Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.
[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - V

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - V

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - V

[#BTSFESTA2016] Benim Profilim - V



Adı: Kim Taehyung

Etiket: #Taetae

Gruptaki pozisyonu: Dürüstlük, havalı çocuk

Vücut ölçüsü: XL, büyük beden

Bangtan içinde yaşadığım hayat rakipsizdir.

Yeteneği: Boks, judo, taekwando, jeet kune do, kendo, çubukları silah olarak kullanma sanatı, dövüş sanatları, 17:1

Hobi: Helikopter uçurmak, Ay’a yolculuk , hobiler yapmak

Bana güç veren bir cümle: Güzel kelimeler bizi gülümsetir.

Son zamanlarda yaptığım ve beni gururlandıran şey: Çiçekleri suladım

Namjoon hyunga göz kulak olmakta Bangtan’ın birincisiyim.

Akıllı gözükme becerisinde Bangtan’ın yedincisiyim.

Uykulu hissettiğimde: uyumalıyım heyt

En mutlu anım: birine yararlı olabildiğim zaman

Son zamanlardaki endişem: bana verilen görevlerde (insanları) hayal kırıklığına uğratmamak

Geçen seneden bu yana değişen bir şey: Sorumluluk

Bangtan’ın şarkılarından size armağan etmek istediğim bir söz: Yine de memnunum, olduğum kişiden
Başkalarına sevinç çığlıkları attırabilen biri (BTS - Young Forever şarkısından)

Kendimi nitelemek için yeni lafım: Sürekli Havalı Çocuk~

Kendime Bangtan için elimden geleni yapacağım ki daha yüklere ulaşabilelim diyerek iltifat ederim.

2016 hedefim: Aktör olarak kabul edilmek

2016’da yapılacaklar: Film çekmek, bisikletle seyahat etmek, üyelerle geziye çıkmak, ev inşa etmek (Ilsan Nehir Park’ında; babam, annem ve kardeşimin yaşadığı bir ev)

Beni destekleyen insanlara sahip olmak “Hayatımdaki en büyük güç onlar, yorgun olduğumda tekrar güçlenmeme sebep olan onlar” gibi.


Üye Benimle İlişkisi Nedeni
Rap Monster Müttefik, arkadaş Bir şey yapacağı zaman hep bana gelmesi sinir bozucu ama kendisinin sevimli olduğunu düşündüğüm arkadaş gibi bir abi
Suga İş, iş kekekeke İşteyken iş gibi kokuyor ama evde komşu amca gibi
Jin Dondurma ortağı Bu hyung dondurma yerken hep beni bekliyor(*arıyor)
Jimin 95’li Benden birkaç ay büyük diye bana büyüklük taslıyor
J-Hope Rakip değil Bana vuruyor, vurmasın istiyorum TT
Jungkook Aslan ve tavşan Lütfen beni öldürme, ne zaman ona şaka yapsam beni kaldırıyor ve yere fırlatıyor TT




Eng Trans
: PEACHISODA
Türkçe Çeviri: meri
Düzenleme: Zimbiyan


Çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız!




Yorumlar