Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JUNGKOOK

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JUNGKOOK

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JUNGKOOK

[#BTSFESTA2014] BTS FESTA Benim BTS Profilim - JUNGKOOK


“Sadece gerçeği yazacağıma söz veriyorum.”


Gerçek Adı: Jeon Jungkook
Memleketi: Busan
Selamlaşma: Merhaba. Ben BTS’ten Jungkook.
Gruptaki Pozisyonu: Vokal, maknae, dans etmek
Kan grubu: A
Doğum Tarihi: 01/09/1997
En Sevdiği Lakapları: Jeonjungkookie
Boyu: 178 cm
Kilosu: 69 kg
Özelliği: Dans etmek, şarkı söylemek
Hobileri: Karalamalar yapmak, gitar çalmak, film ve animasyon izlemek (Bad Country)
Alışkanlıkları: Çevrede tepinmek


Hayat Felsefesi: Havalı olmaktansa ölü ol!
Çekicilikleri: Kalçalar, dudaklar
Sevdiğim 3 şey: Egzersiz yapmak, lezzeti şeyler, hiçbir şey düşünmeden öylece durmak, yalnız olmak
Sevmediğim 3 şey: Tatsız şeyler, böcekler, incinmek, ders çalışmak
Son zamanlardaki En Büyük İlgim: Kıyafetler, bilgisayar, ayakkabılar, oyunlar, tatlı şeyler, egzersiz yapmak, çizim yapmak, gitar
Bana en çok benzeyen üye: V hyung gelişigüzel biri. Espri anlayışımız iyi uyuşuyor ve bence kişiliklerimiz benzer.
En Azından Şu Konuda İyiyim: Hırs
En Azından Şu Konuda Çaba Sarf Edeceğim: Şu an yaptığım şeyler ve yapmam gerekecek şeyler
Hayatımda Duyduğum En İyi Ses: IU sunbaenin sesi. (1.IU 2.Sweden Laundry 3.J. Rabbit)
                             
                                                    

Size önermek istediğim bir şarkı: Sweden Laundry – Voice (Hüzünlü şarkıları severim)
Uyuyamadığın Zaman Ne Düşünürsün? : Gece, kimsenin olmadığı bir nehrin üstünde yattığım, ayın yüksekte olduğu ve kiraz çiçeklerinin havada uçuştuğu hakkındaki düşünceler
Seni anlatan fotoğraf ve videolar: Weekly Idols’te kız grup danslarını yaptığım video (Türkçe altyazılı izlemek için tıklayın), N.O kapak fotoğrafı
Benim için BANGTAN sıralaması: Rap hyung – Jin hyung – Suga hyung – Hope hyung – Jim hyung – V hyung
Kendime 100 üzerinden (0.01) veriyorum:
Vücudunda en çok güvendiğin yer: Kalçalar, dudaklar
Kendini Öv: Nasıl yapılacağını öğrendiğin sürece vücutla yapılan her şeyi yapabilirsin. Her yerinden çalışma hırsı akıyor.
Amacım: İnsanların ağzını açık bırakacak kadar güzel şarkı söylemek istiyorum ve akılı olmak istiyorum.



Diğer Üyelerin Gözünden Jungkook

Jungkook: Bazen gürültülü, bazen sessiz, hırs ile dolu ve bence birazcık aptal. Yapmak istediği çok şey var. Kaybetmeyi sevmez ve gururuna çok önem verir. Dürüst olmak gerekirse birçok şeyi yorucu bulur.
Jin: Danhobak gibi görünse de (Ç/N: Danhobak kabak demek ama burada danho kelime oyunu olarak kullanılmış. 단호하다/ danhohada sert demek) bence bu sadece bir konsept. Kendinden bir şey yapılması istendiğinde bunu geri çevirmede pek başarılı değil.
Rap Monster: Bireyselci, kıyafetlerini paylaşmaz. Kıyafetlerini ayrı olarak yıkar. Maknae olmasından kaynaklanan hafif bir utangaçlığı da var. Erkeksi görünmesine rağmen aslında sevimli/şeker. Çok hırslı olmasına rağmen çok uzun sürmez. Ergen, isyankar ama tatlı görünüyor.
Hoo~danjeon hope!! Hoo~ (Ç/N: Nefes almak olan “danjeon hoheup” ile benzer şekilde telaffuz ediliyor.): Üyelerin arkasından çok konuşan ve hiç söz dinlemeyen bir maknae. Kişiliği gayet kibar olmasına rağmen… Onun kişiliği için de verecek bir cevabım yok.
V: Doğrusunu söylemek gerekirse benim aynım. Söyleyecek daha fazla bir şey yok.
Suga: En genç olduğu için bazen çok çocuklaşabiliyor. Ama yine de hoşlandığı ve hoşlanmadığı şeyleri açıkça belirtebiliyor.
Jimin: Kibar, masum ve duygularını belli etmede kötü. Bu yüzden de çok tatlı. Jungkook benim!!


Türkçe Çeviri: syupcube
Düzenleme: Zimbiyan
Eng Trans: yasuis.tumblr.com

Yorumlar