Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Suga

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Suga

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Suga

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - Suga



Adı: Min Suga

Etiket: #Dahi

Gruptaki pozisyonu: Büyükbaba

Vücut ölçüsü: Gönlümde 180 cm

Bangtan arasında öylece durma becerisinde rakipsizimdir.

Yeteneği: Yatakta takılmak

Hobi: Yatakta takılmak

Bana güç veren bir cümle: Git uyu

Son zamanlarda yaptığım ve beni gururlandıran şey: Şarkı yazmak

Yatakta takılmakta Bangtan’ın birincisiyim.

Hareket etmekte Bangtan’ın yedincisiyim.

Uykulu hissettiğimde: uyurum

En mutlu anım: konserde performans sergilerken

Son zamanlardaki endişem: şu sıra şarkı yazarken zorlanmıyorum

Geçen seneden bu yana değişen bir şey: Bir yıl büyüdüm

Bangtan’ın şarkılarından size armağan etmek istediğim bir söz: Kendini zorlama, kaybetsen de sorun değil (BTS - Fire şarkısından)

Kendimi nitelemek için yeni lafım: En Dahi

Kendime “Hayatımı cayır cayır yaşıyorum” diyerek iltifat ederim.

2016 hedefim: Mixtape’imi yayımlamak

2016’da yapılacaklar: Mixtape’imi yayımlamak, New York’a seyahate gitmek

Beni destekleyen insanlara sahip olmak “İlerlemeye devam etmemi sağlıyorlar” gibi.



Üye Benimle İlişkisi Nedeni
Rap Monster Bir çatı altında 7 sene Çok konuşmasak bile birbirimizin ne düşündüğünü biliriz
Jin Oda arkadaşı En uyumlu oda arkadaşı
J-Hope Sub Hwagae Market
Jimin Hırslı çocuk Jimin’e bakarak hırs kazanıyorum
V Endişesi olmayan kardeş Sanki hiç endişesi yokmuş gibi duruyor bu yüzden benim de endişelerim yok oluyor
Jungkook Kuzu şiş ikilisi Hep kuzu şişlerle olan bir ikiliyiz

                       
[D/N: Suga leyloşu J-Hope'u yazmayı unutmuş.....Yani.... unuttuğunu umuyoruz jdkfjk]


Eng Trans
: PEACHISODA
Türkçe Çeviri: Meri
Düzenleme: Zimbiyan
Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!

Yorumlar