Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [21.09.2014] BTS X Ceci 20. Yıl Dönümü Röportajı

Tüm Bölümler


Not: Bu çeviri röportajın tamamını kapsamamaktadır, sadece bir kısmı çevrilmiştir!

CECI: Birlikte yaşayan erkeklerin avantajları neler?
V: Kan kardeşler gibiyiz.
RM: Birbirimizin kıyafetlerini ödünç alabiliyoruz.
Jin: Çıplak dolaşabiliyoruz.
V: Ayrıca beraber duş alabiliyoruz.
JM: Valiz hazırlayacağımız veya temizlik yapacağımız zaman bir sürü erkek olduğumuz için daha hızlı bitirebiliyoruz.
RM: J-hope ve Jin hyung oldukça iyi temizlik yapar.

CECI: Beraber yaşamak eğlenceli olmalı…

JM: Maknae Jungkook yurtta gayet eğlencelidir.
JK: Tanıdığımız insanlarlaysak enerjiğiz; ama ilk kez karşılaştığımız biriyle olduğumuzda utanıyoruz. 
Jin: Dans pratiğinden sonra yurdun zeminine serilmiş 6 erkek görürsünüz. Ayrıca Jungkook kıyafetlerini kendi yıkıyor. (güler) 
JM: Bedeni çok güçlü.

CECI: Yemek sırası veya arabada koltuk seçme gibi konularda BTS demokratik bir grup mudur?


SG: Birçok konuda çoğunluğun kararına uyuluyor. Ne yiyeceğime karar veremiyorum; bu yüzden bu karar başkasına ait.

JM: Ön koltuğa sadece lider oturur, biz neresi boşsa oraya otururuz.

Jin: Orta koltuklarda oturmayı kimse sevmiyor. Son zamanlarda sıklıkla orta koltuğa ben oturuyorum. Kimse memnun kalmıyor, kalas gibi geniş omuzlara sahip biri neden ortaya oturuyor, diye söylenip duruyorlar (güler).

JM: Bu Geonggi-do adamı’nın kişiliği bozuk! 

Jin: Geonggi-do erkekleri kişilikleriyle ünlüdür, tamam mı?


CECI: Yemek üzerine iddiaya girer misiniz?

JM: Dans pratiği yaparken acıkınca yemek hakkında çok konuşuruz. Dans öğretmeniyle birlikte “domuz ayağı merdiven oyunu” oynarız. (Ç/N: Koreliler yemeğin parasını kimin ne kadar ödeyeceğini belirlemek için domuz ayağı yerken merdiven oyunu oynarlar)

SG: Ayrıca dondurma için de iddiaya gireriz.
Jin: Her şeyi yedikten sonra hangi iki kişinin ortalığı temizleyeceğine taş-kağıt-makas oynayarak karar veririz ama ola ki bu iki kişi yapmak istemedi, o zaman bir kişi daha katarız (güler). Yani sonunda bu son katılan kişi temizlik yaparken şikayet edip durur.

JM: Son günlerde J-hope hyung tek başına temizliyor.



CECI: Acımasız stajyer hayatı yorucu olabilir. Motivasyonunuzun arkasında devam etmenizi sağlayan güç neydi?

RM: Çıkış yapma, en iyi yeni sanatçı/grup ödülünü kazanma, 1. olma ve bir gün müziğimle Melon listelerinde 1 numara olma isteğim.
J-hope: Arkadaşlarımın desteği bana çok güç verdi.
JK: Yorgunken Jimin hyung sorunlarımı dinlemek ve beni rahatlatmak için yanımda oluyor.

CECI: Merak ediyorum, BTS okulda nasıldı?

RM: Çok arkadaşı olan biriydim. Çok aktiftim ve dikkat çekmeyi severdim. Birçok kez sınıf başkanı oldum.
Jin: Çok fazla insan “sersem” olduğumu söylerdi. Önceden çok farklı gözüküyordum. Çok kısaydım, boyum lise 2’de uzamaya başladı. 
JM: RapMon hyung gibiydim. İlgiyi çok severdim. Yetenek gösterilerinde sahnede dans etmek isterdim. Lisede dikkat çekmeye başladım ve bu dudak uçuklatan bir histi (güler).
V: Koridorda sorun çıkarırdım. (Onlarsız) Yalnız hissedeceğimden yanımda hep bir sürü insan olurdu.
SG: Ben daha çok sessiz bir tiptim. Basketbolu severdim ve kızlar beni basketbol oynarken izlemeye gelirdi.
JK: Çok yaramazdım. Ders çalışmayan ve bilgisayar oyunlarını seven aktif bir çocuktum (güler).
CECI: Bangtan'in Kakao’daki sohbet grubunun nasıl bir atmosferi var?
JM: Bir sürü çirkin fotoğraflar yolluyoruz.
JK: Kim en çirkin fotoğrafı çekecek diye yarışıyoruz.
Jin: Genellikle en küçük üç kişi konuşuyor. “Maknae grubu”. 
V: Üyelerin saçları boyanırken ya da uyurlarken gizlice fotoğraflarını çekiyorum. Komik yüz ifadeleri varsa birkaç poz alıyorum. Ben Bangtan’in Dispatch’iyim (*Ünlü bir Kore internet sitesi/dergisi). Millet bana iyi davranmalısınız (güler). 
SG: Ayrıca dikkat etmemiz gereken önemli şeyler de paylaşıyoruz.

CECI: (Kakao grubunda) en konuşkan üye kim?

Jin: Her zaman Kim Taehyung, Kim Taehyung, Kim Taehyung.
JK: Kimse cevap vermese bile hala (konuşmaya) devam ediyor (güler). 
V: Bence J-hope hyung.
RM: İkisi arasında seçim yapmak zor.


CECI: (Sohbet grubunda) en geç cevap veren üye kim?
Jin: Suga'nın adı grupta hemen hemen hiç gözükmez.
JM: Aramızda, muhtemelen (Suga hyung) cevap vermeyecek, diye şakalar yapıyoruz.
SG: Daha çok “soğuk” bir tipim.

CECI: İnsanları profil fotoğrafları veya profillerine yazdıkları sözlerden anlayabilirsiniz diye bir söz var...

SG: İkisi için de bir şey belirlemedim. (*Yani profil fotoğrafı olmadığını ve durumunda bir şey yazmadığını söylemek istiyor.)
JM: Benimki portakallarla çektiğim bir selfie.
JK: Son zamanlarda aklım karmakarışık o yüzden siyah.
Jin: Maknae şu an ergenlik döneminden geçiyor. Benimki; ben ve hayranların benzediğimi söylediği bir alpaka.

Türkçe Çeviri: Sugaric

Eng Trans: yoogamin





Yorumlar