Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[STARCAST] BTS'in Bir Yılda Yaşadığı En Güzel 6 Olay (1. Bölüm)

[STARCAST] BTS'in Bir Yılda Yaşadığı En Güzel 6 Olay (1. Bölüm)

[STARCAST] BTS'in Bir Yılda Yaşadığı En Güzel 6 Olay (1. Bölüm)

[STARCAST] BTS'in Bir Yılda Yaşadığı En Güzel 6 Olay (1. Bölüm)

BTS GEÇTİĞİMİZ YILDA BAŞINDAN GEÇEN EN İYİ 6 DRAMATİK OLAYI ANLATTI 


Tebrikler! BTS sonunda NAVER STARCAST'a katıldı.
STARCAST'ın geçenlerde 1.yıl kutlamaları vardı, değil mi? Ayrıca BTS'in de çıkışının 1.yıl kutlamaları vardı. Bu yüzden biz de böyle özel bir başlangıç hazırladık! Son bir yıl içinde dramatik anları olan hikayelerini anlatmaları için böyle bir fırsat hazırladık. Debutlarından beri hangi etkinliğe katılsalar beceriksiz  bir çaylak gibi baktılar ve ilk resmi hayran buluşmaları MUSTER'a kadar ağlayıp güldüler!


              1.Bölüm Güm güm atıyor kalbim! Çıkış günü!


(Çıkış single'ı <2COOL4SKOOL>  06.12.2013)



İlk şarkıları No More Dream'in müzik videosu çekimlerinden bir kare




Klibin çekimleri sırasında polaroid resimler çekilmeyi ihmal etmediler!




Çıkış sahnesi öncesi MNet 'M!Countdown' programından ilk görüntüler! 



No More Dream MV çekim seti!


Soru: Çıkış yapmanızın üzerinden 1 yıl geçti bile. Birçok hata yapıp, çok endişelenmiş olmalısınız. 
Jimin: Bu biraz utanç verici; ama tam prova çekimlerinden önce tuvalete gitmek için kıvranmıştım. Ahh bunu neden yaptım ki?!?
Rap Monster: Koreografi hakkında endişelenmiştim! Bir hareketi unutunca diğer tüm koreografiyi unutmaktan korkuyordum.
J-Hope: Bu rahatsızlık verici bir şey değil; ama çıkıştan önce neden bu kadar neşeli olduğumu düşündüm. (gülüyor)
Jimin&Jungkook: Artık daha da neşelisin~

Soru: "Ne olursa olsun vazgeçmeyeceğim/pes etmeyeceğim" dediğiniz şeyler var mı?
J-Hope: Performans uyumundan asla vazgeçemeyeceğimi düşünüyorum. Alkışlandıktan sonra ve bitiş sahnesinin aşamalarında her zaman üyelerle uyumlu bir haldeydim.
Rap Monster: Bence performanslar AR'lı olmamalı. Durum el verirse her zaman canlı söylemeye çalışıyorum. (Bundan ne olursa olsun vazgeçmem.)

Soru:Birbirinize teşekkür etmek istediğiniz herhangi bir konu var mı? Küçük şeyler hakkında da olabilir.

Rap Monster: Çıkış şarkısının koreografisinde karın kaslarının gösterileceği bir bölüm var. Burası; Jimin'in kısmı olarak biliniyor; ama neredeyse ben de kaslarımı gösterecektim! Tam ortada kameralara dönerek karın kaslarımı göstermekten biraz da olsa korkuyordum. Ama Jimin durumun acilliğini hissetti ve karın kası yapmak için çok uğraştı. Bu yüzden Jimin'e minnettarım.
V: Ben bütün üyelere minnettarım. (Hepsi de ona bağırıyor~) Hep sahneye çıkmadan önce "Bangtan Bangtan Bang Bangtan" diye haykırıyoruz  ve bu beni acayip güçlü bir hale getiriyor.


2. Bölüm Hoşgeldiniz. Bu sizin ilk programınız, değil mi?


(Rookie King Channel BTS - Channel Bangtan 03.09.2013 ~ 22.10.2013)




Reality şov çaylaklarının çiçeği! Kız kılığına girmiş maknae güzel görünüyor.



Programın çekim yeri. Çiçekler açmaya başladı.


Programın ilk yayın günü de bir aradalar! BTS yayını birlikte izliyor.


Jin, programın açılışı için "Sunucu Jin" oluyor.


