Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [MART/2015] HARU HANA Vol. 29 - BANGTAN Röportajı - BTS PAIR TALK

Tüm Bölümler

J-HOPE x RAP MONSTER

S: Birbirinize gizlice söylemek istediğiniz bir şey.
JH: Bir lider olarak grubumuzu çok iyi bir şekilde yönetiyor. Aynı yaşta olmamıza rağmen, bence o harika biri ve bundan gurur duyuyorum. Diğerlerine liderlik etmek kolay bir iş değil. Hep minnettar olmuşumdur.
RM: J-Hope diğerlerine kesinlikle kin beslemeyen kibar biri. Ama mükemmel değil. Mükemmel olsan bile, zaman zaman hatalar yaparsın.

S: Sadece ikinizin bildiği bir sır?
RM: Uzun zamandır birlikteyiz; o yüzden hakkımda birçok utandırıcı şey biliyor. Umarım onları söylemez. (güler)
JH: Bir sürü sır biliyorum! Uyku alışkanlıkların gibi? (güler)
RM: Zaman zaman boşboğaz olabiliyor. Mesela diyor ki, ''Bir kere Rap Monster şöyle şöyle~! Hahaha!'' Umarım biraz susarsın. (güler)

S: İlişkinizi hangi renk tanımlıyor?
JH: Her türlü renk güzel. Gökkuşağı nasıl? İlişkimiz zamanla çeşitlilik gösteriyor. Bazı konularda hemfikir olduğumuz ve olmadığımız durumlar oluyor.
RM: Eğer bir renk seçmem gerekiyorsa, o zaman bence koyu bej (haki) rengi. Çünkü ben siyahı, J-Hope ise yeşili seviyor; ikisini karıştırınca ortaya koyu bej (haki) rengi çıkıyor.

V x JIMIN


S: Birbirinize gizlice söylemek istediğiniz bir şey.
V: Diyet yaptığın için çok stresli görünüyorsun. Sağlığını düşünerek söylüyorum, umarım daha çok yersin.
Jimin: V'e söylemek istediğim... sorun ne olursa olsun her şey çözülebilir. Çok fazla düşünme. Yalnızca elinden geleni yap, böylece her şey iyi olur.

S: Sadece ikinizin bildiği bir sır?
V: Tokyo'daki ''Tomorrow'' performansı sırasında, ritmi kaçırdım değil mi?
Jimin: Ne yani, bunu bir sır olarak mı saklamamı istiyorsun?
V: Herkes bunu görmüş olabilir; o yüzden artık bir sır değil.
Jimin: BTS'de en çok yanlış dans eden benim.
V: Bunu sır olarak tutmanda kesinlikle yardımcı olacağım. Bu muhtemelen dergide yayımlanmaz! (güler)

S: İlişkinizi hangi renk tanımlıyor?
Jimin: Mavi. Çünkü biz aynı yaştayız. Çoğu kez biz beraberiz.
V: Bence de mavi! Mavi çok canlı bir renk ve ilişkimiz de oldukça canlı. Çoğu zaman kavga etsek de, hemen barışıyoruz; her zamanki yakınlığımıza geri dönüyoruz.
Jimin: En küçük şeylerde bile kavga ediyoruz. ''Yanlış dans ettin.'' ''Hayır, yanlış dans eden sensin.'' falan. (güler)

SUGA x JIN

S: Birbirinize gizlice söylemek istediğiniz bir şey.
Suga: Sık sık gizlice Jin hyung'un nemlendiricisini kullanıyorum!
Jin: Biliyordum! Neden bu kadar çabuk bitiyor diye merak ediyordum!
Suga: İtiraf etmek istedim... Ama yapamadım.
Jin: Hatta sana bir kere ''Yoksa benimkileri mi kullanıyorsun?'' diye sormuştum; ama sen kullanmadığını söylemiştin! (güler)

S: Sadece ikinizin bildiği bir sır?
Jin: Performans sırasında ayakkabımın çıkması? Suga çok güldü.
Suga: Çin'de Boy In Luv'ı sergilerken olmuştu. Arkama baktım ve hyungun paniklediğini gördüm. (güler)
Jin: Ayakkabı çok büyüktü. Onu geri giymek için büyük çaba sarf ettim.
Suga: J-Hope da önceden ayakkabısını kaybetmişti. Genellikle böyle şeyler yaşanıyor.

S: İlişkinizi hangi renk tanımlıyor?
Suga: Mesela, Jin hyung pembeyi seviyor?
Jin: Pembe fena değil.
(RM: Ama pembe biraz şey olmaz mı...? Pembe aşk (rengidir) (güler))
Jin: Kes şunu. (güler)
Suga: Yanlış anlaşılabiliriz. (güler)
Jin: Mavi! Mavi!
Suga: Evet çünkü bu havalı bir ilişki.
Jin: İkimizde aslında olayları pek ciddiye almayız.

RAP MONSTER x JUNGKOOK

S: Birbirinize gizlice söylemek istediğiniz bir şey.
RM: Acele et ve büyü. Boyunun büyümesinden değil yüreğinden/zihninden bahsediyorum. Yeterince uzunsun zaten. (güler)
JK: Rap Mon hyung gibi olmak istiyorum - ne yapmak istediğini açıkça bilmek istiyorum yani. Hep hyung gibi olmak istemiştim. Müzikle ilgili hyunga yardım edebilmeyi de istiyorum. Bir an önce bir ''sanatçı'' olmak istiyorum!

