Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- BTS Dark & Wild (Tayvan Ver.) Özel Röportaj

Tüm Bölümler
cr; 130613_net_


(AdmiNot: Bu röportaj; Dark & Wild Tayvan versiyonunun içindeki bir röportaj)

RM : Merhaba Tayvan ARMYleri, biz BTS.
Bu röportajı görenler Dark and Wild'ın Tayvan versiyonunu almış olmalı, değil mi? Bir kez daha destekleriniz için hepinize teşekkür etmek istiyorum.
JNI: Bu albüm sayesinde Tayvan ARMYleri ile buluşuyoruz ve bu beni gerçekten mutlu ediyor. Umarım Tayvan'a gidip, Tayvanlı ARMYlere bizzat teşekkür etmemiz için bir fırsatımız olur. Eminim bir gün bu şansımız olacak.

Soru: Henüz Tayvan'da hiçbir resmi organizayson yapmamanıza rağmen, şimdiden çok fazla hayranınız var. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz?
JM:Uzak yerlerde yaşayanlardan destek ve sevgi almak bizi özel hissettiriyor. Son derece müteşekkiriz.
RM: Grubumuz adına bir twitter hesabımız var (BTS_twt) ve Tayvan ARMYlerinden birçok tweet aldık. Bu çok ilginç ve çok müteşekkiriz.

Soru: Çıkış yapalı bir yıl oldu ve muhtemelen grup hayatına alıştınız, değil mi? Grup hayatı ile ilgili zor bulduğunuz herhangi bir şey var mıydı?
SUGA: Dürüst olmak gerekirse yedimiz birlikte yaşarken gerçekten hiçbir zorluk yaşamıyoruz. Bence bu tarz sorular en zoru! Hiç zorluk olmadığı için gerçekten söyleyecek bir şey düşünemiyorum.
JK: İlk tanıştığımız zaman, kesinlikle bize yabancı gelen bazı şeyler vardı... Ama sonradan alıştık. Suga hyung, Rapmon hyung ve ben 4 yıldır birbirimizi tanıyoruz, aile gibi hissettiriyor.
SUGA: Biz 4 yıl birlikte yaşadık!
RM: Büyük ihtimalle hepimizin erkek olmasından kaynaklı.. Sorun yaratmaya eğilimli olmama rağmen (*sakarlığından bahsediyor), herkes buna alışmış gibi, değil mi? (*Jimin sürekli başını sallıyor*) 
V: Ayrıca, çıkış yaptığımızda bütün ev işlerini kendimiz yapıyorduk. Bütün programlar bittiğinde bile hala yapılacak işler oluyordu ve gerçekten çok büyük bir şekilde iç çekiyorduk; ama şimdi yardıma gelen bir ajumma (*teyze) var. Bize gerçekten çok yardımcı oluyor!

Soru: Herhangi bir üyeye kendini iyi yönde değiştirmesi için  söyleyecek bir şeyiniz var mı?
Jin: Suga'ya söyleyecek bir şeyim var! O çok inatçı, eğer birazcık değişebilseydi çok iyi olurdu.
JH: Rap Monster'a; "Lütfen çevrendekilerle daha çok ilgilen ve kendi küçük dünyanda olmaktan vazgeç!" demek istiyorum. 
SUGA: J-Hope son zamanlarda çok karışık şeyler hakkında düşünüyor gibi hissediyorum. Umarım kendini biraz rahatlatır.
V: Jungkook son zamanlarda ergenlik belirtileri gösteriyor. Ona daha dikkatli olmasını söylemek istiyorum.
RM: Jimin gerçekten çok ağırbaşlı. Umarım daha çok kendinden emin olabilir.
JK: Jin hyung'a, "Yemek yerken lütfen ses çıkarma. (JMN: Evet!) Bu beni gerçekten acıktırıyor!" demek istiyorum.
JMN: Ben V'ye bir şey söylemek istiyorum. Umarım her sabah yatakta kalmaya son verirsin.

Soru: Herhangi bir üyenin iyi bir özelliğini alabilseydiniz, hangi üyenin hangi özelliğini almak isterdiniz?
JMN: Ben! Ben en çok Jungkook'un bitmeyen enerjisini kıskanıyorum.
JH: Yah ~ Bu! Ben de aynı. Ben en çok Jungkook'un enerjisini kıskanıyorum. Çünkü o hala çok genç! Sadece 18 yaşında; fakat bu onun hak etmediği anlamına gelmez.
JIN: Ben de en çok Jungkook' u kıskanıyorum. Gerçekten onun "Her şeyi elde etmek mümkündür" yeteneğini istiyorum.
V: Ben Jimin'in karın kaslarını istiyorum.
SUGA: V'nin yüzü.
RM: Ben gerçekten J-Hope  gibi olmak istiyorum, dansı gerçekten iyi.
JK: Rap Monster hyung'un saçlarını istiyorum. (JH: Ne?!) Bu doğru. (Ç/N: Rapmonster'ın Danger dönemindeki sarı saçlarından bahsediyor) 
RM: Gerçekten havalı, değil mi? 
JK: Evet, son derece havalı. 

