Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[04.12.2015] Jin Blog Güncellemesi
6.6667

[04.12.2015] Jin Blog Güncellemesi

[04.12.2015] Jin Blog Güncellemesi

[04.12.2015] Jin Blog Güncellemesi


 
난 너를 사랑해 (2015, Cover)

Söyleyen: Jin
Arka Vokal: JungKook, Jin
Vokal Aranjmanı: Jin, Slow rabbit @ Carrot Express
Mixed, Ana Kayıt: Pdogg @ Dogg Bounce


*Orijinal Şarkı : 메이트(Mate)-난 너를 사랑해




Merhaba, ben Jin.
Uzun bir süre sonra yeniden bir cover paylaşıyorum.
Güzel bir günde coverımı paylaşmak istedim.
Doğum günümde sesimi sizinle paylaşabilmekten mutluluk duyuyorum.
Doğum günümde sesimi sizinle paylaşmak istediğimden, bu şarkıyı uzun zaman önce hazırlamıştım.
Albüm hazırlığı yaparken (aynı zamanda) bunu yapmak biraz zor olsa da, böyle mutlu bir günde sizinle daha iyi bir şarkı paylaşmak istedim ki nasıl hissettiğimi anlayın. Bu yüzden daha az uyudum ve daha çok çalıştım.
Umarım mutlulukla (coverımı) dinlersiniz.

Bu sefer "Seni Seviyorum" adında bir şarkı coverladım. Bu şarkı stajerliğimden beri çok beğendiğim bir şarkıdır.
Hangi şarkıyı hayranlarıma söylemeliyim diye düşündüğümde, bu şarkı bana çok dokunaklı geldi.
Duygularımı bundan daha iyi anlatacak bir şarkı olduğunu düşünmüyorum.
Aslında "Hoşlanıyorum" demeyi "Seviyorum" demekten daha hoş buluyorum ama bugün sizlere "Seni Seviyorum" demek istiyorum.
Umarım şarkının adı gibi, benim duygularım da ARMY'lere ulaşır.
Her zaman bana göz kulak olduğunuz ve beni beğendiğiniz için teşekkür ederim, sizi seviyorum.


- JIN




Orijinal Post: bangtan.tistory.com
İngilizce Çeviri: bts-trans & wearebangtanboys
Türkçe Çeviri: Meri @BTSTurkey

Yorumlar