Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [ŞUBAT/2015] JUNON Dergisi BTS Röportajı

Tüm Bölümler

İlişkileri çok iyi, kavga etmiyorlar. Yedisinin arasındaki ilişki bir aileden bile fazlası!


-Japonya'da çıkış yapalı çoktan yarım yıl oldu. Lütfen, bu yarım yılda ne değiştiğinden bahsedin.
J-Hope: Herkesin Japoncası gelişti.
V: Hala Japoncası en iyi olan Rap Monster hyung. Bence ben ikinciyim.
Rap Monster: Canlı performanslar ve hayran sitesi yorumları sayesinde Japon hayranların tepkilerini de yavaş yavaş anlayabiliyorum; bu yüzden oldukça heyecanlıyım.
Jungkook: Normalde konuşmakta bu kadar iyi değilim; ama bu kadar çok röportaj yaptıktan sonra yavaş yavaş konuşabilir hale geldim ve artık konuşmak zor değil.
Jimin: Gurur duyduğum kaslarım geçen 6 ay içinde düzleşmiş gibi gözüküyor. Diğer taraftan Jungkook'un kasları gelişiyor.
Jungkook: Nah uh! (güler)

-Yeni albümünüz "Wake Up". Kim erken kalkmakta iyi?
Jin: Elbette, ben! En son uyanan da Jungkook.
Suga: Herkes her zaman onu uyandırmak zorunda. (güler)
Jungkook: Babam da erken kalkmak konusunda iyi değil. Bence bu genetik...
V: Jungkook uyurken berbat gözüküyor.
Rap Monster: Yedimiz aynı odada uyuyoruz; bu yüzden herkes Jungkook'un uykusunda sıçradığını ve döndüğünü bilir. (güler) Her gün birlikteyiz bu yüzden ilişkimizin bir aileden daha fazlası olduğunu söyleyebilirsiniz.
Suga: Evet, sadece ayak seslerini dinleyerek yürüyenin kim olduğunu anlayabiliyoruz.
J-Hope: Erken saatlerde birinin banyoda dişini fırçaladığını duyduğumda; sadece bunu duyarak bile Jin hyung olduğunu anlıyorum.
Jin: Beni yakaladın. (güler) Her gün birlikte olduğumuzdan kavga edecek bir şeyimiz yok.
Rap Monster: Kavga etsek bile biri olaya aracılık ettiğinde her şey düzelir.

-Lütfen farklı durumlar için yeni albümünüzden şarkılar önerin.
Suga: Yarışmalardan ya da sınavlardan sonra "No More Dream" ve "Attack on BTS" dinlemek uygun.
V: Bu doğru. Ve hiçbir şeyin yolunda gitmediğini düşündüğünüzde umarım hepiniz "N.O.!"yu dinledikten sonra neşelenirsiniz.
Rap Monster: Bir ayrılıktan sonra "Like! Pt. 2"yi öneririm.
Suga: Evet, sizin için önemli bir ilişki bittikten sonra umarım hepiniz bunu dinleyebilir ve moralinizi yükseltebilirsiniz.
Rap Monster: Yeni albümde 3 orijinal Japonca şarkı var. Umarım hepiniz bu şarkıları beğenirsiniz.

-Noel'i ve yılbaşını nasıl geçireceksiniz?
Rap Monster: Müzik ödülleri gösterileri ve özel Kore gösterileri.
Jin: Noel'den bahsetmişken, 2013'te birlikte pasta yedik mi?
Suga: Hayır, o 2012'ydi. (güler) 2014 de oldukça heyecan vericiydi. Japonya'da ramen yedik ve Harajuku'ya gittik. Bir dahakine kaplıcalara gitmek istiyorum.
Jin: Kobe sığır eti yemek istiyorum.
Jimin: 2015'te Japoncamı geliştirmek istiyorum.
V: Tokyo Dome'da bir konser vermek istiyorum. Büyük bir hedef belirlemelisiniz!
Jungkook: Kore'de de Japonya'da da 1. olmak istiyorum.
Suga: Hedefim daha fazla şarkı ve söz yazmak!
J-Hope: Şahsen, (figür) koleksiyonumu depolayabileceğim bir yer istiyorum!
V: O zaman daha büyük bir yere taşınmalısın. (güler)


Türkçe Çeviri: Nastia~
Eng. Trans: yoogamin.tumblr
Scan cr; honeybutter_jin 2


Yorumlar