Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - JIN & J-HOPE

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - JIN & J-HOPE

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - JIN & J-HOPE

[MART/2014] HARU HANA VOL. 23 - BTS KİŞİSEL SORULAR - JIN & J-HOPE

scan cr; only jin


JIN


Soru: Bu albümde en çok hangi şarkıyı seviyorsun ve  en çok hangi şarkıya çalışmak için vakit ayırdın?
Cevap: En sevdiğim şarkı  ‘Just One Day’. 'Boy in Luv' kayıtlarında boğazım gerçekten kuruydu bu yüzden çok zorlandım.

Soru: 'Boy in Luv' şarkısının "Neden kalbimi titretiyorsun" kısmındaki gibi son günlerde senin de kalbini titreten bir şey oldu mu?
Cevap: Oyun oynamak istesem de, kalbimi filmler titretiyor.

Soru: Üyeleri okul araçlarıyla karşılaştırsaydın, hangi üye ne olurdu?
Cevap:
Jimin => Nöbetçi öğrenci (genelde böyle şeyler yaptığı için)

Soru: Müzik programında birinciliğe aday olduğunuzda nasıl hissetmiştin? (A/N: BTS 23 Şubat 2014'te SBS Inkigayo'da Boy in Luv ile ilk defa birinciliğe aday gösterilmiştir. Hayran oylarının %100'ünü almasına rağmen 3. olmuştur. Birincinin belirlendiği sahneyi izlemek için TIKLAYIN)
Cevap: Çok heyecanlı, kalbim çok hızlı atıyordu. Yayını tekrar izlediğim zaman,  gözlerimin sulandığını fark ettim.

Soru: Öğrenciyken üzerinde en derin izlenimi bırakan şey neydi?
Cevap: Lise ikide Vadi'ye arkadaşlarımla oyun oynamaya gittiğimi hatırlıyorum.

Soru: En erkeksi üye kim? (*Boy in Luv dönemlerinde hep sorulan soru)
Cevap: Rap Monster. Çok yakışıklı.

Soru: Boy i Luv klibinde kızı dolaba ittiğin sahne oldukça konuşulan bir konu haline geldi.
Cevap: Herkesin o sahneyi gerçekten sevmiş gibi görünmesi beni çok mutlu etti. Herkes benim erkeksi tarafımı gördü mü? (Güler) Yönetmen NG (*hatalı çekim) demedi, sert bir şekilde ittim ve çekimleri (her kamera açısından) bir defada tamamladık! Bu yüzden gerçekten tüm gücümü kullandım ve sonunda, farklı açılarla birleştirildi. Birçok kez çektiğimiz için bayan oyuncu gerçekten canının acıdığını söyledi. Çok üzgünüm....

Soru: Suga'ya Japonya Showcase'inde bir mektup yazdın. O mektubu yazarken nasıl hissetmiştin? ((**Admin Not: Burada bahsedilen showcase BTS'in 6 Ocak'taki Japonya/Tokyo showcase'i. SUGA 9 Aralık'ta apandis ameliyatı olduktan sonra ilk defa bu sahnede performans sergilemiştir. Jin'in SUGA'ya yazdığı mektubu okurken kaydedilen fancam ve mektubun Türkçe çevirisi için TIKLAYIN^^))
Cevap: Suga o zamanlar apandis ameliyatı olmuştu ve ben gerçekten onun dinlenmesini istiyordum. Çalışmamız gerektiği için iyi dinlemesi mümkün olmamıştı... Hasta hasta onu sahnede ayakta görmek kalbimi acıttı. Gerçekten onu neşelendirmek istemiştim bu yüzden çaktırmadan bir mektup hazırladım. Suga gerçekten keskin sezgilere sahip bu yüzden bütün gün mektubu gördü mü acaba diye endişelendim. Ama görmedi! Mektubu Japonya'da yazmıştım. Çıkıştan önce Japonca çalışıyordum ve şimdilerde de hiçbir programımız olmadığı zaman çalışıyorum.

Soru: Dansta iyi olmadığını söyleyip duruyorsun. Bu dansın zor olduğunu düşündüren nedir? Ayrıca, üyeleri dans yeteneğine göre sırayalayabilir misin?
Cevap: Dans çalışmaları her zaman çok zor oluyor. Her hareket ayrı ayrı zor. Sırası tabiki de, J-Hope, Jimin, Jungkook. J-Hope dansa çok küçükken başladığından her hareketi kendine ait. Jimin dans konusunda eğitimli olduğu için vücudu çok esnek. Jungkook çok genç bu yüzden her hareketi çok hızlı kapabiliyor. Üstelik dansı bir kere izledikten sonra yapabilir, çok harika.

