Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2014] HANAKO BTS Röportajı - Rap Monster & SUGA

Tüm Bölümler
                     


RAP MONSTER : ÖZGÜN RAPİYLE GÜVENİLİR LİDER


Üyeler lider Rap Monster'a tüm kalpleriyle güveniyorlar. Adı gibi olağanüstü rap yeteneği var ve Bangtan'ın ana destekçilerinden biri oluyor. Yetenek, sesin doğallığı mı? "Rap şarkı söylemek gibi değildir, (burada) profesyonel bir eğitim alıp kendinizi geliştirmek söz konusu değil, amaç kendinizi ifade edebilmek. Elimden gelenin en iyisini yaptım çünkü daha iyi olmak istedim. Sesimin yüksek ve havalı çıktığının farkındayım."

Geçtiğimiz Aralık ayında (D/N: Aralık 2013) ilk showcaseleri için Japonya'ya geldiklerinde, sözlerinin tamamı Japonca olan rap yaptı. "Hala çok fazla Japonca kelime bilmiyorum ama yine de (Japonca rap) yapmak istedim. Çok sıkı çalıştım ve alıştım bu yüzden mırıldanmadan, canlı olarak yapabildim."

(Rap Monster) tam bir dahi, ne olursa olsun gerçekten çok hızlı bir şekilde öğrenebiliyor. Lisedeyken de notları mükemmeldi. "O günlerde hala bir hayalim yoktu. Ailemin bana söylediğine inandım, eğer çok çalışırsam, bir gün hayal ettiğim role sahip olabilecektim; bu yüzden gerçekten çok sıkı çalıştım. Ve onca çalışmam şimdi benim temelimi oluşturuyor. Ne kadar minnettar olsam da yeterince teşekkür edebileceğimi 
düşünmüyorum."

SUGA: HEM HAVALI HEM DE GRUBU İLERİYE TAŞIYAN GÜÇ 


Suga, şeker kadar beyaz ve tatlı cildinin altında sakladığı güçlü rapi ve performansıyla ilgi çekiyor. "13 yaşındayken, Epik High'ın <Fly> şarkısını dinledim ve hip hop ile ilgilenmeye başladım. Reggae ya da street punk gibi diğer türleri de severim, bu yüzden çok dinliyorum."

Şimdi nasıl şarkı sözü yazılacağını öğrenmekle ilgileniyor, konu ne diye sorduğumuzda "Şuna bakın" diyerek cep telefonunu gösterdi, "Aklıma birşey geldiğinde buraya yazıyorum." Telefonunda notlar bölümünde yazılmış birçok söz var. "Sık sık birkaç dakika süreyle bir şeyler yazarım. Ah, geçen tuvalete gidişimde yazdığım şarkı sözlerini hatırladım birden." (Kahkahalar) 

Suga'nın mütevazi bir havası var; ama özünde güçlü biri olduğunu hissediyorsunuz. "Konuşmayı Rap Monster'a ve çocuklara bırakırım. (Kahkahalar) Sanırım benim görevim çocuklarla ilgilenmek."


Türkçe Çeviri: Vhope@BTSTurkey
Düzenleme: Zimbiyan
Eng trans: Iraide @ bts-trans
Scans cr: My sweet Suga 

Yorumlar