Duyuru

Hoş Geldin ARMY

Bildirim
Ekip alımları devam etmektedir.

- [01.03.17] Downtown Magazin Röportajı

Tüm Bölümler


2015'de The Red Bullet turu kapsamında New York'a gelmiştiniz. Bu New York'ta ilk seferiniz miydi?
JK: Evet, New York'ta ilk gidişimizdi. Bu sefer yeni şarkılar ve performanslar dolu daha büyük bir show gerçekleştireceğimiz için heyecanlıyız.

New York'tayken bir restoranta gittiniz mi? Ya da aklınızda kalan gezintileriniz var mı?
RM: Geçen sefer Shake Shack' gitmiştim. En iyi burgerler burada! Artık şükür ki Seul'de de var. (Gezinti olarak) Times Meydanına bayılmıştım çünkü New York'ta bir turit olarak ilk kez bulunuyordum.
JH: Ben bir Kore restorantına gitmiştim o zamanlar, dünyadaki en iyi Kore yemeklerinden biriydi. Bir de Midtown area ve Times Meydanında yürümeyi sevdim! Süper!
V: Korea Town'da en iyi Kore yemeğini yedim!

New York'u gezecek misiniz?
JK: Bu kez takvimimiz çok dolu çünkü ardından Şikago ve Los Angeles'ta da konserlerimiz var. Umarız muhteşem gece ufkunu ve başka her şeyi görebilecek vakti bulabiliriz.

New York'tan sevdiğiniz bir müzisyen var mı?
RM: Nas, Biggie, Lady Gaga, A$AP Rocky.
V: Maxwell.
Jin: Jay-Z.

YNWA albümünde en sevdiğiniz şarkı hangisi?
SG: Ana şarkımız Spring Day. Sözlerini eski arkadaşlarımı içinde barındıran kişisel hikayemden yola çıkarak yazdım.
JK: Not Todat. İnsanları heyecanlandıran çarpıcı sözleri var ve özellikle ben koreografisini çok beğeniyorum. Bangtan'ın en iyi ve havalı koreografilerinden biri.

Tur dışında kendi adınıza ve Bangtan adına sizi ne bekliyor?
JK: Tur 2017'de bizim için en önemli etkinlik. Gidebildiğimiz kadar çok şehre gideceğiz. Ayrıca daha çok şarkı yazmayı planlıyoruz.

Boş zamanınızda neler yapıyorsunuz?
J: Pratik yapmadığımız zamanlar evde oturuyorum ve dinleniyorum. Televizyon izlemeyi ve grup arkadaşlarımla oyun oynamayı seviyorum.
JH: Şarkı sözü yazıyorum ve yaptığım parçalarla oyalanıyorum. Ayrıca boş zamanlarımda yabancı dil öğrenmeye çalışıyorum.
JK: Bazen egzersiz yapıyorum ve hyunglarla evde oyun oynuyorum.
RM: Genelde kitap okuyorum. Bazen de arkadaşlarımla dışarıda takılıyorum. Ama çoğu zaman şehirde müzik dinleyerek dolaşıyorum.

2016'da en beğendiğiniz albüm?
JH: Mac Miller'ın The Divine Feminine albümü.
RM: dvsn - dvsn, J. Cole - 4 Your Eyez Only, Chainsmokers - Collage EP, Justin Bieber - Purpose, ve Flume - Skin.

Son olarak ne söylemek istersiniz?
JK: Hey, BTS New York'a geliyor! Bu tur için uzun zamandır bekliyorduk. Performanslar için çok şey hazırladık bu yüzden K-pop'dan beklenilmeyeni bekleyin!

Türkçe Çeviri: Meri @ BTSTurkey
KAYNAK BELİRTİNİZ!!!

Orijinal röportaj için tıklayın.

Yorumlar