Soru: Çıkış öncesine göre en çok kim değişti ? 
RM: Hepimizin içinde en çok hangi üyenin değiştiği... aslında çok açık. Hepimiz bu üyeyi gösterelim...1...2...3 (herkes Jimin'i gösteriyor; sadece Jimin; J-Hope'u gösteriyor)
SUGA: Evet! Bu doğru, Jimin!
RM: Aslında bu iyi bir şey; çünkü en az beklenen kişiden çok yakışıklı bir erkeğe dönüştü.
Jimin: Teşekkür ederim!
JIN: Çıkış yaptığımız zaman Jimin'in tombul bir yüzü vardı, şimdi biraz kilo verdi ve son derece yakışıklı oldu. Bu iyi bir şey.
JH: Ayrıca onun hırsı çok büyük! Her zaman pratik yapar ve kendini geliştirir. Yeteneklerini çok geliştirdi. Sorun... Hünerlerini göstermesinde... Dikkatlerin merkezinde olmak gibi bir hırsı var. Ah bu iyi değil!
RM: Şimdi, diğer soruya geçelim.

Soru: Yurdun temiz ve kirli üyeleri kim? 
RM: Bu soru kimin kirli ve kimin temiz olduğunu soruyor.
JM: Bu zaten önceden kararlaştırılmış bir cevaba sahip olmalı, değil mi?
RM: Kim temiz, 1...2...3! ( Rapmon ve J-Hope kendilerine puan verdi; ama J-Hope sonradan; Jin olarak değiştirdi, Jimin; J-Hope'a puan verdi, Jungkook ve Suga; Jin'e puan verdi, V; Jungkook'a puan verdi, Jin kendine puan verdi.) 
S: Bu Jin hyung!
JH: Jin hyung
V: Bence Jungkookie
RM: Jin
V: Oh Jin
JM: Ai~
RM: Neden? Aslında Jin sadece kendine temiz, etrafını temizliyor, o gerçekten bir şeyleri düzenleyebiliyor. 
JM: Fakat son zamanlarda yaşlanıyor ve biz onun değişip değişmediğini bilmiyoruz.

RM: Şimdi en kirli üyeyi görelim, neyse bu ben değilim ~ 1...2...3!
(Herkes Rapmon'a puan verdi)
SUGA: Rap Monster!
RM: Jungkook! (JK: Neden ben!) Ben değilim~
JM: Son zamanlarda Rap Monster ve Jungkook neredeyse aynı.
SUGA: Evet, onlar benzer.

Soru: En çok hangi üye lideri dinlemez? 
RM: Beni en az dinleyen üye... 
(Jungkook çoktan birini işaret etmeye hazırdır ve Rap Monster bunu fark eder)
RM: (Jung kook'a) Neden acele ediyorsun? ...1... 2...3!  (Herkes Jungkook'u gösterdi hatta kendisi bile lol)
RM: Bence üyeleri (bu konuda) ikiye ayırabiliriz.
V: Neden kötü gruptaymış gibi hissediyorum.
RM: Elbette elbette bu konumdasın! Ayrıca Jungkook ve Suga Hyung. Geriye kalan üç kişi iyi grup olur. ( J-Hope ve Jimin RapMonster'a sarılır)
JIN: Ben çok iyi kalpliyim.
JK: Ama ben böyle olduğunu sanmıyorum.

Soru: Küçük kız kardeşiniz olsaydı hangi üyeyle tanıştırmak isterdiniz ?
JM: Rapmon hyung!
S: Ben Jiminie'yi seçiyorum !
JM: Rapmon hyung!
RM: Ben Jimin'i seçiyorum.
V: Jimin'in üç oyu var. (JM: Ooh~)
S:  Benim hiç oyum yok! 
V: Her şeyden önce, Jimin çok masum bir çocuk. O çok iyi kalpli. Ve ayrıca benim kız kardeşim var. Bence Jimin kötü değil! (S: ooh~) Fakat o çok iyi, aslında bu kadar iyi olmamasından endişeleniyorum. 
Jin: O zaman kardeşini gerçekten onunla tanıştırmak ister miydin?
V: Hayır
JM: Teşekürler
RM: Anlaşıldı...

Soru: Tayvanlı ARMYlerin; sizinle Tayvan'da buluşma şansımız olacak mı?
RM: Elbette!!
(JM: YEAH~!)
JM: Umarım herkes müziğimi dinler ve bizimle buluşmak için dört gözle bekler. Biz de herkesle buluşmak için çok çalışacağız! Lütfen bizi bekleyin~
RM: BTS ilerlemeye devam ediyor, hepinize teşekkür ederiz !
JK: Sizlerle buluşacağız ~

Türkçe Çeviri: JiNarmy@BTSTurkey
Eng. Trans: fluffy-jimin

Yorumlar