Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [22.05.2014] HARU HANA VOL 24 BTS Röportajı - V

Tüm Bölümler
Soru: Şu anki imzanı nasıl seçtin?
V: İmzama bir şans işareti eklemek istedim bu yüzden bir 4 yapraklı yonca çizdim. Altında BTS ve her şeyin iyi olacağı anlamına gelen "Hyung" kelimesi. Çıkış yapmadan önce bunu çok düşündüm ve sonunda bunu seçtim.

Soru: Üyeler hakkında "Harika!" dediğin şey ne?
Rap Mon hyungun liderliğiyle bize rehberlik eder ve bende böyle bir hyungu takip etme isteği uyandırır.
Jungkook; yenilgiyi kabul etmez.
Jimin; her ne yaparsa yapsın, yaptığı şey üzerinde çok çalışır. Çalışmanın ortasında pes etmek istediğim anlar oldu ama Jimin kesinlikle pes etmez.
J Hope hyung'un çok fazla enerjisi var. Yorulmuş olsam da sadece ona bakmak bile o an yaptığım şeyi bırakmamak istememe neden oluyor.
Suga hyung sakindir. Karşılaştığı şey ne olursa olsun baş etme yeteneği harika.
Jin hyung gerçekten diğerlerini önemser. İyi bir kahvaltı yapalım diye kahvaltı hazırlamak için erkenden kalkar ve sonra bizi uyandırır. "Kalkın ve kahvaltı yapın~" der. (Yaptığı) En iyi yemek fıstıklı ballı pasta! Hamur çorbası da çok iyi.


Japonya'da çıkış yapmanıza az kaldı.. Hadi biraz ilklerinizden bahsedelim


Soru: Başkalarının önünde (ilk defa) şarkı söylemeye ve dans etmeye ne zaman başladın?
V: İlk okulda bir piyeste başroldüm. Şarkı söyledim ve oyunculuk yaptım.

Soru: (İlk) Seyahat?
V: İlk deniz aşırı gezim, geçen yıl Aralık'ta Japonya'ydı. Harujuku bende çok mutlu anılar bıraktı.

Soru: Küçüklüğünden bir hatıra?
V: Fotoğraflara bakıldığında 2 ya da 3 yaşındaymışım gibi gözüküyor. Ailem beni bebek arabasına koymuş ve eğlence parkına götürmüş.


Soru: "No More Dream"deki uçan gözlük partı... Bunu yapmakta başarılı olmak için bir sırrın var mı?
V: O kadar da zor değil. Önemli olan seçtiğiniz gözlüğün çeşidi. Çerçeve çok eğri ise gözlüğü çıkartmak çok zor. Normalde taktığınız gibi takmayın; biraz eğin, böylece örnek öğrenci gibi gözükürsünüz. Uçmazsa yanlış gözlüğü seçtiniz demektir. Gözlüğümü birçok kere uçurduktan sonra bulamadım. Şimdiden bir düzine kaybettim.

Soru: MUSTER hayran buluşmasında oynadığınız oyunda Jungkook'a karşı kaybettiğinde ne hissettin?
V: Birinci olursam rap yapan hyunglar; vokal yapanlara söz yazarak kazandıkları parayı kullanarak biftek ısmarlayacaklarına söz verdi. Bu yüzden Jungkook da kazandığında çok mutluydu... Bu oyunu ben kazanmalıydım. Jungkook da sonradan gerçekten pişman oldu (*Çünkü kaybetseydi hyungları ona da biftek ısmarlayacaktı). Bunu kabullenemiyorum...


Türkçe Çeviri: Nastia~
Düzenleme: Golden_v
Eng Trans: yoogamin tumblr
Scan cr: Onlyjin



Yorumlar