Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Rap Monster

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Rap Monster

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Rap Monster

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Rap Monster


  

Adı: Kim Namjoon


Etiket: #RM #KimDaily

Gruptaki pozisyonu: Beyin, rap, müzik, ciddilik, dans vs.

Vücut ölçüsü: Üst 97, bel 30

Bangtan içinde boyum ve kıyfetlerim rakipsizdir.

Yeteneği: Seçme (karar verme)

Hobi: Kıyafet almak, Kore turu

Bana güç veren bir cümle: Seksisin, havalısın

Son zamanlarda yaptığım ve beni gururlandıran şey: Bir şarkının %100’ünü bitirdim, çalışma odamı dekore ettim

Bir şeyi giymeye karar verirken diğerlerinin (kıyafetim hakkında) ne söylediğini umursamamakta, duygusal olmakta Bangtan’ın birincisiyim.

Kötü dans etmede Bangtan’ın yedincisiyim.

Uykulu olduğumda: ayakta uyurum

En mutlu anım: konser, albümümüzü yayımladığımız zaman

Son zamanlardaki endişem: vaktimin olmaması, şarkı yazmak istiyorum..

Geçen seneden bu yana değişen bir şey: Artık ben bir şarkı yapımcısıyım (özgüvenli)

Bangtan’ın şarkılarından size armağan etmek istediğim bir söz: Sonsuza dek~ Genciz (BTS - Young Forever şarkısından)

Kendimi nitelemek için yeni lafım: İsmimi Arem (RM) olarak değiştirmek isterdim

Kendime havalısın, seksisin, diğerleri ne derse desin istediğini yapmakta iyisin, eğer kendini geliştirirsen güzel olur diyerek iltifat ederim.

2016 hedefim: 100 şarkı yapmak, ikinci mixtape’imi yayımlamak, Daesang ödülü kazanmak

2016’da yapılacaklar: RM 2 (*mixtape’inin adı), 100 kitap oku, 10’dan fazla yeri gez, Rapmonnie (*köpeği) tarafından sevil, 100 şarkı yaz, 100 kıyafet al, ailenle vakit geçir

Beni destekleyen insanlara sahip olmak “Şimdilik yaşamaya devam edebilirim” gibi.



Üye Benimle İlişkisi Nedeni
Suga Komşu Benim yanımdaki çalışma odasında her gün yüksek sesle bass çalıyor. Gürültücü...
Jin İlkokul öğrencisi Yan kapıda oturan ilkokul çocuğu gibi... 2002’de doğmuş.
J-Hope Komşuluk Şapşal hehaythaheyt HEY heheheahahaheytheyt...
Jimin Baykuş Uyumuyor
V Üçkağıtçı Şu sıralar ne zaman fotoğraf çekinsek her nasılsa benden uzun gözüküyor. (Benden kısa)
Jungkook Engel Kıyafetlerinin ranzanın üstünde bırakıyor... Kıyafetlerini asmayı kes, günışığını görmek istiyorum Kook...



Eng Trans
: PEACHISODA
Türkçe Çeviri: Meri
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!



Yorumlar