Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [30.07.2014] Oricon Style Vol. 11 BANGTAN Röportajı

Tüm Bölümler

Bu hafta, BOY IN LUV (Japonca Versiyonu) sözleriyle ilgili olan hikayeyi dinledik. BTS üyelerinden kim daha sık iletişimde kalıyor, kim kalmıyor? Memnuniyetsizlikleri; yaptıkları konuşmada patlak verdi. Tekrar tamamen farkına vardık ki BTS; üyelerinin normal olmayan davranışlarıyla sıra dışı bir grup. 

-BOY IN LUV (Jap. Ver.)’ şarkısında şöyle bir söz var: “Sana mesaj atsam bile, okuyup okumadığını bilmiyorum.”  (SUGA'nın partı) Peki, hangi üye mesajlara en hızlı cevap veriyor?
SUGA: JIMIN. BTS grup sohbet odamız var. Jimin ve V sohbet odasına en çok mesaj gönderenler. Bizi güldürmek için birbiri ardına fotoğraf yüklüyorlar; ama bu kesinlikle hiç ilgi çekici değil. (Güler)
J-HOPE: Gürültülüüüüüüü!
V: Sen de bizimle birlikte mesaj göndermekten zevk alıyorsun, değil mi?
J-HOPE: Bu doğru… Üzgünüm. (Güler)

-Diğer üyeler nasıl?
SUGA: Ben onları görmezden geliyorum. (Güler)
JIMIN: Hiç de bile. SUGA hyung da son zamanlarda muhabbet etmeye başladı, öyle değil mi!?
SUGA: Önemli mesajları ya da düzgün bir şekilde cevaplamam gereken mesajları cevaplıyorum. Maalesef, bir sürü gereksiz mesaj var; bu yüzden dürüst olmak gerekirse rahatsız oluyorum. (Güler)
V: Mesela, Japonya’ya geldiğimizde odalarımız ayrılmıştı. Bu yüzden Kakaotalk’ta konuştuk. Bir sonraki gün, Japonya’da Dünya Kupası’nın oynandığı zaman, maçı izlerken Kakaotalk’tan konuştuk.

-O zaman da sadece üç üye mi sohbet etti? 
J-HOPE: Evet.
SUGA: Fark ettiğimde, üç üyenin konuşmalarından gelen bildirim sayısı 200 taneydi. (Güler)

-200! Gerçekten mi?
RAPMONSTER: Hepsini cevaplamama rağmen, konuşma üç üyeden tek taraflı olarak gönderiliyor. Bu yüzden cep telefonumun bataryası sürekli azalıyor. Bu gerçekten çok kötü (İç çeker).

-Bu çok kötü. Diğer taraftan, en yavaş cevap veren üye kim?
RAP MONSTER: Jungkook Cevaplaması yavaş değil; ama cevap yok.(Güler)
SUGA: Jungkook sadece söylemek istediği şeyi gönderir, hepsi bu. Söylediği şey hakkında gerçekten düşünüp cevap versek bile, bize bir dönüş bile yapmaz.
JIMIN: O gerçekten çok kötü. (Ağlar)

-Bu bizim “KIDOKU THROUGH” dediğimiz şey, değil mi? (*Japonca bir kelime olan “KIDOKU THROUGH” ‘mesajı okuyan ama görmemezlikten gelen’ anlamına gelir)
RAP MONSTER: Evet. Korece’de de aynı.
SUGA: Ama o ilk aşamada mesajı okumuyor bile. Bu yok saymasından daha garip. (Güler)
RAP MONSTER: Ona “Mesajı okudun mu?” diye sorduğumda “Hayır, bilmiyorum.” diye cevap veriyor.
V: Hem de o an elinde cep telefonunu tutuyor olmasına rağmen. (Güler)
JUNGKOOK: İlk olarak karşılıklı sohbet gibi şeylerle ilgilenmiyorum. Ama zamana ve yere bağlı, cevap vermek zorunda kaldığımda, bazen mesajlara cevap veriyorum!
JIN: Geçenlerde, yanına gittiğimde cep telefonuna bir mesaj geldi. Ben de ona “Mesajına cevap vermeyecek misin?” diye sordum; ama o daha okumadan bana “Önemli değil, gereksiz bir mesaj (*spam; reklam amaçlı gönderilen mesaj).” dedi. (Güler)
JUNGKOOK: Bu doğru. Gerçekten normal olmayan derecede gereksiz mesaj alıyorum. Bu gerçekten beni tiksindiriyor. Daha önceden mesajları teker teker onaylıyordum; ama zaman gerçekten uçup gitti.. O yüzden düşündüm ki “Ne yapıyorum ben?” ve geriye sadece tükenmişlik kaldı. Her şeye rağmen gereksiz mesajlardan kurtulmak mümkün değil ve bu yüzden zaman harcamak yerine mesajları okumamayı tercih ettim. (Güler)

