen bir şeylere konsantre olduğumda?

Soru: Boy in Luv klibinde hangi mangayı okuyordun? Klipte bazı taklitler de yaptın. Taklidini yapabildiğin başka bir şey var mı?
Cevap: Manga benim değildi. İlk defa okuyordum; ama hayranların bildiğini duyunca şaşırdım. (Klipteki manga; うすた京介'nın ピューと吹く!ジャガ adlı mangası) Pokemon karakterlerinin hepsini taklit edebiliyorum, 700 tanesini. 'One Piece'den birkaç karakteri de.

Soru: Bangtan TV'de genellikle Jungkook ile birliktesin. Oynamak için ilk diğerini çağıran kim?
Cevap: Hmm~ İkimiz de. Jungook bir şeyler yaptığı zaman, ben de bir şeyler yapmalıyım diye düşünüyorum; bu yüzden onu tekrarlıyorum. O da ben bir şeyler yaptığımda yanıma geliyor. Birlikte olduğumuz sürece eğleniyoruz ve beraber olunca çok gülüyoruz. Amerikan tarzı dansta çok iyi; ancak dans ederken çok gülünç. Onu sessizce sadece izlerken kahkaha atıyorum. Menajerler çok oynadığımız için deliriyorlar mı? Evet~ Çok sık olmasa da birkaç kez olmuştu... 
Rap Mon: İkisi de oldukça kötü azarlandılar (güler). 
V: Hayır, ben azarlanmadım...
Rap Mon: Jungkook'tan çok V'in azarlandığını da söyleyebiliriz. (Güler)

Soru: Hala kızların sana "oppa" demesini istiyor musun? Biri sana "oppa" derse nasıl bir tepki verirdin? Ayrıca lütfen noona hayranlar için de bir şeyler söyle!
Cevap: Noonaların  bana "V ah, Taehyun ah." demelerini de çok seviniyorum. Yaşın önemi yok her zaman birlikte olalım~!


JIMIN

Soru: Bu albümde en çok hangi şarkıyı seviyorsun ve  en çok hangi şarkıya çalışmak için vakit ayırdın?
Cevap: En sevdiğim ve en zorlandığım şarkı 'Boy ın Luv' .

Soru:  'Boy in Luv' şarkısının "Neden kalbimi titretiyorsun" kısmındaki gibi son günlerde senin de kalbini titreten bir şey oldu mu?
Cevap: Yemek ve uyku. Kilo kaybına ve egzersize inat.

Soru: Üyeleri okul araç-gereçlerine benzetsen, hangi üye ne olurdu?
Cevap:
Rap Monster => Kütüphane (Niye bilmiyorum ama öyle hissettiriyor)
Jungkook => Spor salonu (Çünkü hep sporla ilgileniyormuş gibi görünüyor)
Suga => Sıra (Sıranın üstünde uyuyor gibi görünüyor)
V => Tuvalet (Çünkü en çok V'ye yakışıyor (güler))
J-Hope => Çalışma odası (Çünkü okulda bile dans çalışmaları yapacak birisi)

Soru: En erkeksi üye kim? (*Boy in Luv dönemlerinde hep sorulan soru)
Cevap: Rap Monster çünkü grubumuza çok derin duygularla bağlı ayrıca büyük sorumluluklar aldı. Üstelik zor diye düşünmemesi de müthiş bir şey. Jungkook da çok iyidir. Maknae olsa bile yetenekli ve olgun birisi. Vücut yapısı da erkeksi.

Soru: Müzik programında birinciliğe aday olduğunuzda nasıl hissetmiştin? (A/N: BTS 23 Şubat 2014'te SBS Inkigayo'da Boy in Luv ile ilk defa birinciliğe aday gösterilmiştir. Hayran oylarının %100'ünü almasına rağmen 3. olmuştur. Birincinin belirlendiği sahneyi izlemek için TIKLAYIN)
Cevap: Bunu duyduğumuzda Music Bank bitmiş arabada oturuyorduk. İnanamadık. Arabada kahkahaya boğulduk (güler). Şaka maka gerçekten birinciliğe aday olmuşuz…..! Ertesi gün SBS Inkigayo'da birinciliğe aday olarak sahnede dururken "Gerçekten birinci olursak ne yapmalıyız?" diye düşündüm. Kalbim gerçekten çok hızlı atıyordu. Bunu deneyimlememiz ve biriciliğe aday olmamız hep hayranlarımız sayesinde. Bu yüzden daha da çok çalışacağım!

Soru: Öğrenciyken üzerinde en derin izlenimi bırakan şey neydi?
Cevap: Seçmeleri geçmek. Çıkış yapmak. Çaylak ödülünü almak.

Soru: Bir radyo programı sunucusu bir keresinde seni "Çok güzel rol yapabilecek birine benziyorsun" diyerek övmüştü. Oyunculuk yapma şansın olsa nasıl bir karakteri canlandırmak istersin?
Cevap: Oyunculuk ilgimi pek çekmiyor; fakat bir şansım olsaydı aksiyon filmlerinde oynamak isterim. Bir komedi filmi olursa da V ile birlikte oynamak isterim. Daha önce Musıc Bank'te, V ile birlikte sahne arkasında sunuculuk yapmıştık (İzlemek için TIKLAYIN) ve bu çok eğlenceliydi. V ile bir filmde beraber oynayabilirsek, eğlenerek çekim yapacağımı ve de oyunculuk yeteneğimi geliştireceğimi düşünüyorum.

Soru: Klipteki bayan oyuncuya çiçek verdin. Çekim hakkında konuşabilir misin?
Cevap: Aslında sadece Jungkook'un itiraf sahnesi olacaktı; ama sonra ben ve Jin hyung da eklendik. Jungkook'un oyunculuğunu izleyince, gülesim geldi "Ben ondan daha iyi yapabilirim" diye düşündüm. Sıra bana gelince de çok utandım ve kıza yaklaşamadım bile....(Güler) Üyeler bana tezahürat yaptı. (güler)

Soru: Hala kızların sana "oppa" demesini istiyor musun? Biri sana "oppa" derse nasıl bir tepki verirdin? Ayrıca lütfen noona hayranlar için de bir şeyler söyle!
Cevap: Noona hayranlar her zaman bizi destekleyip koruduğu için, onlara gerçekten minnettarım!

Türkçe Çeviri: taeyaren@BTSTurkey
Eng. Trans: yoogamin.tumblr & btsdiary
Scan cr; lovemoment & only jin

Yorumlar