Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [03.12.2014] Oricon Style Vol. 18 BANGTAN Röportajı

Tüm Bölümler

Üyelerin beklenmedik aşk görüşleri! İdeal aşk hikayeleri...

Oricon: Miss Right (Jap. Ver.) şarkısının sözlerinden/hikayesinden bahseder misiniz?
JIN: Bu şarkının hafif, sıcak ve tatlı bir havası olduğu için, dinlerken huzurlu hissedebilirsiniz.
Rap Monster: Hayatlarında aşk isteyen insanlara Miss Right (Jap. Ver.) ve Danger (Jap. Ver.)'i art arda dinlemelerini öneririm.

Oricon: Danger (Jap. Ver.)'de 'Beni takip et!' diyen değil; kız arkadaşı tarafından yönlendirilen bir erkek var. (güler)

Rap Monster: Danger'da sevgiliniz tarafından eleştirdikten sonra Miss Right dinleyerek iyileşme hissi yaşayabilirsiniz. Ya da birbirinizden sıkıldıysanız, yine Danger dinleyerek heyecanlanabilir ve sonra iyi hissetmek için Miss Right dinleyebilirsiniz.
V: Güzel~! Bu mükemmel bir aşk!

Oricon: Bu müthiş bir akım. Yani diyorsun ki en önemli şey dikkatli olmak ve işin temelini unutmamak, doğru mu?
SUGA: Bence bu her konuda aynı; sadece aşkta değil.

Oricon: Miss Right (Jap. Ver.)'de 'İpek saçların ve pürüzsüz belin aşkın kanıtı' sözüyle ilgili...
Rap Monster: Bu sözü ben yazdım.

Oricon: O halde... Bu şarkı sözünde Rap Monster'in ideal kızı mı anlatıldı?
Rap Monster: Bu sözler şarkıya anlam olarak uyması için abartılarak yazıldı; yine de benim ideal tipim değil diyemem.

Oricon: Peki, bir kıza baktığında, ilk önce neresine dikkat edersin, Rap Monster?
V: Yüzüne odaklanır. (Güler.)
Rap Monster: Hayır! Aurasına (*Verdiği his)

Jungkook: Sağlığına dikkat ederim, vücut oranlarına ve kaslarının olup olmadığına.
Rap Monster: Sapık mısın? (Güler.)
V: Altılı karın kasına mı?
Jimin: O zaman ideal tipin benim gibi biri! (*Kaslarını gösterir)
Jungkook: (Hemen cevap verir) HAYIR.
Jimin: Niye olmasın? İnanılmaz kaslarım var, öyle değil mi?
Jungkook: Günlük egzersiz yapıyormuş hissi veren ve bronzlaşmış (*buğday ten) cilde sahip bir kız.
Jimin: Ah~ Benim soluk/beyaz bir cildim var. Bu çok kötü, çünkü (senin ideal tipine uymayan) tek şey bu.
Jungkook: Sadece bu değil. Yüzü, karakteri... Hiçbirine uymuyorsun. (Güler)
Jimin: Yine de benim kaslarım harika, değil mi?! (Güler)

Oricon: Peki sen SUGA?
SUGA: Aurasına (*verdiği hisse) ve karakterine odaklanırım. İdeal bir tipim yok. Bu sadece yeni tanıştığım bir kız için geçerli değil. ("Yeni tanıştığım herkeste buna dikkat ederim" demek istiyor.). İlk izlenime ve verdiği hisse bakarım. Uyuşabilir miyiz buna dikkat ederim.

