Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [22.05.2014] HARU HANA VOL 24 BTS Röportajı - RAP MONSTER

Tüm Bölümler

-Şu anki imzanı nasıl seçtin?

Rap Monster: Şu anki imzam öncekinden tamamen  farklı. Ofisin takım lideri "İmzan çok basit, bu imzayı kullanamazsın" dedi. Bu yüzden imzam şu anda böyle.
Bunu kullanmadan önce karar vermem çok, çok uzun zamanımı aldı. Muhtemelen birkaç bin defa imza atmış olmalıyım.

-Üyeler hakkında "Harika!" dediğin şey ne?

J-Hope, kesinlikle sınırı aşmaz, her zaman görgü kurallarına uyar, bu yüzden bir şey söylediği zaman insan "Ah ~ Doğru/haklı." diye düşünürsünüz.
Jin hyung, kurallara önem veren birisidir. Ayrıca , bana sık sık unuttuğum şeyleri hatırlatır. Bana "Bak bunu bunu unutuyorsun.~" diye hatırlatma yapar.
Suga hyung, müzik partnerim(ortağım). O, benim gözden kaçırdığım şeyleri fark eder.
V, her zaman çok şirin ve hayat dolu. Ben şirin veya hayat dolu değilim. Yani ondan öğrenecek çok şeyim var. 
Jungkook, her zaman çok sıkı çalışır. Onu görünce daha da çalışmam gerektiğini düşünüyorum.
Jimin, her zaman beni dinler.O gerçekten çok nazik bir dongsaeng*. (*küçük kardeş)


Japonya'da çıkış yapmanıza az kaldı.. Hadi biraz ilklerinizden bahsedelim


-Başkalarının önünde (ilk defa) şarkı söylemeye ve dans etmeye ne zaman başladın?

Rap Monster: Orta okuldaki ilk senemdi. Derslerden sonra sınıfta arkadaşlarımla beraber Epik High'ın FLY şarkısını söylerdik.

- (İlk) Seyahat?

Rap Monster: Bence insanın ilk seyahati, hastanede anne karnından çıkmaktır. (güler)

-Aldığın (ilk) CD?

Rap Monster: Bunu ilk kez söylüyorum... Aldığım ilk albüm DBSK sunbae-nim’in  “The Way U Are” albümü. Henüz rap yapmaya başlamadan önce, ilkokuldayken almıştım. Ama nedenini (neden aldığımı) hatırlamıyorum. (Güler)

-Küçüklüğünden kalma bir anı?

Rap Monster: Ana okulundayken arkadaşlarımla tek bacak güreşi oynardık. Gerçekten çok güçlüydüm!

-İlk resmi hayran buluşmanız MUSTER'da Born Singer"ı söylerken neler hissettin?

Rap Monster: Yalnızca, bütün kalbimle bu şarkıyı söylemem gerek diye düşündüm! Söyledikten sonra gerçekten rahatladığımı hissettim. Bu şarkı, insanların önünde söylemeyi en çok istediğim şarkıydı. Eğer bir şansım olursa, tekrar söylemek istiyorum.

Soru: Sen ve Suga başka grupların üyeleri ile beraber 'Show Champion'da performans sergilediniz..  (*Bahsi geçen performansı izlemek için TIKLAYIN. SUGA'nın mikrofonundaki arıza yüzünden sesi çok duyulmuyor :/ )

Rap Monster: Eğlenceliydi diyebilirim. İlk defa böyle bir şey yaptım. Kayıt gününden yalnızca 2 gün önce çalışmaya başlamıştık. Yemek yerken veya dişlerimi fırçalarken bile şarkı sözlerini yazıp, pratik yapmaya çalışmıştım.
Türkçe Çeviri: JiNarmy
Düzenleme: Zimbiyan
Eng Trans: yoogamin tumblr
Scan cr: Onlyjin

Yorumlar