Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [14.12.2014 | Video Çeviri] BTS Singapur XIN Röportajı

Tüm Bölümler

**Röportaj videolarına, en aşağıda kaynak linklerine tıklayarak ulaşabilirsiniz!^^

[1. Bölüm] 

En temiz üye => Jungkook
JK: Ben de temiz biri olduğumu düşünüyorum.

Sabah insanı olan üye => Jin
Jin: Programımız olunca her zaman, ilk kalkan ve diğer üyeleri uyandıran benim.


Sahnede kendine güveni en yüksek üye => Jimin
Jimin: Sahnede performans sergimemizin; en havalı olduğumuz an olduğunu düşünüyorum.

Kayıt stüdyoda en az vakit harcayan üye => Rap Monster
RM: Kendi şarkı sözlerimi kendim yazarım.. Kaydı en hızlı bitiren üye benin.

En fotojenik üye => Üyeler J-Hope ve Rap Monster arasında gidip geldi ve Rap Monster seçildi.
RM: Başkanıma, aileme ve her zaman fotoğrafımı güzel çeken fotoğrafçılara teşekkür ederim. Beni neden seçtiklerini bilmiyorum... Ben bir erkeğim!

[2:40] Hayranlardan gelen sorular 1. Bölüm

-Gördüğünüz en garip rüya nedir?

JH: Geçenlerde gökyüzünden düştüğüm bir rüya gördüm. Acaba ne anlama geliyordur? (hahaha) Rüyalar tersine çıkar; yani sürekli yükseleceğim(iz) anlamına geliyor olmalı.


-Stajyerlik döneminde ilk defa beraber dans pratiği yapmak nasıldı?
Jimin: Stajyerlik döneminde çeşitli endişelerimiz vardı. Öncelikle stayjerlik döneminde ölecek kadar çok yorulduğumuzu düşündüğümüz çok oldu. Ayrıca BTS'in bir üyesi olmayı da çok istemiştim.


-Diğer üyeler kız olsaydı, hangisiyle çıkardıneden?

Jin: Onlardan hoşlanmıyorum; ama Jimin çok nazik ve centilmen. Bu yüzden Jimin ile çıkmak isterdim. Ama... tamam... hahahha

nsanların sana sormasını istemediğin soru nedir?
RM: Bu tarz bir soru... Şaka yapıyorum.. Bize sürekli yelerin senin hakkında bilmediği bir sırrını söyle" gibi sorular soruluyor. Eğer söylersek bu artık sır olmaz. Ayrıca 2 yıldır birlikte yaşıyoruz; birbirimiz hakkında bilmediğimiz hiçbir şey yok. Hiç sır yok. Bu soruyu soranlara "6 erkekle 2 yıl yaşamayı deneyin" demek istiyorum. Hiç sırrımız yok. 

-Hayranların verdiği en güzel hediye?
SUGA: Her performansımıza gelip, yüksek sesle tezahürat etmeleri ve bizi desteklemeleri en iyi hediye değil midir?

[2. Bölüm] 

-BTS'in hem grup hem de bireysel 
olarak  benzersiz özellikleri sizce ne?
RM: Kendi şarkı sözümüzü kendimiz yazıyoruz, müziğimizi biz besteliyoruz. Performanslarımıza çok katkımız oluyor (*Sanırım koreografilerinden bahsediyor). Ayrıca (şarkılarımızda) 10lu ve 20li yaşlardaki gençlerden bahsediyoruz.
Bireysel olarak da hepimiz farklı açılardan yakışıklıyız. Kiminin sesi güzel, kiminin vücudu.. kimi zeki... Bence çekiciliklerimiz bunlar.


-Jimin'in MAMA özel performansında atletini yırtmasın arkasındaki ilham neydi ve kendini buna nasıl hazırladı?
Jimin: Performans sırasında çok etkileyici bir şey yapmam gerektiğini düşündüğüm için atletimi yırttım.

-Diğer üyeler Jimin'in yolundan gidip ilerideki performanslarınızda özel yeteneklerini gösterecek mi?

SUGA: Benim böyle bir niyetim hiç yok. (V'ye) Senin var mı?
V: Hayır, yok. 
Jin: Benim de yok.
JK: Potansiyelim var; ama niyetim yok.
RM: Kimse bilemez... Belki de yapacağımız zaman gelir. Ama şimdilik sadece Jimin (yapıyor). O, gruptaki en seksi üye.
Jimin: Benim (yapmaya devam etme) niyetim var.
JH: Erkeğin bir kere yapması gerekmez mi?!

-Yeni yıl dileğiniz/yeni yıldan beklentiniz nedir?

JH: Şimdi üzerinde çalıştığımız şarkı ve danslarımızı güzelce yapmak istiyorum. Ayrıca turumuzu güzel bir şekilde bitirmek istiyorum. Turumuz bittikten sonra yeni albüm çıkarmak istiyorum.


[03:19] Hayranlardan GeleSorular Bölüm 2



-Şimdiye kadar çıkardığınız albümler içinde konseptini en çok beğendiğiniz albüm hangisi ve neden?
V: Ben War of Hormone konseptini çok seviyorum. Çünkü çok eğlenceli ve her performansımızda istediğimiz şeyleri yapabiliyoruz. (*Koreografinin çok sınırlı olmamasından bahsediyor)

-Şarkıcı olman için sana ilham olan kimdi/neydi?

JK: G-Dragon sunbaenim. Bir performans izlemeye gittiğimde G-Dragon sunbaenim'i gördüm. Çok havalı olduğu için, "Ben de öyle havalı biri olmak istiyorum" diye düşündüm.


-Fobisi olan üye var mı?
SUGA: Fobisi olan üye şu an aklıma gelmiyor; ama J-HOPE çok korkak. 

-Herhangi bir üyeyle bededeğiştirme şansın olsaydı kiminle bededeğiştirmek isterdin?

V: SUGA hyung ile beden değiştirmek isterdim. Çünkü Cyhper pt. 3'te en güzel partı o söylüyor. O partı bir kere canlı söylemek isterdim.

Türkçe Çeviri: Golden_v

Kaynak/Source: xin part 1 & part 2

Yorumlar