Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - JIMIN

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - JIMIN

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - JIMIN

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - JIMIN



Ad: Jimin
Doğum Tarihi: 13.10.95
Pozisyon: Çekicilik
Kan Grubu: A
BTS'de havalı olma konusunda 1 numarayım.
Takma Ad: ChimChim
Özellik:  Göz gülümsemesi
Vücut Ölçüsü: 173 cm, 61 kg
Alışkanlık: Boşluğa bakmak.


Odanı çiz.
[Ç/N: TT = Taehyung/V]

Vücudunda en çok güvendiğin kısmı çiz.
                 

 Gözlerim
  




Kalın dudaklarım


Sevdiğin giyim tarzını çiz.
bere + gözlükler, açık renk desensiz kıza kollu + uzun pantolon + sandalet
Giymeyi denemeyi istediğim şeyleri çizdim.

Eğer bir alt grupta olsaydın...
1. RM, JM, SUGA
2. JM, JK
3. JM, TT
4. JM, J-Hope
5. JM, JIN

Bana göre, rap:
En azından bir kere iyi olmayı denemek istediğim bir şey.

BTS fanı olsaydım tecrübe etmek isteyeceğim şey:
Konserde bir sahne görmek isterdim.

Sahip olmayı istediğim süper güç:
Işınlanma, uçmak, zamanı durdurmak, zamanı değiştirmek.

Üyelerin sahip olduğu özelliklerden istediğim özellik:
RM - zekilik

Eğer 8. bir üye katılırsa?
Onu kabul etmem.

Stresli olduğum zaman:
Hiçbir şey işe yaramaz, o yüzden gülümse~ gülümse~

En mutlu olduğum zaman:
Sahnedeyken ARMYlerin beni desteklediğinde, bizi performans sergilerken izlediğimde, şarkı söylediğim zaman, insanlar benim şarkı söylememi dinledikten sonra mutlu olduklarında.

En üzgün olduğum zaman:
Aç olduğum zaman.

Beni temsil eden şarkı:
Tori Kelly - Dear No One (Şu sıralar bu şarkıyı seviyorum.)

Daha fazla çalışmam gereken kısımlar:
Bence şu andan sadece eğlenmeli ve daha fazla çalışmalıyım.

Beni güçlendiren sözler:
Hadi yemek yiyelim~

Olmak istediğim "ben":
Havalılık ve çekicilikle dolup taşan bir ben.

10 yıl sonraki haline söylemek istediğin bir şey:
Hayatta daha çok eğlen.

Beni temsil eden hashtag:
#parkbboong

2015 için hedeflerim:
Bangtan'ın başarılı olması.


Eng Trans: jenny-will@tumblr
Türkçe Çeviri: Chephia
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!

Yorumlar