Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - Rap Monster
6.6667

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - Rap Monster

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - Rap Monster

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - Rap Monster



Ad: Kim Namjoon
Doğum Tarihi: 12.09.94
Pozisyon: Havalılık, seksi, harika
Kan Grubu: A
BTS'de havalı olma konusunda 1 numarayım.
Takma Ad: Rapmon, Namjoonie, Natnoo
Özellik: Havalı olmak
Vücut Ölçüsü: 181 cm, 68 kg
Alışkanlık: Seksi olmak

Odanı çiz.



Vücudunda en çok güvendiğin kısmı çiz.

Vücut ölçüsü



Sevdiğin giyim tarzını çiz.
1) Vintage tarzı, retro (Son zamanlarda ilgilendiklerim)
Nike(şapka ve tişört), Polo (pantolon), Supreme (ayakkabı) 
2) Gotik



Eğer bir alt grupta olsaydın...


 MonKook

Bana göre, dans: Konuşmak istemiyorum.

BTS fanı olsaydım tecrübe etmek isteyeceğim şey: Bir müzik programı için beklemek, günlük programlarını takip etmek, konsere gitmek

Sahip olmayı istediğim süper güç: Görünmezlik

Üyelerin sahip olduğu özelliklerden istediğim özellik: J-Hope'un dansı, Jin'in özgüveni, V'nin utanmazlığı, Kook'un kasları

Eğer 8. bir üye katılırsa? Telif haklarımı paylaşmayı düşünme bile

Stresli olduğum zaman: Bir şeyleri parçalarım

En mutlu olduğum zaman: Kıyafet satın aldığım, müzik dinlediğim, uyuduğum zaman

En üzgün olduğum zaman: Acıklı filmler izlediğim zaman

Beni temsil eden şarkı: Indie Arie - Just Do You, Nas - The World Is Yours, Epik High - Fly

Daha fazla çalışmam gereken kısımlar: Dans etmeyi sevelim

Beni güçlendiren sözler:
(Ç/N:Korece'de horse(at) ve söz için kullanılan kelime aynı olduğu için kelime oyunu yapmış.)

Olmak istediğim "ben": En masum ve dürüst olabilen bir bene yakın olmak istiyorum.

10 yıl sonraki haline söylemek istediğin bir şey: Çok kıyafet aldın mı? Havalı mısın? İyi müzik yaptın mı?

Beni temsil eden hashtag: #müzik #seksi #aptal #hassas #yalnızlık #sapık #alışveriş

2015 için hedeflerim: Daha masum ve seksi bir hayat, başka bir RM yayınlamak. (D/N: RM = Mixtape)



Eng Trans: jenny-will@tumblr
Türkçe Çeviri: Chephia
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!



Yorumlar