Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [31.08.2014] Hanryu Pai Cath the BTS Vol.8 - Jimin x Jungkook & V ile Mini Röportaj

Tüm Bölümler

Sahne Adı: JIMIN
Gerçek Adı: Park Jimin
Doğum Tarihi: 13.10.1995
Kan Grubu: A
Gruptaki Görevi: Vokal & Dans & Performans
Hakkında komik gerçek: Jimin’in ailesi onun bir savcı ya da avukat olmasını istemişti.



Sahne Adı: JUNGKOOK
Gerçek Adı: Jeon Jungkook 
Doğum Tarihi: 01.09.1997
Kan Grubu: A
Gruptaki Görevi: Rap & Dans
Hakkında komik gerçek: Jungkook kız grubu danslarını çok iyi yapar. (İzlemek için tıklayın)


Jimin ve Jungkook arasındaki bromance (*erkekler arasındaki kardeşlik).
Jimin’in Jungkook'a olan aşkı ve Jungkook'ukabul etmeye olan isteksizliği röportajın tamamında görünüyor.

Jimin; Jungkook’a doyamıyormuş gibi görünüyor!?

Jimin: Kesinlikle bize ait olan bir isim bulmalıyız. Mesela “Sevgi ve arkadaşlık arasında”?
Jungkook: (İsteksizce) Evet… Neden olmasın.
Jimin: Hayır öyle değil. Bu erkekler arasındaki kardeşlik. BROMANCE! Yanlış anlamlar yüklemeyin!
Jungkook: Kimse yanlış anlam yüklemedi. (Güler)
Jimin: Bilmem iyi oldu. Öyleyse senin için iyi bir abi mi oluyorum?
Jungkook: Ne zaman moralim bozuk olsa bana “Neyin var?” diye soruyorsun. Bence kesinlikle iyi bir abi oluyorsun.
Jimin: Çünkü sevdiğim insanlarla ilgilenirim.
Jungkook: (Güler) Ailemi görmem mümkün olmadığı zamanlar üzgün hissettiğimde kesinlikle beni neşelendirdin.
Jimin: Bir keresinde egzersiz yaparkemutfaktandan bir burun çekiş sesi duydum. Bu yüzden seninle ağlak bir bebek olduğun için alay etmeye gelmiştim; ama sen gerçekten ağlıyordun.
Jungkook: Sen de ağladın.
Jimin: Ben mi!?
Jungkook: Hatırlamıyormuş gibi davranma. Seni yatağında hıçkırarak ağlarken gördüm~
Jimin: Her neyse~! Hala, BTS’in ağlak bebeği sensin.
Jungkook: Çok duygusal olduğum için! Ama artık değilim. Ve (*BTS'in ağlak bebeği) ben değilim, J-HOPE.
Jimin: Kesinlikle. O, tamir edilmesi gereken bir baraj gibi. (Güler)

Jungkook: Röportaja geri dönelim.. Günün konusu ne?
Jimin: Doğru..! Bugünün konusu arkadaşlık. Her şeyi paylaştığımıza ve hatta sabahları birbirimizi uyandırdığımıza göre bu konu bizim için mükemmel bir konu.
Jungkook: (Sönük bir sesle) Bugün beni uyandırmadın.
Jimin: Yani seni uyandırmamı istediğini mi söylüyorsun? (Jungkook’un kolunu dürter)
Jungkook: Evet. Neredeyse uyuyakalıyordum.
Jimin: Aww.. Bana söylemeliydin. Doğruyu söylemek gerekirse çok ortak noktamız var. Her zaman uykucuyuz, huysuzuz, kaybetmekten nefret ederiz ama hepsinden önemlisi, DANS ETMEYİ SEVERİZ! 
Jungkook: Ayrıca birlikte Japonca da çalışıyoruz.
Jimin: Bir şey var ki.. Be“JUNGKOOK AŞKI”ile dopdoluyum; ama sen öyle değilsin. (Burun çekiş)
Jungkook: Bu doğru değil, ben de seni seviyorum.
JiminGERÇEKTEN Mİ!? Gerçekten beni SEVİYOR musun?
Jungkook: Tabii ki de. Seninle benim aramdaki fark; ben birçok şey yapmayı denerken, sen tek bir şey üzerinde yoğunlaşma eğilimi gösteriyorsun. İkimiz de çok sıkı çalışıyoruz; ama bu konuda birazcık farklıyız. 
Jimin: Bu benim birkaç görevi aynı anda yapamamamdan kaynaklanıyor. Bir şeye başlarsam, başka hiçbir şeyi düşünmem. Bu yüzden sen çok havalısın; çünkü aynı anda birçok şey yapabiliyorsun; şarkı söylemek, dans etmek, resim çizmek, gitar çalmak ve Japonca çalışmak gibi.
Jungkook: Ama her zaman bir şeyleri sadece ortalama seviyede yapabiliyorum; mükemmel yapamıyorum.
Jimin: Senin hakkındaki bu özellikleri bile SEVİYORUM~ (Jungkook’a sarılır)
Jungkook: UZAKLAŞ~~! Çok sıcak!


V İLE MİNİ RÖPORTAJ (YİYECEK VER.)

Sahne Adı: V
Gerçek Adı: Kim Taehyung
Doğum Tarihi: 30.12.1995
Kan Grubu: AB
Gruptaki Görevi: Vokal
Takma Adı: Tae Tae

Hakkında komik gerçek: En iyi olduğu konu Korece gibi görünüyor; ama röportajlarda sık sık rastgele şeyler söylediği için diğer üyelerin bu konuda bazı şüpheleri var. 


S1: Herhangi özel bir yemek tarifin var mı?
C1: Aslında yemek pişiremediğim için gerçekten özel bir tarifim yok; ama domatesin ve karpuzun üstüne bir miktar şeker dökmeyi severim. Bunlar GERÇEKTEN çok güzel! Şeker ve çilekli süt de çok güzel! Ve mayo ile kimbap yemeği de severim. KİMBAP VE MAYO EN İYİSİ! (A/N: Mayo bir çeşit baharat ya da yemeklerde kullanılan sebze gibi bir şey olabilir; ya da mayonezin kısaltması da olabilir. Konuyla ilgili bilgi bulamadım.)

S2: En sevdiğin Kore yemeğin ne?
C2: Bulgogi. Bence baharatlı/acı değil de; tatlı olduğu için herkes onu sever!


Türkçe Çeviri: syupcube@BTSTurkey
Eng. Trans: newnumbyeah
Scanned by: bonnieple



Yorumlar