SUGA: Bu yüzden ona bir şey söylemek istediğim zaman direk onunla iletişime geçmekten vazgeçtim. Mesela, V ve Jungkook birlikte alışverişe gittikleri zaman V ile iletişime geçiyorum ve ona Jungkook'a söylemek istediğimi söylüyorum. En hızlı yol bu!
RAP MONSTER: Çok zekisin!
JUNGKOOK: Bu benim için daha takdir edilir bir şey. Doğruyu söylemek gerekirse, bence üyeler tarafından şımartılmış olabilirim. Benim karakterimi anlamaları sayesinde üyelerden destek almış oluyorum.

-Bir üye hiç cevap vermiyor, bazıları çok mesaj gönderiyor, BTS üyeleri gerçekten uçlarda, değil mi?
RAP MONSTER: Bu ikisi arasında başka seçilecek bir şey yok. (Güler)
SUGA: Evet, kesinlikle. Ama benim için ikisi de rahatsız edici; bu yüzden lütfen orta yolu bulmaya çalışın.(Güler)
JIMIN & JUNGKOOK: Tamam, anlaşıldı!

-N.O Japonca Versiyonu’nda şöyle bir söz var: “Kendine; çevresindeki düşüncelere göre şekil verenler” Peki, siz nasıl bir insan olduğunuzu düşünüyorsunuz? Lütfen şöyle cevap verin: ……… kişiliğim var.
JUNGKOOK: Benim gerçekten yapmak istediği şeyi yapmadıkça memnun olmayan bir kişiliğim var.
RAP MONSTER: Benim, hayatı havalı bir şekilde yaşamak ve bunun için çaba harcamamak isteyen bir kişiliğim var.
J-HOPE: İşini ertelemeyen bir kişiliğim var.
JIN: Diğer insanlar (başkalarının düşündükleri) hakkında  endişelenmeyen bir kişiliğim var.
SUGA: Diğerlerinden farklı bir hayat yaşamak isteyen bir kişiliğim var.
V: Diğerlerinin ne düşündüğünü dikkate almayan bir kişiliğim var.
JIMIN: Havalı olmaya çalışan bir kişiliğim var.

-Yanlış bir şey söyleyen biri var mıydı?
RAP MONSTER: Hayır, hepsi doğruydu.


-Öyleyse, JUST ONE DAY (Jap. Ver.)’da şöyle bir söz vardı: “Sabah görkeminin hikayesi aştı ve soldu...” 
(*Rap Monster'ın partı) Hangi üye kolayca uyanır? Hangi üyenin uyanmakla ilgili sorunu var? 
RAP MONSTER: Kimse kolayca uyanmaz. (Güler) Ve kötü uyanan insanlar özellikle JIMIN ve V.
V: Daha fazlası, kalktıktan sonra korkunç bir yatak saçım oluyor (Ç/N: Uyandıktan sonra saçının feci şekilde dağınık olmasından bahsediyor).
SUGA: Sabahları tüm üyeler çirkin. (Güler)
RAP MONSTER: Daha sonra git gide BTS’in yedi üyesine dönüşüyoruz. Giyinmek önemlidir. 

-Bu arada, tamamen dönüşmeniz ne kadar sürüyor?
RAP MONSTER: Bir saat mi?
SUGA: Ama tamamen dönüşmediğimiz günler de oluyor.(Güler)
JIMIN: Hayranları sabahları göremeyiz… Çünkü hayranlarımıza her zaman havalı yanımızı göstermek istiyoruz!
SUGA: Sabahları karşılaşsak bile, lütfen bizi görmemiş gibi davranın. (Güler)

Türkçe Çeviri: Syupcube
Düzenleme: Golden_v
Eng. Transbtsdiary

Yorumlar