Gerçek Maknae Jungkook ve Yalancı Maknae Jimin!


'Dök İçinden Geçenleri/Kalbini Aç' kısmı çekimleri! Rap Monster kalbini açıyor!


Soru: Neler olduğunu incelemek için diğer reality programları izlemiş miydiniz?
Suga: Biraz bakmıştım; fakat konular bizimkinden çok farklıydı, bu yüzden pek bir yardımı olmadı.
V: İncelemiş olsam da yine de çok zordu. Ne diyeceğimi bilmiyordum; bu yüzden donup kalmıştım. Bunu şimdi yapsaydık daha iyisini yapabilirim!

Soru: 'Dök İçinden Geçenleri' kısmı vardı. Birine açıkça söylemek istediğiniz bir şey var mı?
Jin: Rap Monster~ Lütfen yorgun olduğun zaman "Khuhhh" diye bağırma! Her seferinde ürküyorum.
Jungkook: Çok büyük bir şikayetim yok~hahaha
(Maknae'nin yorumuyla, röportaj yerinde sevgi çiçekleri açmaya başladı.) "Sizi seviyorum, millet~" "Tüm üyelere minnettarım"

Soru: Denemek istediğiniz başka bir reality programı var mı?
JK: Rap  Monster ile Bungee Jumping yapmak istiyorum!
(Maknae'nin cevabı yüzünden, "Lütfen~~ OLMAZ!!!" diye bağırmaya başladılar. İşte Maknae Gücü!)
Jin: Skydiving yapmak istiyorum. Bütün üyeler atladıktan sonra en son atlayan ben olmak istiyorum.
Suga: Oh! Gerçekten şu an ciddi bir ifade takınmak istiyorum!!!
V: Hadi bir tatile gidelim, Jin de şoför olsun~!
JKSunbaelerimiz Beast'ın programını izledik, araba sürmede çok iyilerdi.
Jin: Hepinizi taşıyabilecek bir sürücü ehliyetim yok. Bir tane almak zorunda mıyım?


3.Bölüm İdollerin kusursuz grup dansı krizi (SBS Gayo Daejeon Özel Performansı*)

(*Performansı izlemek için tıklayın)



Soru: SBS Gayo Daejeon için özel sahne hazırladınız. Ve pratik videonuz (izlemek için) medyada büyük bir yankı uyandırdı.


J-Hope: Sene sonu müzik programlarından biri olduğu için, özel bir dekorasyon yapmak istedik. Bu yüzden de sahneye 23 arka plan dansçısı ile beraber çıktık.
Rap Monster: Kısa zamanda iyi dans ettiğimizi göstermek zorunda olduğumuz için, geniş alanlı bir sahne düzenlemeye karar verdik. Koreografi videosu yayınladıktan sonra Facebook'taki beğenme sayısı inanılmazdı.
V: Videoyu "İdollerin mükemmel grup dansı" adı altında bulduk ve yorumları okuduk.

Soru: Suga hastalığından dolayı sahneye çıkamadı. İyileşti mi şimdi? (D/N: Suga 2013 yılı sonunda apandisit ameliyatı geçirdi ve bu yüzden programlara katılamadı.)

Suga: Hayatımda ilk defa BTS'in canlı yayın performansını hastane odasında televizyondan izledim. Jimin performans başladığında parende atarken düştü; ama ben aniden kanalı değiştirdim... Performans biter bitmez hemen onu aradım.
Jimin: Performanstan sonra Suga'nın beni aramasıyla duygulanmıştım. Canımın acıdığını hissetmeden sahnede dans etmeye devam etmiştim.


BTS'in çıkışlarından SBS Gayo Daejeon'a kadar olan hikayesi beğendiniz mi? Çok çabuk mu bitti? Hemen 2.Partı yayınlayın mı diyorsunuz? Merak etmeyin BTS'in hikayesinin devamı olan 2.Partı çoktan hazırladık. 2013 yılında çeşitli Çaylak Ödüllerini silip süpüren grubun, ilk resmi hayran buluşması MUSTER'in sahne arkası görüntüleri STARCAST ile  yayınlanacak! Gelecek bölümü merakla bekleyin! Devam edecek!







Bonus olarak; BTS  STARCAST kutlamalarının imzalı mesaj panosu!



Türkçe Çeviri: Taeyaren@BTSTurkey
Düzenleme: Zimbiyan@BTSTurkey
Kaynak/Soruce: Naver 

Yorumlar