Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[30.12.2014] V Blog Güncellemesi | V - Someone Like You (Adele Cover)

[30.12.2014] V Blog Güncellemesi | V - Someone Like You (Adele Cover)

[30.12.2014] V Blog Güncellemesi | V - Someone Like You (Adele Cover)

[30.12.2014] V Blog Güncellemesi | V - Someone Like You (Adele Cover)




SOMEONE LIKE YOU(cover.)

Söyleyen; V
Nakarat; V, Jungkook
Vokal Aranjmanı; Slow Rabbit @ Carrot Express
Kayıt;  Pdogg @ Dogg Bounce

*Orijinal Şarkı: Adele - Someone Like You

Yob ben Kim Taehyung. İlk kez bir cover şarkısı yayınlıyorum.
Hangi şarkı güzel olur diye düşünürken, Twitter'dan şarkı önerileri aldım ve bir ARMY Someone Like You'yu önerdi. Bu şarkıyı dinledikten sonra bir kereliğine tarzımı değiştirmeyi ve bu şarkıyı denemeyi düşündüm~
Bir ipucu gibi görünmeyen ipucum tweetimde gizliydi. Ayrıca Cafe'de sadece Jungkook'un bir cover yapıyor olmasının mümkün olmadığını söylemiştim fakat kimse anlamadı hahaha 
Bir cover yayınlamamın sebebi, geçen sene ARMYlerle kutladığım ilk doğum günümde de bu sene de benim için dilenen tüm dileklere bakınca sadece (bir şeyler) aldığım gerçeğinin beni mahçup etmiş olması. Bu yüzden ARMYlere bir hediye vermem gerektiğini düşündüm. Ne kadar güzel bir gün, ben ARMYlere hediye veriyorum, ARMYlerden de (güzel) dilekler alıyorum~ 
Bir pop şarkısı olduğu için söylemesi oldukça zordu. Yine de vokalimle duygulu bir his vermeye çalıştım~ Aslında ben de Jungkook'un kaydettiği Sofa şarkısını kaydetmiştim; ama birbiriyle çakışacağını düşündüğüm için Someone Like You'ya karar verdim. Ayrıca sizlere hediye olarak bir şarkı vermek biraz alışıldık olduğu için.. bir klip de yayınlarsam havalı olur diye düşündüm. Bu yüzden şahsen Yönetmen Tae oldum, klipte oynadım ayrıca klibi yönettim~ Çekim alanı evimize yakın bir sokak arası, çok hızlı bir şekilde araştırdım... 16 dakikada süper süper bir hızda çekimi bitirdim ve eve geri döndüm. Malum çok soğuktu. Her neyse, eksik olsam da bir çocukla ilgileniyormuş gibi düşünüp benimle ilgilenin ve beni sevin muah
Ah utandım. Yani lütfen (bundan) zevk alın. Kim Taehyung'un söylediği Someone Like You.

Yönetmen Tae’nin “Someone Like You” klibi;



Kaynak; Bangtan Blog
Eng Trans; bts-trans
Tr Trans; BTSTurkey

Yorumlar