Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [19.12.2014] BHSG The Red Bullet Singapur BTS Röportajı

Tüm Bölümler


S: BTS'in Singapur hakkındaki düşünceleri?
RapMon: Tükürürsem para cezası ödemek zorunda kalırım. Singapur gerçekten temiz. Çok şaşırdım.

S: Rüya tatil durağınız?
J-Hope: Tabii ki Singapur çünkü temiz ve gezebileceğiniz çeşitli mekanları var.

S: BTS hayranlara nasıl en iyi örnek olmak istiyor?
Jungkook: Elimizden geleni yapacağız ve umarım, yaptıkları her şeyde hayranlara ilham kaynağı haline geliriz.
RapMon: Hayranlar, bize her zaman performanslarımızı izleyerek stres attıklarını söylüyor. Hayranlarımız bize enerji veriyor, bu yüzden birbirimizi şarj ediyoruz.

S: Bir süper gücünüz olsaydı, ne olurdu?
Jungkook: Sihir yapmak istiyorum!
RapMon: Görünmez olmak ve gözden kaybolmak istiyorum.
Jin: Bir kurda dönüşmek istiyorum.

S: BTS müzik etkinliklerindeki ödüllerini nasıl kutlamak istiyor?
Jin: Birinci olursak Jungkook bungee jumping yapacağını söyledi.
Jungkook: Bungee jumping yaparken şarkı söyleyeceğim.
RapMon: Hepsini tek başına yapacak. Biz onunla yapmayacağız.

S: Hayranlarınıza bir şeyler söyleyin.
J-Hope: Kyaaaaa~ Sizi seviyorum~

BTS: 1, 2, 3 Biz "Bangtansonyeondan'ız! Teşekkürler~~

Türkçe Çeviri: Nastia@BTSTurkey
Eng Trans: JiminT_95

Yorumlar