Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [27.07.2013] BTS ile Bir Günlük Seyahat Part 1: BTS 2014 RWEL8? Hayran Buluşması Berlin Basın Toplantısı

Tüm Bölümler

Mini tur "RWEL8?" sırasında, BTS bir basın konferansı da düzenledi ve Kpopstarz ile röportaj yaptı.

Soru: Avrupa'da ilk kez bulunuyorsunuz, şu ana kadar yaşadığınız en iyi şey neydi?
Suga: Bu Berlin'de ilk bulunuşum. Bu şehre aşık oluyorum galiba.

Soru: Grup adı olarak bir üyenin adını seçseydiniz, kimi seçerdiniz?
JK: Rap Monster en iyisi; çünkü duyduğunuzda aklınızda kalır.
RM: Teşekkürler (güler). Ben galiba Suga'yı seçerdim; çünkü bu isim kızlar için yumuşak şarkılarda ve benzeri şeylerde uygun olabilir.

Soru: Müzik sizin için ne ifade ediyor?
JH: Müzik sayesinde buradayız. Müzik benim için hayatın anlamı.

Soru: Sözler yazıp, şarkılar yaparken çok efor sarf ediyorsunuz. Kim size ilham veriyor?
SUGA: Yazdığımız sözler ve ortaya koyduğumuz müzik kendi deneyimlerimizden geliyor, en küçük şeylerden bile ilham alıyoruz, her yerde ilham kaynağımızı buluyoruz.

Soru: Gelecek projeleriniz ve hedefleriniz neler?
JIN: Avrupalı hayranlarımızla buluşmak... Daha sonra KCON için Amerika'ya gideceğiz.

Soru: Resmi bir hayran kulübünüz var. Hayranlarınızla ilgili en güzel anınız ne?
JH: İlk resmi hayran buluşmamız MUSTER'da ARMYlerimizin önünde şarkı söyleyebildik. Hayranlarla ilgili en güzel anım bu olabilir.

Soru: Bir sonraki geri dönüşünüzde (*Dark & Wild albümüyle geri dönüşleri o zaman henüz açıklanmamıştı) hangi konsepti deneyeceksiniz?
JIN: En son konseptimizde lise öğrencisiydik. Bir sonraki albümde, daha olgun ve daha erkeksi bir konsept denersek iyi olurdu.

Soru: Çıkış yapmanızın üzerinden bir yıl geçti, en hatırlanası anınız ne?
JIMIN: Çeşitli ödüller kazandık ve her ödül aldığımızda bizi bu kadar çok seven ve bizim de çok sevdiğimiz hayranlarımızı düşündük.

Soru: Hangi Avrupa şehirlerine gidip ziyaret etmek istiyorsunuz?
V: Fransa'ya gitmek ve Paris'i ziyaret etmek istiyorum. Eyfel Kulesi'ni görmek istiyorum çünkü filmlerde gördüm; ama gerçekte hiç görmedim.

Soru: Bugünkü hayran buluşmanızdan önce hayranlarınıza bir mesajınız var mı?
RM: Bu bizim Avrupa'daki ilk hayran buluşmamız, bu yüzden hayranlarımızdan bu akşamki buluşmaya gelmelerini istiyoruz; çünkü geldiğinize pişman olmayacaksınız. Bunun için çok sıkı çalıştık ve gelirseniz gerçekten minnettar olacağız.

Soru: K-Pop dünyada gittikçe daha da önemli olmaya başladı, gittikçe daha fazla hayran Kore'yi öğreniyor. Dil engeliyle karşılaşmamak nasıl hissettiriyor?
SUGA: Hayranların yazdığım sözlerden ilham aldığını her duyduğumda çok mutlu oluyorum. Bence müzikle dil engelini unutmak ve insanları mutlu etmek gerçekten havalı.

Soru: Geçenlerde rapçi Warren G işe buluştunuz, bir Hip Hop sanatçısının programınızda yer alması nasıl hissettirdi? (*BTS'in ilk realty programı American Hustle Life'dan bahsediliyor. Türkçe altyazılı izlemek için tıklayın.)
JH: Warren G gerçekten saygı duyduğumuz bir sanatçı. Bizimle deneyimleri hakkında konuştu, bu benim için büyük bir mutluluk.

Basın konferansından sonra çocuklar, hoşça kalın, diyerek odayı terk ettiler. Röportaj için bekledik. İkinci kısımda görüşürüz!


Türkçe Çeviri: Nastia~
Eng. Trans: btsdiary

Yorumlar