Soru: Hala kızların sana "oppa" demesini istiyor musun? Biri sana "oppa" derse nasıl bir tepki verirdin? Ayrıca lütfen noona hayranlar için de bir şeyler söyle!
Cevap: Oppa diye çağrılmaktan elbette mutluyum! Hiçbir erkeğin oppa diye çağrılmaktanrahatsız olacağını düşünmüyorum! Genç hayranlar ve noona hayranlar, ikisi de çok değerli. Teşekkürler!


J-HOPE



Soru: Bu albümde en çok hangi şarkıyı seviyorsun ve en çok hangi şarkıya çalışmak için vakit ayırdın?
Cevap: 'Just One Day' şarkısını kalbimden geçenleri kağıda döktüğüm için seviyorum. Çok zordu; fakat tamamlandığında çok ama çok heyecanlandım.

Soru: 'Boy in Luv' şarkısının "Neden kalbimi titretiyorsun" kısmındaki gibi son günlerde senin de kalbini titreten bir şey oldu mu?
Cevap: Uyumak ve bizim sevgili ARMYlerimiz!

Soru: Üyeleri okul araç-gereçlerine benzetsen, hangi üye ne olurdu?
Cevap:
Rap Monster => Kalem (Çünkü şarkı sözü yazmada müthiş ve örnek öğrenci)
Suga = > Tebeşir (Çünkü çok beyaz)
Jimin => Uzun zamandır kullanıldığı için kısalmış bir kalem (Çünkü kısa ve sevimli)
Jungkook => Kalem kutusu (Çünkü yeteneklerle dolu)
Jin => Spor stadyumu (Çünkü maço ve geniş)

Soru: En erkeksi üye kim? (*Boy in Luv dönemlerinde hep sorulan soru)
Cevap: Rap Monster. Bize bir lider olarak önderlik edip koruduğu için çok erkeksi.

Soru: Müzik programında birinciliğe aday olduğunuzda nasıl hissetmiştin?
Cevap: Hayal ettiğim sahneyi yaşadım. Şok oldum. Bir yandan huzursuz hissederken diğer yandan kalbim atıyordu... Birinciliğe sadece aday olsak da bu bizi birinci olmuşuz gibi sevindirdi. Şimdiden itibaren daha çok çalışacağız ve gerçekten 1. olup herkese bunu göstereceğiz.

Soru: Öğrenciyken üzerinde en derin izlenimi bırakan şey neydi?
Cevap: Lise gezimizdi. Yetenek gösterisinde dans ettim ve bir sürü övgü aldım. O an gerçekten bir sanatçıymışım gibi hissetmiştim.

Soru: 'Skit: Soulmate'de ideal tipinin V gibi bir kız olduğunu söyledin. Doğru mu? (Türkçe çeviri için TIKLAYIN)
Cevap: Normalde ilişkimiz çok iyi olduğu için böyle şakalar yaparız. Kayıt stüdyosunda onun adını vermemin sebebi de bu. (güler) Skit planlı bir şey değildi; bu yüzden çok gerçekçi. Sadece konuyu bulmak sıkıntılıydı. Ayrıca o gün konuyu tartışmak için toplanmıştık. Bang PD aniden odaya girdi.... (güler). Herkes şaşırdı; fakat hepimizin tepkisi o kadar eğlenceliydi ki kaydetmeye devam ettik.

Soru: Doğum günlerini genelde nasıl geçirirsin?
Cevap: Bu yıl doğum günümü ailemle geçiremesem de üyeler yanımdaydı ve asla unutamayacağım bir gün yaşadım. O gün üyelerle bir performansımızı incelemek için ekranın önünde toplanmıştık. Ekranda birden üyelerin doğum günümü kutladığı video mesajları çıkmaya başladı.....Ailem bile kayıt göndermişti. Ne zaman hazırladınız bunu! Babamın yüzünü görünce gözyaşlarımı tutamadım... Tüm üyelere ve çalışanlara çok teşekkür ederim. (J-HOPE'un doğum gününde çekilen BANGTAN EPISODE'u Türkçe altyazılı izlemek için TIKLAYIN)

Soru: Hala kızların sana "oppa" demesini istiyor musun? Biri sana "oppa" derse nasıl bir tepki verirdin? Ayrıca lütfen noona hayranlar için de bir şeyler söyle!
Cevap: (Boy in Luv' ın ilk satırını söylüyor/~Senin oppan olacağım~). Noonaların kalplerini titreteceğim! Sizi seviyorum~


Türkçe Çeviri: taeyaren@BTSTurkey
Eng. Trans: yoogamin.tumblr & btsdiary
Scan cr; lovemoment & only jin

Yorumlar