Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - V
6.6667

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - V

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - V

[#BTSFESTA2015] Benim Profilim - V


                     

Ad: Kim Taehyung
Doğum Tarihi: 30.12.95
Pozisyon: Vokal, rap
Kan Grubu: AB
BTS'de bisiklet sürme konusunda 1 numarayım.
Takma Ad: Taetae
Özellik: Şarkı söylemek, oyun oynamak, bisiklet sürmek (15 yıldır)
Vücut Ölçüsü:  178 cm, 61 kg
Alışkanlık: İnsanlara sürekli anne diyorum, uyurken ayağımı oynatıyorum.

Odanı çiz.




Vücudunda en çok güvendiğin kısmı çiz.



Sevdiğin giyim tarzını çiz.
                                                                              


 (yenilik) XL XXL uzun kollu
 S M L kısa kollu giymiyorum



geniş pantolonlar, şort etek

açık renk jeanler, koyu renk jeanler, jeanler, iyileştirilmiş siyah jeanler


çorap (tüm renklerde)
gladyatör sandaleti, alçak tabanlı yürüyüş ayakkabısı,
yüksek tabanlı yürüyüş ayakkabısı, vb. (tüm ayakkabılar)



Eğer bir alt grupta olsaydın...

ben JM SG
v-ji-su
R&B soul

Bana göre, rap:
Umut

BTS fanı olsaydım tecrübe etmek isteyeceğim şey:
Moda tarzı önermek (fotoğraf)

Sahip olmayı istediğim süper güç:
Işınlanmak. Ailem çok uzakta.

Üyelerin sahip olduğu özelliklerden istediğim özellik:
Jimin'in yüksek notaları, Jungkook'un kasları, Jin hyungun yemek yapışı, Suga hyungun düzenlemesi, beste yetenekleri, Rap Mon hyungun rapi, Hobi hyungun dansı.

Eğer 8. bir üye katılırsa?
I Need U'nun başında Hoseokie hyungun altında olunması gereken kısmı sen yap.

Stresli olduğum zaman:
Jimin'den çıkarırım.

En mutlu olduğum zaman:
Mutlu şeyler yaptığımda, aileme karşı iyi olduğumda ve onlara hediyeler verdiğimde, bisikletimi sürdüğümde, ARMYleri gördüğümde, imza günlerinde, hayran buluşmalarında, gururlanılacak bir şey yaptığımda, kabul edildiğimde.

En üzgün olduğum zaman:
Soruna sebep olduğumda, arkadaşlarım incindiğinde, iyi olmayan şeyler duyduğumda.

Beni temsil eden şarkı:
Hug Me - Jung Joon Il
Uzun zaman önce bana yakın olan insanlar benim yanımda değildi. Üzgünüm çokça yalnız oluyorum. Bana iyi bir şekilde uyuyor.

Daha fazla çalışmam gereken kısımlar:
Sahnede ön planda olmak, şarkı söylemek, dans etmek, standart ağız(Seul aksanından bahsediyor), tatlı davranışlar(aegyo vs.)

Beni güçlendiren sözler:
Yapabilirsin, güç kazan, sorun değil, ne diyorsun, havalısın, en iyisisin, tabiki.

Olmak istediğim "ben":
Her zaman sağlıklı olan, ve her zamanki parlak ve sağlıklı ve çalışkan Taehyung olarak devam etmek istiyorum.

10 yıl sonraki haline söylemek istediğin bir şey:
Yapmak istediğin şeyi yapıyorsun, değil mi? Arabam var mı? Etrafta havalı bir biçimde araba sürmek istiyorum. Çocuğum var mı? Öyleyse iyi. Kim Taehyung, en iyisisin.

Beni temsil eden hashtag:
taetae, havalı ahbap, ne diyorsun, havalı çocuk

2015 için hedeflerim:
Bangtan'ı daha çok insana yaymak istiyorum.




Eng Trans: jenny-will@tumblr
Türkçe Çeviri: Chephia
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!

Yorumlar