Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - SUGA

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - SUGA

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - SUGA

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - SUGA




Ad: Min Suga
Doğum Tarihi: 09.03.93
Pozisyon: Dahi
Kan Grubu: 0
BTS'de beyaz olma konusunda 1 numarayım.
Takma Ad: Suga
Özellik: Ramen yapmak.
Vücut Ölçüsü: 216 cm, 120 kg
Alışkanlık: Tırnak yemek

Odanı çiz.

                         

Vücudunda en çok güvendiğin kısmı çiz.
                                         Bu bir göz

Sevdiğin giyim tarzını çiz.

Eğer bir alt grupta olsaydın...
Daha çok çalışmam gerekirdi sanırım...

Bana göre, şarkılar/müzik:
Hayatım ve geçim kaynağım. (Dürüst olmak gerekirse tek bildiğim şey nasıl müzik yapıldığı.)

BTS fanı olsaydım tecrübe etmek isteyeceğim şey:
Bir müzik programını canlı izlemek isterdim.

Sahip olmayı istediğim süper güç:
Işınlanma.

Üyelerin sahip olduğu özelliklerden istediğim özellik:
Rapmon'un yabancı dil yeteneği.

Eğer 8. bir üye katılırsa?
Reddederim.

Stresli olduğum zaman:
Uyurum.

En mutlu olduğum zaman:
Sahnede olduğum zaman, stüdyoda olduğum zaman, uyuduğum zaman.

En üzgün olduğum zaman:
Yoğun olduğumuz zaman, uyuyamadığım zaman.

Beni temsil eden şarkı:
Tomorrow

Daha fazla çalışmam gereken kısımlar:
Tembel olmak dışında her şey.

Beni güçlendiren sözler:
Müziğin iyi.

Olmak istediğim "ben":
Dürüst, kararlı, doğru yolda.

10 yıl sonraki haline söylemek istediğin bir şey:
Daha rahat ol.

Beni temsil eden hashtag:
#dahiminsuga

2015 için hedeflerim:
Geri dönüş şarkısını yazmak istiyorum.




Eng Trans: jenny-will@tumblr
Türkçe Çeviri: Chephia
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!

Yorumlar