Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [14.01.2015] Oricon Style Vol. 23 BANGTAN Röportajı

Tüm Bölümler

Oricon: JUMP (Jap. Ver.)’da “saflıkla dolu” diye bir söz geçiyor. En saf/temiz üye kim?

Hepsi: Benim (gülerler).

Oricon: Peki ya en güvenilir üye kim?

Jimin: (Tereddüt etmeden elini kaldırır) En güvenilir kişi benim!
Rap Monster: (Hemen cevaplar) Hayır. Burada güvenilir biri yok (güler).

Oricon: Doğrusu Rap Monster daha önce bardağındaki suyu döktüğü için, ne yazık ki bu kategoriden elendi (güler). (OricoVol. 22 röportajı için TIKLAYIN)

J-Hope: Yapabileceğin hiçbir şey yok.
V: Peki öyleyse (en güvenilir üye) kim?
Jimin: Tabii ki de Jimin, değil mi?

Oricon: Her ne kadar ben de Jimin demek istiyor olsam da, Jungkook ve Suga insanları hayrette bırakıyor gibi görünüyor.

V: Hayır! Ben de birinci sırada Suga, ikinci sırada Jungkook’un olduğunu düşünüyorum.
Oricon: Öyleyse Jimin üçüncü sırada mı?
V: Üçüncü sıradaki benim (güler).
Rap Monster: Hayır (güler). Öyleyse en az güvenilir olan kim?
Oricon: Hmm… Rap Monster?
Hepsi: (gülerler)
Rap Monster: (Üzgün ifade) Ben çok yumuşak başlı biriyim tamam mı?

Oricon: Elbette. Ben olgunluk/güvenilirlik ile şapşallık farklı en çok olan üyeyi kastettim. Peki ya sıralamayı Suga yapsaydı?

Jimin: Elbette birinci Jimin, değil mi?
V: V olmalı!
Suga: Herkes çok terbiyeli. Herkes birinci sırada.
Hepsi: (alkışlarlar)

Oricon: Peki ya sıralamayı Jimin yaparsa?

Jimin: (bir saniyeliğine başı belada gibi görünür) bir numara  J-Hope hyung!
Hepsi: Ooohhh~
Jimin: En olgunlaşmamış, güvenilmez üye o~
Herkes: (gülerler)
Rap Monster: J-Hope genelde (kamera yokken) fazla aegyo yapmaz (güler).

Oricon: J-Hope, senin gülümsemen insanlarda derin etki bırakıyor.
J-Hope: Bunun sebebi normalde fazla aegyo göstermiyor olmama rağmen; sahnede insanlara aegyolu tarafımı göstermem. Bunun yanı sıra, tüm gün üyelerle birlikteyim; bu yüzden eğer onlara her zaman aegyo yaparsam bundan nefret ederler (güler).

Oricon: Tabii ki de. Önemli olan ara sıra yapmak.
J-Hope: Evet. Ama bunu yapmak için kendimi zorlamıyorum. Sanki sahnedeyken (aegyo) düğmeme basılıyor gibi.
Jimin: Ve ayrıca en olgun ve en güvenilir üye benim, Park Jimin. Benim hakkımdaki her şey harika!
BTS: ……
Oricon: Rap Monster, bununla ilgili sorunun yok mu?
Rap Monster: Boş verin, varsın olsun (güler).
Oricon: En büyüğünüz Jin ne düşünüyor?
JIN: Herkes çok terbiyeli. Onlar küçük güvenilir kardeşler.
V: Jin hyung çok içten/sıcak; ama olgun veya güvenilir olmakla çok da ilgili değil (güler).
JIN: Bence oldukça olgunum.
Rap Monster: Unut gitsin, varsın olsun (güler).

Oricon: Peki ya en çok aegyoyu kim gösteriyor veya en iyi yapan kişi kim?

V: Sizce kim?
Oricon: Hatırladığım kadarıyla… V, Jimin ve Jin?
Rap Monster: Erkekler arasında aegyo yapmaya gerek yoktur. Benimle aegyolu konuşan biri olursa onu dinlemem!
Oricon: Hiçbir şekilde acımak yok.
Rap Monster: Bu doğru; çünkü biz erkeğiz.

Oricon: Peki ya birtakım şeyleri kendi yoluyla yapan üyeler?

Rap Monster: Bence bu Suga ve Jungkook olmalı.
JIN: Ben de Suga olduğunu düşünüyorum.
SUGA: Evet, insanların beni nasıl gördüğünü çok da umursamadığımdan, ben de (bu kişinin) ben olduğunu düşünüyorum.

Oricon: Peki ya Jungkook?
Jungkook: Ben de birtakım şeyleri kendi yöntemimle yaptığımı düşünüyorum.

Oricon: Daha önce mesajlara cevap vermeyen kişiden bahsetmiştik (güler). Peki ya hangi üye yenilgiyi kabul etmez?

J-Hope: Jungkook!
Jungkook: Ama bence hiç kimse yenilgiyi kabul etmek istemez.
Jimin: Ben de yenilgiyi kabul etmeyi sevmiyorum. Kaybetmek istemem!

Oricon: Şimdiyse bu bir hedef. Bu Bangtan’ın ilerlemesiyle yakından ilişkili.
V: Bu doğru.

Oricon: Peki ya en erkeksi üye kim?

