Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - JIN

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - JIN

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - JIN

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - JIN

           

Ad: Kim Seokjin
Doğum Tarihi: 04.12.92
Pozisyon: Dans
Kan Grubu:  0
BTS'de domuz olma konusunda 1 numarayım.
Takma Ad: Jjin
Özellik: Daha yakışıklı olmak
Vücut Ölçüsü: 179 cm, 64 kg
Alışkanlık: Elimi belimin arkasında tutmak

Odanı çiz.




Vücudunda en çok güvendiğin kısmı çiz.

Sevdiğin giyim tarzını çiz.









inanılmaz yakışıklı küçük surat
temiz, büyük tişört
bacaklarımı uzun gösteren pantolon
yüksek tabanlıklı havalı ayakkabılar







Eğer bir alt grupta olsaydın...
Suga. Suga'nın rapini çok beğeniyorum.
Takım adı, Real Sugar (Gerçek şeker)

Bana göre, dans:
kekekekekekekekekekekekekekekekekekekeke

BTS fanı olsaydım tecrübe etmek isteyeceğim şey:
BTS'e Kore gibi bir ülke hediye etmek.

Sahip olmayı istediğim süper güç:
Iron Man

Üyelerin sahip olduğu özelliklerden istediğim özellik:
Suga: Telif hakkı Rapmon: Beyin J-Hope: Dans Jimin: Kas V: Kolaylıkla kilo almayan vücut tipi Jungkook: Hyungları takmamak

Eğer 8. bir üye katılırsa?
Bütün üyeleri gösterişçi yapardı.

Stresli olduğum zaman:
Stresli olmam

En mutlu olduğum zaman:
ARMYlerle birlikte ARMYlerin hazırladığı 100 çeşit mezeyi yediğimde.

En üzgün olduğum zaman:
Biri yemeğimi çaldığında.

Beni temsil eden şarkı:
Boy In Luv

Daha fazla çalışmam gereken kısımlar:
Şarkı söylemek, oyunculuk, aegyo, hayat.

Beni güçlendiren sözler:
Oppa sayesinde ____ de başarılı oldum.

Olmak istediğim "ben":
Her zaman iyimser olan ve iyi yiyen biri.

10 yıl sonraki haline söylemek istediğin bir şey:
Para lütfen.

Beni temsil eden hashtag:
#eatjin

2015 için hedeflerim:
Yemek yemeye giden bir programa katılmak.



Eng Trans: jenny-will@tumblr
Türkçe Çeviri: Chephia
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!

Yorumlar