Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [27.07.2013] BTS ile Bir Günlük Seyahat Part 2: Kpopstarz BTS Özel Röportajı (Berlin)

Tüm Bölümler



Kpop Starz en yetenekli grup BTS ile röportaj yapabildiği için gurur duyuyor!

Bangtan: Merhaba, biz BTS'iz. *Alkış*

Kpop Starz: Merhaba, benim adım Margot Dora ve Fransa, Paris'ten geliyorum.
Bangtan: Woooooow Paris!
V: Wooooow Fransa!

Kpop Starz: Çoğu zaman Rap Monster, Suga ve J-Hope sözleri yazıyor; peki farklı fikirleriniz olduğunda nasıl anlaşma sağlıyorsunuz?
Rap Monster: Aramızda konuşmakla başlıyoruz ve içlerinden en iyi fikri alıyoruz.

Kpop Starz: Sizi etkileyen sanatçılar kim? Kiminle ortak bir iş yapmak istersiniz?
Suga: Stony Skunk'ı, Epic High'ı ve diğer Koreli sanatçıların birçoğunu dinliyorum. Bir şansım olsa hepsiyle ortak çalışmalar yapmak isterim.

Kpop Starz: Rap Monster, zamanın ve fırsatın olsa yeniden DNH ekibinle performans sergilemek ister misin?
Rap Monster: Oh, gerçekten isterdim. Hayır, dürüst olmak gerekirse bunun için çıldırıyorum. Uzun zamandır onlarla sahneye çıkmıyorum ve fırsatım olsa onlarla yeniden performans sergilemeyi isterim.

Kpop Starz: Şarkıcı olmadan önceki hayaliniz neydi?
Suga: Bir müzik öğretmeni olmak istiyordum. Kore'de, sadece klasik müzik ya da geleneksel müzik öğretiliyor. Ben bir öğretmen olsaydım, Kpop ya da modaya daha uygun bir müzik öğretirdim. (güler)

Kpop Starz: Grupta daha önce hiç gerginlik yaşadınız mı?
V: Oh, hayır, hiç. (İngilizce) *Kollarını çaprazlar*

Kpop Starz: Hiç? Gerçekten mi?
Rap Monster: Dürüst olmak gerekirse, böyle şeyler oluyor (güler); ama çok nadir. Birbirimizle konuşarak bu durumu çözmeye çalışıyoruz, böyle durumlarda birbirimizle çok konuşuyoruz.

Kpop Starz: İzin günlerinizde ne yapmak istiyorsunuz?
Suga: Ailelerimizi ziyarete gidiyoruz!

Kpop Starz: Gruptaki en pis üye kim?
Jungkook: *Jungkook elini kaldırır* Konu pis olmaya geldiğinde hepimiz aynıyız AMA ben en temiz üyeyim.
Bangtan: *Sevimli bir şekilde* Hayır, değilsin!!
*Üyeler birbirlerini tanımlamaya başlarlar*
J-Hope: Rap Monster en pis üye ama hala inkar ediyor.
Rap Monster: NAAAA!!!

Kpop Starz: 10 yıl sonra birlikte ne yapmak istiyorsunuz?
J-Hope: İlk yıldönümümüzü kutladığımızda bir pasta yaptık, bu yüzden 10. yıldönümümüzü kutlarken birlikte bir pasta daha yapmak hoş olabilirdi. *Hevesle hayali mumları üflemeye başlarlar*

Kpop Starz: Yabancı bir ülkeden bayan bir idol seçmek zorunda olsanız kimi seçerdiniz?
Jin: Scarlett Johansson gerçekten çekici. Kore'de bile birçok insan onun epey çekici olduğunu düşünüyor.
Jungkook: Emma Watson'ı seçerdim, onu gerçekten çekici buluyorum.
V: Kaya Scodelario, bir İngiliz aktris. Onu bir dizide gördüm ve gerçekten çekiciydi.

Röportajı bitirmek için, üyeler kameranın kapanmasını beklediler.

Öncelikle, naziklikleri için BigHit çalışanlarına ve kibarlıkları için KpopNonStop çalışanlarına özel teşekkürlerimizi yolluyoruz.

Türkçe Çeviri: Nastia~
Eng. Trans: btsdiary

Yorumlar