Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - RAP MONSTER

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - RAP MONSTER

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - RAP MONSTER

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - RAP MONSTER

“Sadece gerçeği yazacağıma söz veriyorum.”



Gerçek Adı: Kim Namjoon
Memleketi: Ilsan
Selamlaşma: Eğilmek/Başıyla selam vermek
Gruptaki Pozisyonu: Tarz
Kan grubu: A
Doğum Tarihi: 12/09/1994
En Sevdiği Lakapları: Rap Monster
Boyu: 181 cm
Kilosu: 66kg
Özelliği: Kıyafet satın almak
Hobileri: Love (Albüm versiyonu) (Ç/N: Dinlemek için tıklayın)
Alışkanlıkları: Omuzlarını döndürmek, tarz sahibi olmak


Hayat Felsefesi: “Hadi seksice yaşayalım.”
Çekicilikleri: Tarz, ses, vücut oranları, gamzeler, zeka, kibarlık, çalışma aşkı, iyi bir tarz
Sevdiğim 3 şey: Kıyafetler, müzik, BTS
Sevmediğim 3 şey: Deniz ürünleri, tütün ürünleri, BTS
Son Zamanlardaki En Büyük İlgim: Kıyafetler, müzik, seyahate çıkmak
Bana en çok benzeyen üye: Kimse
En Azından Şu Konuda İyiyim: Tarz, ses, vücut oranları, gamzeler, zeka, kibarlık, çalışma aşkı, iyi bir tarz.
En Azından Şu Konuda Çaba Sarf Edeceğim: Para
Hayatımdaki En Zorlu Görev: Dans etmek
Size önermek istediğim bir şarkı: D’Angelo – Shit Damn Mutherfucker (Dinlemek için tıklayın)
Uyuyamadığın Zaman Ne Düşünürsün? :  Dans hakkındaki düşünürüm. (Uyku hapı etkisi yapıyor)
Seni anlatan fotoğraf ve videolar: Tanıtım filmindeki pozum ( konsep tanıtımı)
Benim için BANGTAN sıralaması: RapMon >>>>>>>> RapMon >>>>>>>> Geri kalanı (çöp)
Kendime 100 üzerinden (75) veriyorum: Bilmiyorum, sadece taviz verdim.
Vücudunda en çok güvendiğin yer: Ellerim, kulaklarım, bacaklarım, ayak bileklerim, omurga kemiklerim
Kendini Öv: En seksi erkek benim...
Amacım: Maplestory’de en yüksek seviye (D/N:Maplestory Kore temelli bir şirket tarafından yazılmış olan internet üzerinden oynanan bir oyun.)


Diğer Üyelerin Gözünden Rap Monster

Rap Monster: Dikkatli, ürkek, birçok gereksiz düşüncesi olan, ruh haline göre birden öne çıkan, para konusunu çok fazla takmayan, kıpır kıpır, başkalarını önemsediğini düşündüğünüz anda bir şeyleri kırdığını görüp bu düşüncenizden sizi vazgeçiren, aynı anda birçok işi bir arada yapamayan, müzik üzerinde çalışırken deli biri gibi görünen, havalı, seksi ve daha fazlasına sahip olan biri.
J-Hope: (Ç/N: RapMon Hoseok’un kutusuna RM yazmış. J-Hope da bunun üstünü çizip “J-hope ㅋㅋ” ve "Şapşal" yazmış.) Kıpır kıpır, dikkatli değil, tahtalarından biri eksikmiş gibi... Hmm… Bir şeyler için üzgün hissediyormuş gibi duran, ilgilendiğinde gerçekten hakkını vererek sevip/ilgilenen biri.
Jin: Reply’da (Reply 1994 dizisinden bahsediyor) Trash (Çöp) lakabında bir karakter var. Gerçekten çok benziyorlar.
V: Eğer hayatından müziği çıkarırsanız Rap Monster'ın kişiliği kesinlikle Reply 1994’deki Trash gibi.
Suga: Kendi işi hakkında çok dikkatli. Başkalarının görüşlerine çok fazla önem verir.
Jungkook: Dahi ama salak ama çok akıllı. Bir şeyleri yıkmakta başarılı, müzikte iyi.
Jimin: Açıkçası yukarıdaki açıklamalar doğru. Rap Monster çekingen, durmak bilmez ve duygularına göre hareket eder. Ayrıca dikkatli ve üyelere karşı olan düşünceleri ve değerlendirmeleri çok derin.


Türkçe Çeviri: syupcube 
Düzenleme: Zimbiyan
Eng Trans: yasuis.tumblr.com

Yorumlar