Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - J-Hope

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - J-Hope

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - J-Hope

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - J-Hope

    



(Kim? kekekeke
                                                   Ben çizdim ama gerçekten bana benzemiyor.)


Ad: J-Hope (Jung Hoseok)
Doğum Tarihi: 18.02.94
Pozisyon: Rap, dans konusunda dizginleri elde tutmak.
Kan Grubu: A
BTS'de utanmaz olma konusunda 1 numarayım.
Takma Ad: Umut Prensi
Özellik: Serbest (Freestyle) Dans 
Vücut Ölçüsü: 177 cm, 63 kg
Alışkanlık: Vücuduma dokunmak


Odanı çiz.





Vücudunda en çok güvendiğin kısmı çiz.

                El. Benim güzel elim~ benim sevimli elim~

Sevdiğin giyim tarzını çiz.

            

Geniş kesimli tişört

şık şortlar


 çorap

 spor ayakkabı, nike vs.





Eğer bir alt grupta olsaydın...

             



BTS'in rapçileri
rapçi çocuklar





Bana göre, aegyo:
Aşırı kolay kekekekekeke

BTS fanı olsaydım tecrübe etmek isteyeceğim şey:
Bebeklerimi daha yakından görmek~ hehe

Sahip olmayı istediğim süper güç:
Işınlanmak -> ARMY'lerin kalbine~~

Üyelerin sahip olduğu özelliklerden istediğim özellik:
Jungkook -> Yaşı

Eğer 8. bir üye katılırsa?
Oh..........

Stresli olduğum zaman:
Uyumam gerekir~~

En mutlu olduğum zaman:
Performans sergilerken. Mikrofon

En üzgün olduğum zaman:

Uyuyamadığım zaman.

Beni temsil eden şarkı:
Mac Miller - Knock Knock

Daha fazla çalışmam gereken kısımlar:
Konuşma yaparken daha anlamlı konuşmalar yapmalıyım ve daha iyi rap yapmalıyım.

Beni güçlendiren sözler:
Hope, herkesten çok senin varlığına ihtiyacımız var!!

Olmak istediğim "ben":
Şuanki gibi tutkulu, hayallerle dolu, ve güçlü olmak istiyorum.

10 yıl sonraki haline söylemek istediğin bir şey:
10 yıl önce nasıl olduğunu düşün!!

Beni temsil eden hashtag:
#hobi

2015 için hedeflerim:
Müziksel açıdan gelişmek, performansal açıdan gelişmek!



Eng Trans: jenny-will@tumblr
Türkçe Çeviri: Chephia
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!

Yorumlar