Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ARALIK/2014] HARU HANA Vol. 27 BTS Röportajı - PSİKOLOJİK TEST

Tüm Bölümler


Admin Not; Haru Hana editörleri bu sayıda üyelerden birkaç kelimenin karşısına; akıllarına gelen ilk isimleri yazmalarını istemiş. Kelimelerin ifade ettikleri kişiler ise şu şekilde; (Tabii üyeler kelimelerin anlamlarını daha sonra öğreniyor ^^)

Hava = Sevdiğim kişi
Kum = Beni seven kişi
Yağmur = Bana tavsiye veren kişi
Okyanus = Üzerimde etkisi olan kişi
Ay = Beni sonsuza tek koruyacak kişi
Kar = Sonsuza dek beraber olmak istediğim kişi


Admin Not; Aşağıdaki videonun ilk 35 saniyesinde, üyelerin; kelimelerin anlamını öğrendikten sonra, verdikleri cevaplara tepkilerini görebilirsiniz^^

(video cr; haru hana)

Üyelerimizin verdikleri cevaplar;

Jungkook:
Hava => Rap Monster
Kum => J-Hope
Yağmur => V
Okyanus => Jimin
Ay => Suga
Kar =>  Jin

V:
Hava => Sevdiğim kişi: Babam
Kum => Küçük kız kardeşim
Yağmur => Jin
Okyanus => Annem
Ay => Jimin
Kar =>  Küçük erkek kardeşim

Rap Monster
Hava => Babam
Kum => Jimin
Yağmur => Rain Sunbae (Yağmurla kelime oyunu yapmış )
Okyanus => Annem
Ay => Bang Shihyuk PD
Kar => Army

Suga:
Hava =>  Babam
Kum => Pdogg PD
Yağmur => Supreme Boi
Okyanus => Annem
Ay => Menajer
Kar =>  Bang Shihyuk PD

Jin
Hava => Babam
Kum => Dans öğretmeni
Yağmur =>  J-Hope
Okyanus => Jin
Ay => Kızlar
Kar => Annem


Jimin:
Hava =>  Ailem
Kum => Beni seven kişi: V
Yağmur => Bangtan Boys
Okyanus => Rap Monster
Ay => Küçük erkek kardeşim
Kar => Jin, J-Hope

J-Hope
Hava => Babam
Kum => Beni seven kişi: Suga
Yağmur => Ablam
Okyanus => Bang Shihyuk PD
Ay =>  Jimin
Kar => Menajer


Haru Hana: Öyleyse sizi seven kişi....? Şaşırtıcı ve beklenilmeyen cevaplar!

RM: Hepsini yaptınız mı? Cevaplara bir bakalım. İlki, 'hava', sevdiğim kişi!
JH: Ben ailemi yazdım, bu çok doğru.
V: Ben de. Babamı yazdım!
JK: Ben Rap Mon hyungu seviyorum?! (güler)
RM: Yo! (Gülerken Jungkook'la beşlik çakarlar)

Suga: 'Kum' bizi seven kişiyi temsil ediyor.
JK: Yani J-Hope hyung beni seviyor mu?
JH: (Baş parmağını kaldırır) Tabii ki de! Beni seven kişi Suga hyung.
Jimin: Suga hyung  Pdogg'u yazdı. (güler)
Suga: Bunun doğru olup olmadığını bilmiyorum. (güler)
RM: Ben Jimin'i yazdım.
Jimin: Gerçekten mi? Ama ben Jin hyung'u yazdım.
Jin: Ben dans öğretmenini yazdım. Onun beni sevmemesinin imkanı yok! (güler)
(Bütün üyeler  güler)

V: 'Yağmur' bize tavsiye veren kişiyi temsil ediyor. Rap Mon hyung, Rain sunbae-nim sana tavsiye mi veriyor? (güler) (*A/N: Korece'de 비 yağmur demek; Rain'in Kore'deki sahne adı da 비'dir :D )
RM: Yağmurdan bahsedince aklıma Rain sunbae geldi. Başka birini düşünemedim.
JK: Benimkisi V hyung.
V: Evet!!
JH: Ben ablamı yazdım. Bu tamamen doğru.
Jimin: Ben Bangtan'ı yazdım. Bu da doğru.

Park Jimin'in sonsuza dek koruyacağı kişi.....?

Jin: 'Okyanus', üzerimizde etkisi olan kişi. Benimki; kendim? (güler)
V: (güler) Çoğumuz annemizi yazdık. Ben de.
JK: Ben Jimin hyung'u yazdım!
Jimin: Ben Rap Mon hyung'u yazdım. Bu doğru.
JH: Ben Bang Shihyuk PD'yi yazdım. Voah~ doğru!

RM: Ben 'Ay' için Bang Shihyuk PD-nim'i yazdım. 'Ay', bizi sonsuza dek koruyacak kişi. Bang PD-nim, beni korumalısınız! Sorumluluk almanız gerekiyor!(güler)
JK: (büyük bir gülümsemeyle) Suga hyung beni korur!
Suga: Benim cevabım menajer (güler)
Jin: Benimki.... kızlar?!(güler)
V: Jimin beni korur~ Beni sonsuza dek koruyacak mısın? (Jimin'e beşlik çakması için elini kaldırır. Jimin şaşırarak beşliği çakar.)
Jimin: Ah....( güler) yalnızca V değil; J-Hope hyung da beni seçti!
JH: Jimin~<3

Suga: Sonuncusu sonsuza dek beraber olmak isteğimiz kişi olan 'Kar'. Bang PD, sizi seviyorum.(güler)
Jimin: J-Hope ve Jin hyung; çünkü ikisi bana işkence ediyor~(güler)
Jin: Hayır (güler). Bu, her zaman birbirimize yakın olacağız anlamına geliyor olmalı.
RM: Eğer öylese, o zaman ARMY cevabı en doğrusu. Her zaman benim yanımda kalmalısınız!

Türkçe Çeviri: Parkcheonsa
Düzenleme: Golden_v
Eng Trans: yoogamin.tumblr
Photo cr: haruhana_tvg

Yorumlar