Oricon: Peki sen V?
V: Parasını tutumlu harcayan biri.
BTS: .....
Jimin: İyi de bunu ilk bakışta nasıl anlayacaksın? (Güler)
V: Ona biraz para veririm ve 'İstediğini alabilirsin' derim. Sonra da ne kadar harcadığına bakarım.
Jungkook: Yine de bu ilk izlenim değil.
*Herkes güler*

Oricon: Yani V insanları görünüşlerine göre değil; kişiliklerine göre yargılayan biri.
V:  Evet.
Rap Monster: V'in ideal tipi hep değişir, hemen hemen her ay.
Oricon: Yani, son zamanlarda, parasını tutumlu harcayan kızları seviyorsun, öyle mi?
V: EVET. (Yüksek sesle.) Cimri insanları severim.
Oricon: Yüksek sesle konuşmana gerek yok. (Güler) Jimin peki sen?
Jimin: Sevimli ve alımlı kızları seviyorum.
Oricon: Yanında.. V sana sevimlilik yapıyor... (Güler.) V'ye ne dersin?
Jimin:  ........ Ona vurabilir miyim?
*Herkes güler*
Oricon: Peki sen J-Hope?
J-Hope: Umut dolu, neşeli ve pozitif düşünen biri. Bir an önce, kalbimin derinliklerine işleyerek beni kendine aşık edecek bir kızla tanışmak istiyorum!
Oricon: Yani kendin gibi bir kız. Peki Jin, sen kızlara baktığın zaman, önce neresine dikkat edersin?
JIN: Yüzüne odaklanırım. Sevimli küçük köpek yavrusu gibi  yüzü olan bir kız.
& Jimin: (Küçük sevimli köpek yavrusu taklidi yapar) Hav hav
JIN: Bu iğrenç~ (Güler)
Jimin: Seni ısıracağım~~~~ (Güler)


İdeal bir aşk hikayesi (senaryosu) nasıl olmalı!?

Oricon: Pekala, Danger (Jap. Ver.) da 'Çiçek açan (*Kalbimi küt küt attıran) aşk hikayesi nerede?' diye bir şarkı sözü var. (*J-Hope'u partı) Sizce ideal bir aşk hikayesi nasıl olmalı lütfen bize söyleyin.
V: Sıcak/hoş bir randevu isterim, mesela sonbahar yapraklarının solup düşmesini izlerken çocuklarım ve karımla birlikte güvercinlere yem atmak gibi.
Oricon: Huzurlu ortamı hissedebiliyorum.
V: Bu ebeveynlerimin gerçek hikayesi. Bir gün bu anı tekrar yaşayabilmek istiyorum.
Oricon: Voah.. Bu mükemmel bir hikaye. Jin sen ne düşünüyorsun?
JIN: Bence herkes böyle bir aşk ister... Benden başkasını görmeyen biri... Böyle bir aşk hikayesi yaşamak istiyorum.
Jimin: Kızın senden başkasını görmemesi için çok fazla efor sarf etmelisin. Ben aşkın eşitlik olduğunu düşünüyorum. Ondan bir şey isteyecekseniz; (*ondan istediğiniz şeyi) siz de ona vermelisiniz.
V: İyi söyledin!~~~

SUGA: Masallarda prens ve Sinderella evlenip mutlu mesut yaşar; ama bu sadece masallarda olur. Ben, benim için doğru olan biriyle birlikte olmak  ve çok çok sıradan bir aşk hikayesi yaşamak istiyorum. Ve birlikte sağlıklı yaşayalım.

Oricon: Çok gerçekçisin. Peki sen Rap Monster?

Rap Monster: Çeşitli insanlarla tanışmayı  ve birçok kişinin düşünüş biçimini kavramak istiyorum.

Jimin: Benim için ideal aşk hikayesi... Ömrümü sadece bir kişiyle geçirebilmek.
J-Hope: Sevdiğim kişiyle bir dakika, bir saniye de olsa fazla zaman geçirmek isterim. Sonsuza kadar onunla beraber olmak isterim.

Oricon: Jungkook sen ne düşünüyorsun?
Jungkook: Yalnız bir adam olduğum için, tüm hayatım boyunca tek kalsam da önemli değil.
Oricon: Gerçekten mi?
Jungkook: Şaka yapıyorum; ama şimdilik aşkla ilgili bir şey düşünmüyorum. Fakat bir gün birini seversem, tüm zamanımı onunla geçirmek isterim.

Türkçe Çeviri: taeyaren@BTSTurkey
Düzenleme: Golden_v
Eng. Trans: btsdiary




Yorumlar