S: Sadece ikinizin bildiği bir sır?
RM: Jungkook'un hiç yok.
JK: Evet, yok. Geçmişteki şeyleri pek hatırlamıyorum.

S: İlişkinizi hangi renk tanımlıyor?
RM: Konu Jungkook'sa; siyah. Neden bilmiyorum; ama tam siyah rengin hissini yansıtıyor. Ben de aynı zamanda siyah rengim.
JK: Ummm, kırmızı; çünkü ikimiz de yapmak istediğimiz şeylere karşı tutkulu insanlarız.


V x J-HOPE

S: Birbirinize gizlice söylemek istediğiniz bir şey.
V: Hyungun daha çok dans performansı sergilemesi lazım. Hyung'un havalı danslarını daha çok insan bilmesini ve onun idoller arasında en iyisi olmasını istiyorum! Hyungun, oldukça harika yetenekleri var.
J-Hope: V şu an sadece ileri doğru yürüyor. Bence arada arkana da bakmalısın.

S: Sadece ikinizin bildiği bir sır?
V: Tokyo'daki ikinci günümüzde ''Like'' performansı sırasında yanlış dans ettim. (güler)
J-Hope: Ben de uzun süredir sır olarak sakladığım bir şeyi söyleyeceğim. Gizli gizli senin bakım ürünlerini kullandım. (güler) Nemlendirici aşırı iyi.
V: Aish~~!! O zaman benim de söylemem gerekiyor. Hyung etrafta olmayınca, onun yatağına uzanıyorum.
J-Hope: Bu en çok nefret ettiğim şey! (güler)

S: Hangi renk ilişkinizi temsil ediyor?
J-Hope: Kırmızı? Bizim tutkulu (dostça) bir ilişkimiz var.
V: Evet, gerçekten dostça/samimi.
J-Hope: Hahaha! Çok samimi!
V: İkimiz de birbirimizin çok önemli olduğunu düşündüğümüz için, böyle şeyler çok samimi.
J-Hope: Kardeş olarak, gerçekten birbirimizi çok seviyoruz!


JIN x JUNGKOOK

S: Birbirinize gizlice söylemek istediğiniz bir şey.
Jin: Umarım hyunglarını daha çok dinleyebilirsin. Biliyorum onları körü körüne dinlemek imkansız; ama en azından şimdikinden daha iyisini yap.
JK: Jin hyung dans pratik stüdyosunda benimle hiç ilişkisini koparmıyor. Onu görmek güzel. Hyung hala ne yapmak istediğini bulmaya çalışıyor; o yüzden umarım yakında bulur, fighting! Lütfen benimle ilgilen.

S: Sadece ikinizin bildiği bir sır?
JK: Eğer söylersem, artık bir sır olmaktan çıkar. Eğer bundan bahsedersem bu büyük bir bela olur. Söyleyecek hiçbir şey yokmuş gibi görünüyor.
Jin: Neden bahsediyorsun sen (güler) Eğer sır olarak saklamak istediğim bir şey varsa söylemem. Ağzım başlangıçtan beri kilitlenmiş durumda. (güler)

S: İlişkinizi hangi renk tanımlıyor?
Jin: Beyaz. Beraber olduğumuz zaman, ortam çok canlı hale geliyor.
JK: Bence sarı. Molalarda vakit geçirişimiz benziyor; film seyretmek, çok rahat hissettiriyor.


SUGA x JIMIN


S: Birbirinize gizlice söylemek istediğiniz bir şey.
Suga: Umarım ileride de şimdi yaptığın gibi sıkı bir şekilde çalışmaya devam edersin. Pratik odasının içinde bir çalışma stüdyosu var. Her ne kadar sabaha kadar o odada olsam da, Jimin'in hala pratik yaptığını görüyorum. Bu yüzden yetenekleri gelişti.
Jimin: Umarım... hyung şikayet etmeyi keser. Ondan şundan başımın etini yemen sinir bozucu. Ve hep ''Bana şunu getir'' diyorsun. Gerçekten bir dede gibisin. (güler)

S: Sadece ikinizin bildiği bir sır?
Suga: Jimin sahnede genellikle hatalar yapıyor. Bundan dolayı onu azarlasam da, bugün bunu sır olarak saklaman için yardım edeceğim. Performanslarda genelde arkanda olduğum için açıkça görebiliyorum.
Jimin: Ben, Suga hyung'un 'ıska'sını gördüm! (güler) Tokyo Wake Up Turunda, Blanket Kick sırasında tekme atma zamanı kaçırmıştı. (güler)

S: Hangi renk ilişkinizi temsil ediyor?
Suga: Açık sarı. Bir uyumu var. İkimiz de uzun süre pratik stüdyosunda kalıyoruz. Beraberken, sıklıkla pratik ve müzik yönümüz hakkında konuşuyoruz.
Jimin: Sarı, fena değil. Aramızdaki hissiyata uyuyor.

Türkçe Çeviri: Senem
Eng. Trans: yoogamin 1 & 2

Yorumlar