Rap Monster: Bugün J-Hope (güler). Gözü pek bir adam!
J-Hope: Doğrusu bu soru bize çok sık soruluyor ve cevap her seferinde farklı oluyor. Evet, bugün erkeksi kişi benim (güler).

Oricon: Peki ya yarın?

Jimin: Yarın Rap Monster hyung.
Rap Monster: Evet, yarın benim (güler).

Oricon: En çok ağlayan üye hangi üye?

Jungkook: J-Hope hyung (güler).
SUGA: Hope Günü (güler).
Jimin: J-Hope hyung aslında çok hassas.

Oricon: Danger (Jap. Ver.)’un sözlerinde “Bir mucize için dua ediyorum.” sözleri geçiyor. Bangtan’ın şu ana kadarki aktiviteleriniz arasında, size mucizeymiş gibi hissettiren bir şey oldu mu?

Jimin: Bence benim Bangtan'a katılabilmem bir mucizeydi!
Rap Monster: Bence yedimizin bir araya gelebilmesi bir mucizeydi.
V: Mucize~
J-Hope: Burada olmak bir mucize!
SUGA: Bence 7 üyenin her gününü beraber geçiriyor olması bir mucize.
JIN: Bence Bangtan olarak sahnede durmak bir mucize.
Jungkook: Bence Bangtan'ıkendisi bir mucize.

Oricon: Herkes Bangtan Boys için olan tutkusunu dile getiriyor. Ben bile etkilendim.

Hepsi: (alkışlarlar).
Jimin: En çok Bangtan'ı seviyorum! (Yüzünü kameraya döner ve BTS için olan aşkını ifade eder.) Merhaba, ben Bangtan üyesi Jimin (üyeler bir şeyler mırıldanır). Suga hyung, J-Hope hyung, Rap Monster hyung, V, Jungkook hepinizi seviyorum~!!
JIN: Ben dahil değilim…
Hepsi: (gülerler).
Jimin: Ah~Üzgünüm Jin hyung!
JIN: Sorun değil (güler).
Jimin: Çok özür dilerim. Jin hyungu acayip seviyorum, seni seviyorum seni seviyorum~!! (haddinden fazla sevgi ifadeleri)
JIN: Tamam biliyorum. Zaten sorun olmadığını söyledim (güler).


Oricon: Danger (Jap. Ver.)’ın sözlerinde “Muhtemelen arkadaş olduğumuzu  söylemek daha iyi.” diye bir cümle geçiyor. Lütfen üyeler arasındaki arkadaşlığı hissedebildiğiniz zamanlardan bahsedin.

Rap Monster: Çıkış yapmadan önce lunaparka gittiğimiz zaman.
Jimin: Ayrıca buz pateni pistine de gittik.
JIN: Tuhaf olan şu ki, elimizde iyi şeyler olduğunda bunu hep paylaştık; bu bizim için bir lütuf. Bunlar çok da özel dostluk deneyimleri değil; ama yine de beraberken çok doğal olduğumuzu söyleyebilirim.
Rap Monster: Bunun dışında gerçekten de birbirimizi duygusal falan hissettirmiyoruz.

Oricon: Çok çabuk mu utanıyorsunuz?

SUGA: Birbirimize “Böyle söylediğin için minnettarım/çok teşekkür ederim..” gibi şeyler söylemeyiz (güler).
Hepsi: Asla söylemeyiz!
V: Ah… Bu bana daha önce olmuştu. Bir defasında Rap Monster hyungun bana dediği bir şey sayesinde çok mutlu hissetmiştim. “Eğer sen olmasaydın bu olmazdı.” demişti, gerçekten de çok etkilenmiştim.

Oricon: Rap Monster, V’ye ne dediğini hatırlıyor musun?

Rap Monster: Hmm… Evet; ama bu çok utanç verici (güler).
Jimin: Rap Monster hyung lider olduğu için bütün üyelerle çok iyi ilgileniyor ve bizimle birçok şey hakkında konuşuyor.
Rap Monster: Ama son zamanlarda ağzımı bile açmadan gözlerime baktıklarında ne diyeceğimi anlıyorlar. Bu sadece bende değil, tüm üyeler arasında böyle.
V: Şu anda Rap Monster hyung ne düşünüyor biliyorum!
Rap Monster: Duyalım öyleyse!
V: (hareketsiz durur) …Uykusu gelmiş.
Hepsi: (gülerler).

Oricon: The Stars’ın sözlerinde “Paranın satın alamayacağı şeyler vardır.” diye bir cümle geçiyor. Paranın satın alamayacağı şeyler sizce neler?

V: Zaman.
SUGA: Sağlık.
J-Hope: Yaş (güler).
Jungkook: Aşk.
V: Ve elbette BTS.
Rap Monster: Paranın satın alabileceği şeyler olmasına rağmen, bence kendi kalbinin sesini dinlemek (*istediğini yapmak) paranın satın alamayacağı bir şey.
JIN: Yetenek de doğal bir lütuftur.

Oricon: Sanki konuşan kişi bir artistmiş gibi hissettirdiniz çocuklar. Hadi kapanış konuşmasını Jimin yapsın.
Jimin: Sıkı çalışmanın neden olduğu ter! Evet~ Bu müthiş~! (kendini över)
Oricon: Peki ya Jin?
JIN: Kötü değil (güler).


Türkçe Çeviri: Dusty@BTSTurkey
Eng. Trans: yoogamin

Yorumlar