Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JIN

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JIN

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JIN

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JIN

“Sadece gerçeği yazacağıma söz veriyorum."



Gerçek Adı: Kim Seokjin
Memleketi: Gwacheon
Selamlaşma: Merhaba, ben Kim Seokjin
Gruptaki Pozisyonu: Yaşlı
Kan grubu: 0
Doğum Tarihi: 04/12/1992
En Sevdiği Lakapları: Jjin
Boyu: 179 cm
Kilosu: 61 kg
Özelliği: Pişirdiğim yemekleri adlandırma
Hobileri: Super Mario figürleri toplama
Alışkanlıkları: Dalıp gitmek


Hayat Felsefesi: Haydi özgürce yaşayalım!
Çekicilikleri: İyi dans ederim
Sevdiğim 3 şey: Et, boş zamanlarımda oyun oynayabileceğim makineler (çikolata barı değil), para
Sevmediğim 3 şey: Dans etmek, dans, istiridye
Son zamanlardaki En Büyük İlgim: Kendi adıma bir bina satın almak
Bana en çok benzeyen üye: Kimse
En Azından Şu Konuda İyiyim: Esnek kalçalar
En Azından Şu Konuda Çaba Sarf Edeceğim: Şarkı söylemek
Hayatımda İzlediğim En İyi Film: Pretty Women. Gerçekleşmeyeceğini düşündüğünüz bir aşk sonunda gerçekleşiyor. Böyle şeyler kalbimi küt küt attırıyor. Kelimelerle anlatılamayacak bir şey.
Size önermek istediğim bir şarkı: Soulman’dan 그대만의 것 (Dinlemek için tıklayın)
Uyuyamadığın Zaman Ne Düşünürsün? : Dalıp giderim.
Seni anlatan fotoğraf ve videolar: Weekly Idol'da yaptığım trafik düzenleme işaretleri dansım (Türkçe altyazılı izlemek için tıklayın)
Benim için BANGTAN sıralaması: Jin – diğer herkes
Kendime 100 üzerinden (9999999) veriyorum
Vücudunda en çok güvendiğin yer: Her yerimi seviyor olmama rağmen yanaklarımı seviyorum, gerginler.
Kendini Öv: İyisin
Amacım: Uzun olmak


Diğer Üyelerin Gözünden JIN

Jin: Sessiz ve sakin
RM: Çok konuştuğunda en çok o konuşur. Her zaman özgür olmak ister. Sakin. Nerede ne yapıp ne yapmaması gerektiğini bilen biri. En büyük hyung olduğundan şüphe ettiğim zamanlar oldu. Yemek pişirme yeteneğine büyük güveni var. Sevimli!!!
Jungkook: Her yanından kendine güven akıyor. Son zamanlarda daha da kötü oldu.
J-Hope: Temiz, kendisiyle iyi ilgilenir, dikkatli ve titiz. Ama son zamanlarda çabuk sinirlenmeye başladı. Ve Jin hyung sinirlendiğinde gözü hiçbir şey görmeyen biri.
V: Jin hyung'un (kendi hakkında) söylediği şeyler yalan
Suga: Sessiz şeyleri sever ve sakindir. Tamamen kendiyle ilgilenir. İşini özenle bitiren bir kişiliğe sahip.
Jimin: Üyeler arasında en ürkek olanı. En büyük hyung gibi değil; en gençmiş gibi görünen birçok yanı var. Düşünceli ve kibar. Yüzü hakkındaki üstünlük hissi ciddi.


Türkçe Çeviri: syupcube
Düzenleme: Zimbiyan
Eng Trans: yasuis.tumblr.com

Yorumlar