Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Jungkook

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Jungkook

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Jungkook

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Jungkook



Adı: Jeon Jungkook

Etiket: #HisliVokal

Gruptaki pozisyonu: Kaslı domuz

Vücut ölçüsü: 115 ∽ 120

Bangtan arasında aşırı inatçılığım rakipsizdir.

Yeteneği: Uyanamamak (uykudan)

Hobi: Fotoğrafçılık, çizim, egzersiz yapmak, oyun oynamak

Bana güç veren bir cümle: OhnAhnChi (OHneul AHNmoo CHIso = Koreografi çalışması bugün iptal edildi)

Son zamanlarda yaptığım ve beni gururlandıran şey: Müzik yazılımı yükledim

Birileriyle uğraşmakta Bangtan’ın birincisiyim.

Erken uyumada Bangtan’ın yedincisiyim.

Uykulu hissettiğimde: uyumalıyım heoheo

En mutlu anım: sahnedeyken ARMY’lere bakmak tabi ki

Son zamanlardaki endişem: uykudan kalkamadığım için endişeleniyorum (Uyurken ARMY'ler beni kaçırsa ruhum duymaz)

Geçen seneden bu yana değişen bir şey: Bence biraz daha düşünceliyim

Bangtan’ın şarkılarından size armağan etmek istediğim bir söz: Lütfen bana elini ver, Kurtar beni Kurtar beni (BTS - Save Me şarkısından)

Kendimi nitelemek için yeni lafım: Hisli Vokal

Kendime kendimi iyi ifade edesem ve düşüncesiz gözüksem de, içimde o kadar da soğuk biri değilim! diyerek iltifat ederim.

2016 hedefim en iyi hisli sese sahip olmak

2016’da yapılacaklar Bir şarkı yazmak, bateri çalmayı öğrenmek, şarkı söylememi geliştirmek, kick boks yapmayı öğrenmek! Şimdilik bu kadar…

Beni destekleyen insanlara sahip olmak hayal etmeye devam etmemi mümkün kılan insanlara sahip olmak. Onların olmadığını hayal etmek berbat hissettiriyor bu yüzden sıkı çalışacağım ve çevremdeki insanların gitmesine izin vermeyeceğim gibi

Üye
Benimle İlişkisi
Nedeni

Rap Monster

Gosiwon arkadaşım
Benim oda arkadaşım ama odamız o kadar küçük ki bir şekilde birlikte bir Gosiwon’da yaşıyormuşuz gibi hissettiriyor.

Suga

Kuzu şiş arkadaşım
Sık sık kuzu şiş yemeye gidiyoruz. Yang∽ ggeu∽ chewi∽ (kuzu şiş)

Jin

Çiğ balık arkadaşım
Jin hyung çiğ balık yemeği seviyor bu yüzden sıkla oraya gidip bolca yiyoruz

J-Hope

Gurme arkadaşım
Ben aç olduğumda genellikle yanımda olur o yüzden birlikte çok yeriz

Jimin

Gececi arkadaşım
İkimiz geceleri her zaman bir şeyler yaparız. Ne yaptığımızı bilmiyorum

V

Aptal arkadaşım
Salak ile Avanak gibiyiz. Birbirimizi anlıyoruz bu yüzden eğlenceli zaman geçiriyoruz.



Eng Trans: PEACHISODA
Türkçe Çeviri: Litchi Juice
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!

Yorumlar